1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Lareb: 7 meldingen van ontstekingen ruggenmerg na coronaprik

    Bijwerkingencentrum Lareb heeft tot nu toe zeven meldingen ontvangen van ontstekingen van het ruggenmerg na coronavaccinatie.





    Bij deze aandoening, genaamd myelitis transversa, ontstaan klachten die passen bij een dwarslaesie. Het gaat om vijf meldingen na een vaccinatie met AstraZeneca en twee na een prik met het Janssen-vaccin.

    Het Europees Geneesmiddelenbureau EMA heeft besloten om een waarschuwing van de aandoening op te nemen in de bijsluiters van deze vaccins. Aanleiding waren meldingen wereldwijd en wetenschappelijke onderzoek hierover.

    Volgens Lareb is het belangrijk dat de diagnose op tijd wordt gesteld en de behandeling snel kan worden gestart. "Mensen die gevaccineerd zijn met een van deze twee vaccins moeten daarom direct contact opnemen met hun arts als zij de volgende klachten hebben: acute zwakte in de benen, gevoelsstoornissen, verstoring van de blaas of de darmen", aldus het bijwerkingencentrum.

  2. #2
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Neem jij wel nog deel aan het verkeer?

    Stap je op de fiets? Rijdt je in de auto?

  4. #4
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Neem jij wel nog deel aan het verkeer?

    Stap je op de fiets? Rijdt je in de auto?
    Ga je reet boosteren mafkees.

    Ik leef prima zonder mee te doen aan je leugenachtige fantasialand.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #5
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ga je reet boosteren mafkees.

    Ik leef prima zonder mee te doen aan je leugenachtige fantasialand.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ga je reet boosteren mafkees.

    Ik leef prima zonder mee te doen aan je leugenachtige fantasialand.
    je reageert als gestoken door een bij.
    Dat spreekt al boekdelen op zich...

    Je ontwijkt mijn vraag. Je weet en je kunt er geen antwoord opgeven.
    Want dan weet zelfs jij, dat er niets meer over is van je argument hier.

    Zoals altijd staan de feiten, cijfers en statistiek niet aan de kant van de complot theoristen.

    Als we om de bewijzen en logische redenatie vragen dan reageren ze allemaal zoals
    jij hier nu doet.

    "leugenachtige fantasialand."
    En deze opmerking raak ik geen eens aan van een religieus persoon als jij.
    Dat is gewoon de kers op de taart.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ga je reet boosteren mafkees.

    Ik leef prima zonder mee te doen aan je leugenachtige fantasialand.


    Het wordt nog eens mooier ook nog..

    je vindt mijn vragen zo moeilijk, je hebt zoveel moeite met de werkelijkheid
    te accepteren dat je me zelfs een roodpuntje geeft.

    Onderwerp: Lareb: 7 meldingen van...
    Nogmaals, booster je reet



    Ik lig dubbel van het lachen.

  8. #8
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    je reageert als gestoken door een bij.
    Dat spreekt al boekdelen op zich...

    Je ontwijkt mijn vraag. Je weet en je kunt er geen antwoord opgeven.
    Want dan weet zelfs jij, dat er niets meer over is van je argument hier.

    Zoals altijd staan de feiten, cijfers en statistiek niet aan de kant van de complot theoristen.

    Als we om de bewijzen en logische redenatie vragen dan reageren ze allemaal zoals
    jij hier nu doet.

    "leugenachtige fantasialand."
    En deze opmerking raak ik geen eens aan van een religieus persoon als jij.
    Dat is gewoon de kers op de taart.
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie


    Het wordt nog eens mooier ook nog..

    je vindt mijn vragen zo moeilijk, je hebt zoveel moeite met de werkelijkheid
    te accepteren dat je me zelfs een roodpuntje geeft.

    Onderwerp: Lareb: 7 meldingen van...
    Nogmaals, booster je reet



    Ik lig dubbel van het lachen.
    Zoveel tekst en smiley's terwijl je gewoon je reet moet boosteren zodat je een stukje vrijheid krijgt van je ome Hugo en Mark.

    Dus nogmaals, laat je reet boosteren en leef je slaafse leventje verder.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Zoveel tekst en smiley's terwijl je gewoon je reet moet boosteren zodat je een stukje vrijheid krijgt van je ome Hugo en Mark.

    Dus nogmaals, laat je reet boosteren en leef je slaafse leventje verder.
    Allemaal ondoordachte domme opmerkingen van jou.

    Een simpele voor hand liggende vraag kun je niet beantwoorden...
    En iedereen weet waarom

    De feiten en cijfers geven aan dat je keer op keer op keer ongelijk hebt, en dus allemaal zever aan het verkopen bent.


    Ik lig dubbel van het lachen van het complete gebrek aan gezond verstand aan u kant.

  10. #10
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    je reageert als gestoken door een bij.
    Dat spreekt al boekdelen op zich...

    Je ontwijkt mijn vraag. Je weet en je kunt er geen antwoord opgeven.
    Want dan weet zelfs jij, dat er niets meer over is van je argument hier.

    Zoals altijd staan de feiten, cijfers en statistiek niet aan de kant van de complot theoristen.

    Als we om de bewijzen en logische redenatie vragen dan reageren ze allemaal zoals
    jij hier nu doet.

    "leugenachtige fantasialand."
    En deze opmerking raak ik geen eens aan van een religieus persoon als jij.
    Dat is gewoon de kers op de taart.
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Allemaal ondoordachte domme opmerkingen van jou.

    Een simpele voor hand liggende vraag kun je niet beantwoorden...
    En iedereen weet waarom

    De feiten en cijfers geven aan dat je keer op keer op keer ongelijk hebt, en dus allemaal zever aan het verkopen bent.


    Ik lig dubbel van het lachen van het complete gebrek aan gezond verstand aan u kant.
    Dat zijn geen vragen waar ik serieus op in zou gaan mr. vindaloo.

    Dat zijn uberhaupt geen vragen maar kreten van een wild rondspartelende gevaccineerde overheidsslaaf. Zoals ik zei, ik leef prima zonder het "vrijwillige" vaccin
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dat zijn geen vragen waar ik serieus op in zou gaan mr. vindaloo.

    Dat zijn uberhaupt geen vragen maar kreten van een wild rondspartelende gevaccineerde overheidsslaaf. Zoals ik zei, ik leef prima zonder het "vrijwillige" vaccin
    Nee natuurlijk kun jij niet op mijn vragen ingaan.
    Je kunt ze niet beantwoorden. Jij kunt daar alleen rode puntjes voor geven.
    Het waren ook namelijk zeer doeltreffende vragen van mij. Precies gesteld om deze reacties van jou te ontlokken.

    Het zit je zelfs zo hoog, dat je allemaal antwoorden aan het geven bent op vragen die ik niet stel.
    Ik vroeg jou of jij wel deel neemt aan het verkeer via de fiets of in de auto.

    Verder hoef je naast boos, geïrriteerd en kwade reacties van jou kant niet racistisch te worden. Het is duidelijk dat ik je met twee vragen schaakmat zette.

    Zo vermakelijk, zo gemakkelijk, zo voorspelbaar dat jij en je reacties hier zijn.

  12. #12
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Nee natuurlijk kun jij niet op mijn vragen ingaan.
    Je kunt ze niet beantwoorden. Jij kunt daar alleen rode puntjes voor geven.
    Het waren ook namelijk zeer doeltreffende vragen van mij. Precies gesteld om deze reacties van jou te ontlokken.

    Het zit je zelfs zo hoog, dat je allemaal antwoorden aan het geven bent op vragen die ik niet stel.
    Ik vroeg jou of jij wel deel neemt aan het verkeer via de fiets of in de auto.

    Verder hoef je naast boos, geïrriteerd en kwade reacties van jou kant niet racistisch te worden. Het is duidelijk dat ik je met twee vragen schaakmat zette.

    Zo vermakelijk, zo gemakkelijk, zo voorspelbaar dat jij en je reacties hier zijn.
    De moeite en tijd die jij in een tekst steekt is ronduit zielig. Misschien dat je je hierdoor interessant voelt, ik zie geen enkele vraag van jouw kant, ik zie slaafsheid en overmatig gebruik van smileys.

    #boosterjereet!!
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ga je reet boosteren mafkees.

    Ik leef prima zonder mee te doen aan je leugenachtige fantasialand.
    The People

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    De moeite en tijd die jij in een tekst steekt is ronduit zielig. Misschien dat je je hierdoor interessant voelt, ik zie geen enkele vraag van jouw kant, ik zie slaafsheid en overmatig gebruik van smileys.

    #boosterjereet!!


    Lees mijn vragen eens terug in comment 3.

    Je vindt de vragen zo moeilijk en vervelend dat je er rode puntjes voor uit deelt.
    En nu al vele comments later de simpele vragen niet kunt beantwoorden.

    Je bent met het grootste gemak op je nummer gezet. Twee simpele vragen en jij gaat op je bek...

    Dat kost allemaal geen moeite, en het is gewoon kostelijk vermaak.

  15. #15
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Neem jij wel nog deel aan het verkeer?

    Stap je op de fiets? Rijdt je in de auto?
    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie


    Lees mijn vragen eens terug in comment 3.

    Je vindt de vragen zo moeilijk en vervelend dat je er rode puntjes voor uit deelt.
    En nu al vele comments later de simpele vragen niet kunt beantwoorden.

    Je bent met het grootste gemak op je nummer gezet. Twee simpele vragen en jij gaat op je bek...

    Dat kost allemaal geen moeite, en het is gewoon kostelijk vermaak.
    Weer veel overheidsgeslaaf van je, jij mag denken dat je "vragen" effect hebben maar de realiteit is dat je geen enkel relevant punt maakt.

    Ik zal je slaafse balletje terugkaatsen, denk jij dat ik nog deelneem aan het verkeer, in de auto of op de fiets stap?

    Oushen heeft stijl, ik helicopter helicopter door het leven zonder prikkies die Mark en Hugo jouw en je mede slaven hebben aangepraat.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting