1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.744
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Wilders: deze week bespreek ik met Yeşilgöz tweet over afkomst

    PVV-leider Geert Wilders gaat deze week praten met minister Dilan Yeşilgöz (Justitie), nadat hij eerder een tweet stuurde waarin hij haar Turkse afkomst hekelt.





    "Een VVD-er van Turkse afkomst op Justitie. En nu maar hopen dat ze mijn beveiliging niet opheft want het liefste zien ze me natuurlijk onder het gras verdwijnen", twitterde de PVV-leider op 30 december vorig jaar.

    Yeşilgöz wilde een dag na de tweet met Wilders erover praten, maar hij reageerde niet op telefoontjes of berichtjes van haar. "Ze was toen staatssecretaris voor Klimaat, wat moest ik daarmee?"

    Wilders zegt tijdens het debat over de regeringsverklaring dat hij met het woord "ze" VVD'ers bedoelde, en niet mensen met een Turkse afkomst. "De VVD ziet mij het liefste onder het tapijt verdwijnen." Hij zegt geen enkele uitspraak terug te nemen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.402
    16-07-2019

    Dilan Yeşilgöz beveiliging opheffen voor Wilders kost de Nederlandse belastingbetaler heel veel geld ,je moet bezuinigen begin met hem .

  3. #3
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Yesilgoz is idd turks, die ze heeft een prijs.

  4. #4
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Ik begrijp haar niet. De hele tijd dat gejank bij Wilders. Doe gewoon je werk en laat die gek kletsen. Hij lacht haar alleen maar nog meer uit.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  5. #5
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    wilders is dolblij met dit gedrocht en geeft nu een showtje voor aandacht

    afschuwelijk wijf.. verrader 1e klas.. zij is half koerd, half armeens met alavitische achtergrond en getrouwd met een jood genaamd zegerius

    zij is een landverrader waar haar ouders toevallig in Turkije zijn geboren.. en is met haar vader uit Turkije gevlucht omdat ze terreurbanden hebben

    "de dochter van Yücel Yeşilgöz, die in 1984 naar Nederland vluchtte als militant van de terroristische organisatie PKK en gelieerde linkse terroristische organisaties, zet de missie van haar vader voort"

    moge Allah haar en haar hele stamboom uit het aardse leven vernietigen en in hel werpen..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #6
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wilders is dolblij met dit gedrocht en geeft nu een showtje voor aandacht

    afschuwelijk wijf.. verrader 1e klas.. zij is half koerd, half armeens met alavitische achtergrond en getrouwd met een jood genaamd zegerius

    zij is een landverrader waar haar ouders toevallig in Turkije zijn geboren.. en is met haar vader uit Turkije gevlucht omdat ze terreurbanden hebben

    "de dochter van Yücel Yeşilgöz, die in 1984 naar Nederland vluchtte als militant van de terroristische organisatie PKK en gelieerde linkse terroristische organisaties, zet de missie van haar vader voort"

    moge Allah haar en haar hele stamboom uit het aardse leven vernietigen en in hel werpen..

  7. #7
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wilders is dolblij met dit gedrocht en geeft nu een showtje voor aandacht

    afschuwelijk wijf.. verrader 1e klas.. zij is half koerd, half armeens met alavitische achtergrond en getrouwd met een jood genaamd zegerius

    zij is een landverrader waar haar ouders toevallig in Turkije zijn geboren.. en is met haar vader uit Turkije gevlucht omdat ze terreurbanden hebben

    "de dochter van Yücel Yeşilgöz, die in 1984 naar Nederland vluchtte als militant van de terroristische organisatie PKK en gelieerde linkse terroristische organisaties, zet de missie van haar vader voort"

    moge Allah haar en haar hele stamboom uit het aardse leven vernietigen en in hel werpen..
    de redactie laat dit toe?

    Dit is gewoon volkerenhaat.

    Wallahi, blijf het herhalen … Koerden hebben echt geen leven in Turkije omdat ze continu in een hoekje gedreven worden en overal de schuld van krijgen. Vraag me af of ze ook een ster moeten dragen op straat.

    @ Maghariba die zogenaamd fan zijn van Turkije: jullie steunen neo nazi’s.

  8. #8
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    de redactie laat dit toe?

    Dit is gewoon volkerenhaat.

    Wallahi, blijf het herhalen … Koerden hebben echt geen leven in Turkije omdat ze continu in een hoekje gedreven worden en overal de schuld van krijgen. Vraag me af of ze ook een ster moeten dragen op straat.

    @ Maghariba die zogenaamd fan zijn van Turkije: jullie steunen neo nazi’s.
    echt een ezel

    dat zij toevallig half koerd en half armeens is en bij een terreurcampagne is aangesloten probeer je nu haar als zielig weg te zetten omdat ze geen Turk is..

    echt een kelb die in iedere verraders z'n kont snuffelt
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  9. #9
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    echt een ezel

    dat zij toevallig half koerd en half armeens is en bij een terreurcampagne is aangesloten probeer je nu haar als zielig weg te zetten omdat ze geen Turk is..

    echt een kelb die in iedere verraders z'n kont snuffelt
    jij doet aan etnisch profileren met je koerden haat.

    Ik heb je niet zo fel zien reageren op presidentskandidaat Eric Zemmour.

    Probleem van Turken is dat ze niet tussen de mensen leven maar in een ei, en alles in ei is turks. De rest is een vijand en zijn jaloers op hen of zo ahahaha.

    Feit is echter dat jullie niet zo interessant zijn en dat jullie nieuws willen creëren die er niet is.

    Ik ben blij dat ik een ander kan accepteren ondanks afkomst.
    Allah swt heeft ons allemaal gelijk aan elkaar gecreëerd en als je daar aan loopt te kutten dan ben je een helse nazi.

    Opgerot met jouw soort

  10. #10
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    jij doet aan etnisch profileren met je koerden haat.

    Ik heb je niet zo fel zien reageren op presidentskandidaat Eric Zemmour.

    Probleem van Turken is dat ze niet tussen de mensen leven maar in een ei, en alles in ei is turks. De rest is een vijand en zijn jaloers op hen of zo ahahaha.

    Feit is echter dat jullie niet zo interessant zijn en dat jullie nieuws willen creëren die er niet is.

    Ik ben blij dat ik een ander kan accepteren ondanks afkomst.
    Allah swt heeft ons allemaal gelijk aan elkaar gecreëerd en als je daar aan loopt te kutten dan ben je een helse nazi.

    Opgerot met jouw soort
    jij bent een djasous van het hoogste soort..

    verschil is tussen djasoussen van Marokko en Turkije is, Turkije pakt al hun moers of vernietigd ze en in marokko zijn de djasoussen de baas dus valt er niks op te pakken dan weerloze mensen die demonstreren tegen honger

    dit gedrocht is een gevaar voor Turkije met het steunen van terreurcampagnes en zemmoer is maar een clown die het tokkie publiek vermaakt..

    jij bent een kelb die zijn neus in poepgaten van zijn blanke meerdere schuift en wilt praten over politiek en rassen

    dit gedrocht staat op het wanted lijst van Turkije

    "de dochter van Yücel Yeşilgöz, die in 1984 naar Nederland vluchtte als militant van de terroristische organisatie PKK en gelieerde linkse terroristische organisaties, zet de missie van haar vader voort"

    en nu oprotten kelb
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    556
    10-12-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik begrijp haar niet. De hele tijd dat gejank bij Wilders. Doe gewoon je werk en laat die gek kletsen. Hij lacht haar alleen maar nog meer uit.
    Clever girll :Haha:

    Zal je voorzichtig begeleiden..

    Tips&tricks vanaf je de IK born voelt is een teken da je moet wegwezen..Red Flag zeg maar..

    Dr rest ??

    Mans,/Boys
    Andere code

  12. #12
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    jij bent een djasous van het hoogste soort..

    verschil is tussen djasoussen van Marokko en Turkije is, Turkije pakt al hun moers of vernietigd ze en in marokko zijn de djasoussen de baas dus valt er niks op te pakken dan weerloze mensen die demonstreren tegen honger

    dit gedrocht is een gevaar voor Turkije met het steunen van terreurcampagnes en zemmoer is maar een clown die het tokkie publiek vermaakt..

    jij bent een kelb die zijn neus in poepgaten van zijn blanke meerdere schuift en wilt praten over politiek en rassen

    dit gedrocht staat op het wanted lijst van Turkije

    "de dochter van Yücel Yeşilgöz, die in 1984 naar Nederland vluchtte als militant van de terroristische organisatie PKK en gelieerde linkse terroristische organisaties, zet de missie van haar vader voort"

    en nu oprotten kelb


    Wallahi het is triest gesteld met de Turken als ze zoals jij denken


    Yesilgoz is machtiger dan Zemmour

  13. #13
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.327
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wilders is dolblij met dit gedrocht en geeft nu een showtje voor aandacht

    afschuwelijk wijf.. verrader 1e klas.. zij is half koerd, half armeens met alavitische achtergrond en getrouwd met een jood genaamd zegerius

    zij is een landverrader waar haar ouders toevallig in Turkije zijn geboren.. en is met haar vader uit Turkije gevlucht omdat ze terreurbanden hebben

    "de dochter van Yücel Yeşilgöz, die in 1984 naar Nederland vluchtte als militant van de terroristische organisatie PKK en gelieerde linkse terroristische organisaties, zet de missie van haar vader voort"

    moge Allah haar en haar hele stamboom uit het aardse leven vernietigen en in hel werpen..
    Wilders had zijn actie afgestemd met collegaschreeuwlelijk Erdogan ...

    Erdogan: We do not want terrorists in Turkish Parliament
    https://www.dailysabah.com/politics/...iament-erdogan ( = reclamekrantje Erdogan )
    Toezichthouder openbaard kunstgebit