1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26
    20-06-2019

    Advies gevraagd !!

    Salam lieve zusters en broeders
    Ik wil graag advies van dames die lange tijd
    getrouwd zijn hoe ze hier .mee omgaan
    Met schoonfamilie mijn man komt van Marokko
    Maar dat maakt niet zo heel veel uit het kan ook hier gebeuren in Nederland ik ben nu 3 jaar bijna getrouwd ik probeer goed te zijn ook al voel ik me soms slecht en lief te zijn ik ben een heel gevoelige persoon zijn zussen mogen mij niet haten mij zijn schijnheilig als ik me hart probeer te luchten bij me man krijg ik te horen waarom herhaal je het steeds ik heb een nieuwe nummer omdat hun intentie heel slecht is over mij terwijl ik zuiver ben met hun het lijkt net of het hem niks doet hij wordt boos als ik over ze begin

  2. #2
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Momd houden, als je ziet respecteren. Zijn familie kan en mag hij nooit afstand van doen!

    Op een nette beleefde manier je grenzen afbakenen....

    Je man klinkt als een echte man. Bemoeit zich niet met vroiwenzaken

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26
    21-05-2021

    Citaat Geplaatst door Delila Bekijk reactie
    Salam lieve zusters en broeders
    Ik wil graag advies van dames die lange tijd
    getrouwd zijn hoe ze hier .mee omgaan
    Met schoonfamilie mijn man komt van Marokko
    Maar dat maakt niet zo heel veel uit het kan ook hier gebeuren in Nederland ik ben nu 3 jaar bijna getrouwd ik probeer goed te zijn ook al voel ik me soms slecht en lief te zijn ik ben een heel gevoelige persoon zijn zussen mogen mij niet haten mij zijn schijnheilig als ik me hart probeer te luchten bij me man krijg ik te horen waarom herhaal je het steeds ik heb een nieuwe nummer omdat hun intentie heel slecht is over mij terwijl ik zuiver ben met hun het lijkt net of het hem niks doet hij wordt boos als ik over ze begin


    Hey Delila,
    Ik ben niet getrouwd maar, wat ik begrijp is dat je man niets met dit temaken wilt hebben. Dus je moet het zelf oplossen. Wat ik zou doen is als ik op bezoek bij ze was zou ik me gewoon netjes gedragen en niet teveel met ze praten. Kom je thuis aan vergeet je alles en leef je je leven door met je man. Blijf niet zeuren bij je man want ik denk dat je dan vaak ruzie met 'm gaat krijgen. Neem gewoon afstand van ze of zo weinig mogelijk met ze praten. Als je man niets verkeerds ziet bij ze zussen ziet Allah swt het wel.
    Allah y 3tik sbar ❤️

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Trek je maar niks aan hoor van je man die ziet dit soort dingen eerder als irritaties als gewoon niks.
    Terwijl wij als vrouw toch wel wat gevoeliger zijn daarin.
    Maar jah hij zit natuurlijk ook tussen 2 belangerijke mensen in zijn leven aan de ene kant zijn zus en aan de andere kant zijn vrouw.
    Maar wat zegt Allah SWT Ons hierover

    Allereerst is familie banden breken een grote zonde.En onrecht aangedaan worden ook.
    Dus zoek naar oplossingen.
    Kom meer voor jezelf op, op een nette manier.
    En anders gezonde afstand.
    Wat minder contact.
    Iedereen verdient het om zijn leven te leven in privé en gezond.

    En doe islam kennis op.
    Moge Allah SWT het voor je vergemakkelijken Ameen.

    Fi amaani Allah

    Wa Salaam alaykum warahmatuAllah wabarekatuhu
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾