1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    2021 top artikelen: Eindelijk! Medisch bewijs dat de covid-prik “moord” is


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Frontnieuws is geen bruikbare bron voor wetenschappelijke beweringen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    68
    14-11-2021

    Het feit dat overheden zo hun best doen iedereen vol te willen spuiten jong en oud is bewijs genoeg voor mij dat er iets niet klopt. Dagelijks komen kinderen om van de honger daar liggen ze niet wakker van

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    https://www.****************/de-aanbi...wijde-religie/

    De aanbidders van het vaccin: De opkomst van een nieuwe wereldwijde religie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Citaat Geplaatst door Travelgirl Bekijk reactie
    Het feit dat overheden zo hun best doen iedereen vol te willen spuiten jong en oud is bewijs genoeg voor mij dat er iets niet klopt. Dagelijks komen kinderen om van de honger daar liggen ze niet wakker van
    it's easy peasy

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Travelgirl Bekijk reactie
    Het feit dat overheden zo hun best doen iedereen vol te willen spuiten jong en oud is bewijs genoeg voor mij dat er iets niet klopt. Dagelijks komen kinderen om van de honger daar liggen ze niet wakker van
    Als je al niet gelooft dat overheden het beste voor hebben met de gezondheid van de burger, ga er dan maar vanuit dat ze zowel financiële als politieke belangen hebben bij een minder zieke populatie.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    https://www.****************/de-aanbi...wijde-religie/

    De aanbidders van het vaccin: De opkomst van een nieuwe wereldwijde religie
    Frontnieuws is een leugenachtige website.

    Heb je al hun artikelen over de platte aarde gelezen?
    En over moslims in Duitsland?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door Travelgirl Bekijk reactie
    Het feit dat overheden zo hun best doen iedereen vol te willen spuiten jong en oud is bewijs genoeg voor mij dat er iets niet klopt. Dagelijks komen kinderen om van de honger daar liggen ze niet wakker van
    gelijk heb je

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Vernon Coleman (born 18 May 1946) is an English conspiracy theorist, anti-vaccination activist, AIDS denialist, blogger and novelist who writes on topics related to human health, politics and animal issues.

    Coleman's medical claims have been widely discredited and described as pseudoscientific. He was formerly a newspaper columnist and general practitioner (GP).

    Kortom deze man heeft een compulsieve dwangstoornis. Complotdenker, Als over hele wereld de massa van wetenschappers vinden dat het A is dan moet hij dat gaan bestrijden, het is B.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Travelgirl Bekijk reactie
    Het feit dat overheden zo hun best doen iedereen vol te willen spuiten jong en oud is bewijs genoeg voor mij dat er iets niet klopt. Dagelijks komen kinderen om van de honger daar liggen ze niet wakker van


    Honger is volgens mij geen ziekte, maar wordt al vele tientallen jaren steeds weer in Afrika en Azie veroorzaakt omdat mensen daar het maar niet voor elkaar krijgen vreedzaam met elkaar te leven.
    Steeds weer onderlinge oorlogen door dictators, stamdenken en omdat mensen met de zelfde godsdienst menen dat geloofsgenoten die op bepaalde punten het geloof anders praktiseren moeten worden bestreden.

    Honger is niet alleen geen ziekte, dus ook geen pandemie, die in principe de hele wereldbevolking kan bedreigen.

    Dat lijkt mij zo evident, dat ik mij afvraag waarom je toch die bewering doet.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #11
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Mensen zullen altijd geloven in gesubsidieerde wetenschappers. Het NOS journaal iedere 6 uur avond wordt gezien als een religie. Te ver van hun bed show en denken dat regeringen rechtvaardig en eerlijk handelen naar burgers toe.
    Het is een poppenkast en de gemiddelde schaap zal zelfs voor de 10e boosterprik in de rij staan. Ziek.

  12. #12
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Mensen zullen altijd geloven in gesubsidieerde wetenschappers. Het NOS journaal iedere 6 uur avond wordt gezien als een religie. Te ver van hun bed show en denken dat regeringen rechtvaardig en eerlijk handelen naar burgers toe.
    Het is een poppenkast en de gemiddelde schaap zal zelfs voor de 10e boosterprik in de rij staan. Ziek.
    ben je gevaccineerd?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    De een vertrouwt op de moderne medische wetenschap, geneesmiddelen terwijl de ander vast blijft houden aan kamelen pis.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.126
    05-01-2010

    Nep nieuws die artikel boven. Dus wat boven staat is geen bewijs maar onzin.

  15. #15
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Travelgirl Bekijk reactie
    Het feit dat overheden zo hun best doen iedereen vol te willen spuiten jong en oud is bewijs genoeg voor mij dat er iets niet klopt. Dagelijks komen kinderen om van de honger daar liggen ze niet wakker van
    +1
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting