1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    162
    28-05-2009

    Djins die me lastig vallen.... help je mening!!

    Salam alikom leden.

    Ik woon al even samen met me famillie in een nieuwbouw.

    En heb het gevoel dat er een jinn rondvaart in het huis die houdt van grapjes etc klinkt gek ik weet.

    Begon keer dat ik sliep maar ik ook wakker was soort van. Rem slaap noemmen ze dat.. dan ben je wakker maar verlamd ( beveiliging van hersens zodat je niet gaat slaapwandelen etc. En op een momment wordt je weer wakker normaal.

    Ik kreeg zo n verlamming en zag ik 3en zwarte schaduw heel snel richting mij komen... en schrok wakker.


    Laatst nog, zat mijn vader in de badkamer voor wassing, en zei iets tegen me vader en ineens zegt hij oh leek net alsof iets trok aan me broek...

    Of een andere keer, in de nacht, hoor je ineens bv speld vallen.

    Of weer een andere keer, sliep ik met me deken over me hoofd, en ineens deken weggetrokken een stuk... weet niet of het was om te zorgen dat ik niet stil onder deken maybe dacht die djinn van ik sliep.. laat ik voor hem zorgen?


    Het is niet ayak ofzo maar heb het idee dat het een jinn is die gewoon van plagen houdt. Ipv pesten boos is etc 3tc.

  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Wa alaikoem salam. Gewoon je ad3iya zeggen en negeer het.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    18
    24-06-2017

    Veel roqia thuis opzetten. Succes ermee broeder.