1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Jij zapt voortaan weg als hij moet spelen he
    Naar mijn mening moeten alle deelnemers van het toernooi, aan dezelfde voorwaarden voldoen.
    Wat is daar volgens jou mee mis?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #32
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Naar mijn mening moeten alle deelnemers van het toernooi, aan dezelfde voorwaarden voldoen.
    Wat is daar volgens jou mee mis?
    Als de man zich niet wil laten inspuiten met ??? dan is dat zijn goed recht. Een deelnemer met vaccin kan ook een verspreider zijn en is tegelijkertijd met zijn ??? vaccin niet immuun.

    Het gaat nergens meer over, doe je ogen open want het gaat niet om jouw, jantje, pietje of huigje's gezondheid.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Als de man zich niet wil laten inspuiten met ??? dan is dat zijn goed recht. Een deelnemer met vaccin kan ook een verspreider zijn en is tegelijkertijd met zijn ??? vaccin niet immuun.

    Het gaat nergens meer over, doe je ogen open want het gaat niet om jouw, jantje, pietje of huigje's gezondheid.
    De vraag was. Australie, het toernooi stelt dezelfde voorwaarden die Australie in wil komen.
    Waarom is het dan vreemd dat ik het gek vind als er voor 1 persoon een uitzondering zou worden gemaakt?

    Algemene vraag. Dus probeer dus even je complottheorie rond het coronavaccin los te laten.

    Ik ben tegen "klasse justitie".
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Djoko heeft zijn rechtszaak gewonnen. Australië schaamrood op de wangen heerlijk
    Nowak is slachtoffer van vaccinatieterreur.

    Wij allemaal zijn binnenkort slachtoffer.
    Sterker door Strijd

  5. #35
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    De vraag was. Australie, het toernooi stelt dezelfde voorwaarden die Australie in wil komen.
    Waarom is het dan vreemd dat ik het gek vind als er voor 1 persoon een uitzondering zou worden gemaakt?

    Algemene vraag. Dus probeer dus even je complottheorie rond het coronavaccin los te laten.

    Ik ben tegen "klasse justitie".
    je bent tegen klasse justitie?

    Jij vindt dat de borealen meer rechten hebben dan gekleurden.

    Zie alleen reacties richting Sylvana Simons, ik denk dat je heel wat milder zou zijn als 10 tintjes lichter zou zijn.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    je bent tegen klasse justitie?

    Jij vindt dat de borealen meer rechten hebben dan gekleurden.

    Zie alleen reacties richting Sylvana Simons, ik denk dat je heel wat milder zou zijn als 10 tintjes lichter zou zijn.
    Geef eens citaten van mijn reacties waar ik wat jij beweert heb geschreven?
    Geef eens aan welke rechten ik volgens jou niet blanken wil onthouden die blanken wel hebben?

    Ik vind mensen beoordelen op hun kenmerken waarvan zij geen afstand kunnen doen zeer kwalijk.
    Nog erger mensen, zoals SS, die beweren racisme te bestrijden maar zelf racisten zijn.
    Ik gaf hierbij een duidelijk bewijs dat zij geen mensen meer ziet maar alleen huidskleur.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #37
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Geef eens citaten van mijn reacties waar ik wat jij beweert heb geschreven?
    Geef eens aan welke rechten ik volgens jou niet blanken wil onthouden die blanken wel hebben?

    Ik vind mensen beoordelen op hun kenmerken waarvan zij geen afstand kunnen doen zeer kwalijk.
    Nog erger mensen, zoals SS, die beweren racisme te bestrijden maar zelf racisten zijn.
    Ik gaf hierbij een duidelijk bewijs dat zij geen mensen meer ziet maar alleen huidskleur.
    Je bent niet bepaald bekend als een i love the world hippie.

    Je bent bekend

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Zoals gewoonlijk kun jij je bewering niet onderbouwen.

    Ik ben geen hippie nee. Moet niets hebben van drugs
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Deze sportman geeft een goed voorbeeld! Hij zei, nee! Nee tegen spuitjes!

    Laat je niet volspuiten! ! !
    Sterker door Strijd

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Zoals verwacht heeft een federale rechter het beroep van Djokovic afgewezen.
    Alle buitenlanders die Australië in willen moeten gevaccineerd zijn.
    Daarnaast is al gebleken dat alle beweringen van hem rond besmetting quarantaine gelogen zijn.

    Dus wordt verwijderd. Kan niet meedoen aan zijn favo Grandslam toernooi. En mag 3 jaar niet meer Australie in.
    Dat krijg je als je jezelf hebt wijsgemaakt dat JIJ boven de wet staat, alles mag dat alle andere mensen niet mogen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #41
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Huig
    Plug

  12. #42
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Wat een naam

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En mag 3 jaar niet meer Australie in.
    Dat krijg je als je jezelf hebt wijsgemaakt dat JIJ boven de wet staat, alles mag dat alle andere mensen niet mogen.
    Het Westen kan het niet hebben, dat hun sport (tennis) door een of andere Rus wordt gedomineerd.

    Nowak is symbool geworden van de vrije wereld die zich niet wil laten volspuiten met troep en gif.

    Iedereen die vrijheid en lichamelijke integriteit hoog heeft staan op de agenda, identificeert zich nu met Novak!

    Novak means NOvaccination!
    Sterker door Strijd

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het Westen kan het niet hebben, dat hun sport (tennis) door een of andere Rus wordt gedomineerd.

    Nowak is symbool geworden van de vrije wereld die zich niet wil laten volspuiten met troep en gif.

    Iedereen die vrijheid en lichamelijke integriteit hoog heeft staan op de agenda, identificeert zich nu met Novak!

    Novak means NOvaccination!
    Novak is een Serviër. Europeaan.

    Wat mij betreft mag hij nu gewoon thuis blij zitten zijn dat hij het idool is van alle complotwappies.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  15. #45
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Het Westen kan het niet hebben, dat hun sport (tennis) door een of andere Rus wordt gedomineerd.

    Nowak is symbool geworden van de vrije wereld die zich niet wil laten volspuiten met troep en gif.

    Iedereen die vrijheid en lichamelijke integriteit hoog heeft staan op de agenda, identificeert zich nu met Novak!

    Novak means NOvaccination!
    Voor Australiërs was Djokovic de belichaming geworden van het idee dat regels niet gelden voor de rijken en machtigen
    Meer dan anderhalf jaar lang waren de grenzen van Australië zo goed als gesloten, zelfs voor de eigen burgers. Het toelaten van de ongevaccineerde tennisser ondermijnt deze opoffering, vinden veel Australiërs. Voor hen is Djokovic de belichaming geworden van het idee dat regels niet gelden voor de rijken en machtigen.

    In een recente opiniepeiling in opdracht van de Melbournse krant The Age zei 71 procent van de ondervraagden dat de 34-jarige tennisser het land uit moest. De hashtag #DjokovicOut is al dagen trending op Twitter in Australië.

    https://www.nrc.nl/nieuws/2022/01/16...elden-a4079428
    Toezichthouder openbaard kunstgebit