1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Haatpoliticus Wilders hekelt Turkse afkomst nieuwe justitieminister

    Nog voordat het kabinet-Rutte IV op het bordes staat, lijken de messen bij de PVV al geslepen.



    Geert Wilders kondigde donderdag na de bekendmaking van de eerste namen voor de diverse posten in de regering "snoeiharde oppositie" te zullen voeren. Hij voegde op Twitter alvast de daad bij het woord door met name VVD'er Dilan Yeşilgöz-Zegerius als toekomstig minister van Justitie en Veiligheid te hekelen.

    "Een VVD-er van Turkse afkomst op Justitie. En nu maar hopen dat ze mijn beveiliging niet opheft want het liefste zien ze me natuurlijk onder het gras verdwijnen", schreef Wilders op Twitter.

    Walgelijke tweet
    Sophie Hermans, waarnemend fractievoorzitter van de VVD, reageerde op Twitter meteen: "Wat een walgelijke tweet." Ze verwees naar een interview in Trouw deze week, waarin Yeşilgöz een lans breekt voor de vrijheid. "Dit is ónze Dilan."

    Ook andere kandidaten worden door Wilders fel bekritiseerd, zoals VVD'er en oud-raadslid in Amsterdam Eric van der Burg, die de nieuwe staatssecretaris van Asiel en Immigratie wordt.

    "De man die zei: "HOE MEER ASIELZOEKERS, HOE BETER" (Parool, 30 mei 2017). De VVD is knettergek geworden. Puur verraad."

  2. #2
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    wilt deze idioot die vieze landverrader niet associëren met Turken amk

    zij is van koerdisch-armeens afkomst

    gruwelijk hekel aan haar iegh
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  3. #3
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wilt deze idioot die vieze landverrader niet associëren met Turken amk

    zij is van koerdisch-armeens afkomst

    gruwelijk hekel aan haar iegh
    Niet elke Turk heeft
    een lelijke foto van Erdogan
    boven zijn bed hangen ...
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  4. #4
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wilt deze idioot die vieze landverrader niet associëren met Turken amk

    zij is van koerdisch-armeens afkomst

    gruwelijk hekel aan haar iegh
    alle turken hebben wat armeense bloed. er bestaat geen pure turken. Echt pure turken komen uit siberie / mongolie en zijn van het mongoolse ras. De anatolische turken zijn een mix van anatolische grieken, armenen, enz. Erdogan heeft bijvoorbeeld mix bloed / vooroudees van uit Georgië. Die dilan is gewoon een haat-atheist die der vieze stink kut heeft verkocht aan de hollanders om hoger op te komen. Maar om haar koerdisch of armeens te noemen is ook onnodig. Dan heb ik het over als belediging naar de koerden toe.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    wilt deze idioot die vieze landverrader niet associëren met Turken amk

    zij is van koerdisch-armeens afkomst

    gruwelijk hekel aan haar iegh
    de wereld heeft ook een hekel aan jouw.

    Dat er nog mensen als jij rondlopen.

  6. #6
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    alle turken hebben wat armeense bloed. er bestaat geen pure turken. Echt pure turken komen uit siberie / mongolie en zijn van het mongoolse ras. De anatolische turken zijn een mix van anatolische grieken, armenen, enz. Erdogan heeft bijvoorbeeld mix bloed / vooroudees van uit Georgië. Die dilan is gewoon een haat-atheist die der vieze stink kut heeft verkocht aan de hollanders om hoger op te komen. Maar om haar koerdisch of armeens te noemen is ook onnodig. Dan heb ik het over als belediging naar de koerden toe.
    wat zeg jij vrind.. ik denk dat jij niet snapt wat Turk zijn inhoudt..

    jouw shia iran is voor de helft Turk, waar de perzen sinds Seljuk rijk aan de ketting zaten sinds 1071 tot de val van het Kalifaat..

    jij kan net zo goed Turk zijn aangezien in iran de Turkse Safavid rijk daar heerste

    dwz, anders hadden we wel heel iran verTurkt en geen enkel perz overgelaten..

    Turkse ras gaat 5000 jaar terug vanaf de Altai dat tussen mongolie en rusland ligt..

    mongoolse rijk kwam pas later terwijl Turken al honderden jaren daarvoor in europa waren


    de overgenomen gebied zoals van de grieken en armenen werden zij verTurkst om mee te draaien met Turken die het gebied heerstten, dus namen ze Turkse namen aan..

    dat is het zelfde als hoe jij je nederlandse paspoort hebt aangevraagd en je kinderen piet of henk gaat noemen omdat dat een verplichting is

    https://youtu.be/zHXAYq5VBj8
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Fucking hell, geef me een touw die turk gaat turkse marvel stories vertellen hier waar letterlijk niemand in is geïnteresseerd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Wilders is en blijft een schoft.
    Zomaar even op niets gebaseerd stellen dat Dilan Yeşilgöz niets liever wil dan dat hij dood en begraven zou zijn.

    Als die Eric van der Burg inderdaad heeft gezegd; "HOE MEER ASIELZOEKERS, HOE BETER" dan is dat inderdaad een gek die we niet in de regering nodig hebben.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell