1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.278
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Een van de aangiftes tegen Ali B is vanwege verkrachting

    Een van de aangiftes tegen rapper en The Voice of Holland-coach Ali B is vanwege verkrachting.



    Dat zegt de aangeefster, die anoniem in beeld is gebracht, in het programma BOOS.

    De aflevering waarin seksueel grensoverschrijdend gedrag achter de schermen bij het RTL-programma aan bod komt, kwam donderdagmiddag online. "Ik ga vandaag aangifte doen tegen Ali B", zegt de aangeefster. "Verkrachting", vult ze aan, wanneer presentator Hofman haar vraagt waar ze aangifte van doet.

    De vrouw vertelt dat het al "zo lang geleden is" dat het is gebeurd en dat ze lang heeft nagedacht om aangifte te doen. De vrouw vertelt dat ze wist dat er meer vrouwen slachtoffer waren, omdat Ali B dat haar verteld zou hebben.

    "Maar ik heb ze nooit gevonden. En om in je eentje tegen iemand die zo veel geld heeft, zo veel macht heeft, aangifte te gaan doen en verder eigenlijk geen bewijs te hebben van wat er is gebeurd, dat is een heel grote stap."

    Het Openbaar Ministerie heeft zich verdiept in haar verhaal en de vrouw na een gesprek geadviseerd om aangifte te doen.

    Volgens het programma zou het bij de rapper gaan om een "patroon" in zijn gedrag. Meerdere oud-kandidaten doen anoniem hun verhaal over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Ali B ontkent alle aantijgingen en zegt volledig mee te werken aan het onderzoek. "Dit is kwaadsprekerij zonder dat mij duidelijk is waartegen ik mij moet verdedigen", zegt hij in een reactie tegen het programma.

    Dinsdag kwam er een tweede aangifte binnen tegen Ali B. De eerste is vermoedelijk gedaan door een oud-kandidaat van het programma. Voordat de tweede aangifte binnenkwam heeft RTL de samenwerking met de rapper voorlopig stopgezet.

  2. #2
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Wat een Gargamel.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  3. #3
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Trail by media?

    Ik denk het niet. Deze Gargamel is vervloekt door zijn eigen bloed dus wie is de rest dan.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  4. #4
    Hotline bling

    Reacties
    2.773
    06-09-2005

    AMSTERDAM - De rapper zegt dat hij tegenwoordig vijf keer per dag bidt omdat dat hem rust en liefde oplevert.

    https://www.nu.nl/achterklap/2650514...an-liefde.html

    Ali, wat is er gebeurd man. Keer je af van de dark side.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Mensen houden van drama. Iets zegt me dat het onzin is.

  6. #6
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Atlantean Bekijk reactie
    AMSTERDAM - De rapper zegt dat hij tegenwoordig vijf keer per dag bidt omdat dat hem rust en liefde oplevert.

    https://www.nu.nl/achterklap/2650514...an-liefde.html

    Ali, wat is er gebeurd man. Keer je af van de dark side.
    Hij is alles behalve moslim. Hoe hij zijn vader afviel is jezelf buiten de islam plaatsen.

    Iedereen heeft wel eens meningsverschillen met zn vader, 3adi .. lakin ondanks dat moet de liefde onvoorwaardelijk zijn. Anders ben je een gore verrader.

    En al zou zijn vader een boeman zijn geweest, je trapt de doden niet na en je bedekt zijn zondes. Deze Gargamel probeerde er commercieel van te profiteren.

    De hel met hem.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    328
    06-10-2014

    Als deze fout neukert een lijntje nakt ben je de tafel ook kwijt !

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    169
    06-06-2013

    Wat een smerige vieze mongool. Moest altijd al kotsen van die kop van hem met zijn smerige haar en spraak (sissen). maar voor ook zijn gedrag ( overdreven gedoe). denkt dat hij wat is lelijkerd. Eigenlijk ook zeker geen man. had eerder verwacht dat hij zou bukken om zich flink te laten uithollen. Of het waar is of niet, mensen met teveel geld denken dat ze onaantastbaar zijn en denken dat ze boven de wet staan.
    Voordat mensen gaan beginnen over jaloezie ec etc..... Ik drinnk liever water en eet droog brood dan di ik in zijn schoenen zou staan. kom op zeg mensen, dit is toch geen Man. Om van te kotsen

  9. #9
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Hilversum delete hem gewoon uit de scene.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #10
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Mannen zijn gewoon smeerlappen.
    En bedankt.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Redactie kreeg het bevel om de Marokkaanse Nederlanders te bestormen met Ali Bouhali die poseert voor veganburgers

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Mannen zijn gewoon smeerlappen.
    Ik was gewoon aan het werk. Wrm smeer je mij iets aan.
    Heavy

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    182
    10-01-2022

    Ik vind het triest voor al die jonge meiden. Die zich hebben mee laten slepen in zijn seks-orgies. Msaknat. Trauma for life.

    Ik kan er met mij hoofd niet bij. Dat Ali B daar zo een misbruik van heeft gemaakt. Zoveel geld zoveel roem en het dan toch nodig hebben om misbruik te maken van fragiele kwetsbare jonge meiden. (Mocht dit uiteraard waar zijn).

    Ook zielig voor zijn kids en (ex)vrouw.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    75
    04-01-2022

    Citaat Geplaatst door De-Leven Bekijk reactie
    Ik vind het triest voor al die jonge meiden. Die zich hebben mee laten slepen in zijn seks-orgies. Msaknat. Trauma for life.

    Ik kan er met mij hoofd niet bij. Dat Ali B daar zo een misbruik van heeft gemaakt. Zoveel geld zoveel roem en het dan toch nodig hebben om misbruik te maken van fragiele kwetsbare jonge meiden. (Mocht dit uiteraard waar zijn).

    Ook zielig voor zijn kids en (ex)vrouw.
    Juist de mensen die omkomen in het geld, doen de gekste dingen. Hij had heel de wallen bij elkaar kunnen kopen om aan z'n trekken te komen en dan stort hij zich toch op jonge meisjes. En inderdaad, als dit waar is.

    Ik vond sommige stukken van ex slachtoffers niet echt geloofwaardig. Zoals die ene die in die studio van Ali een andere artiest gepakt had (vrije wil) en even later Ali. Wat ik sowieso niet snap is de professionaliteit van beide kanten hierin. Sowieso is het niet professioneel om buiren de vier muren van the voice af te spreken, van zowel beide kanten niet. Om half 12 tegen de nacht naar deze poedel rijden is ook iets waarvan je zag aankomen dat hij heus geen pannekoeken met je ging bakken...

    Er is gewoon zoveel mis. En kers op de taart die John de mol die van de zenuwen omkwam. Er is echt veel meer aan de hand hier hoor.

  15. #15
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    ik kan je zeggen dat niet alle mannen met wat geld zo zijn.

    Ik vind dat je ten alle tijden moet gedragen, nederig moet zijn en vooral niet mensen moet gaan kleineren vanuit je positie.

    Er bestaat sowieso zoiets als karma in het leven, je krijgt hem keihard terug
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...