1. #16
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Anderen? Zie je jezelf als meervoud?
    Ik heb je hele bestaan in 1 bericht geplaatst en je deed niks anders dan precies dat wat ik zei dat je zou doen inc je rood puntje.
    Hoezo zou ik neerkijken op jou?

    Dat kan kloppen, ik ben ook de enige op dit forum met ballen.
    ik zie je dit vaker doen vandaar dat ik je dit vraag.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Waarom kijk je neer op “anderen”
    heb ik iets gezegd wat niet klopt in die zin. Al haar 95 procent van haar reacties gaan over sex.

  3. #18
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    ik zie je dit vaker doen vandaar dat ik je dit vraag.
    Waar baseer je het op? Reageer inhoudelijk als je mensen beschuldigt van je vakkundig inzicht.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Waar baseer je het op? Reageer inhoudelijk als je mensen beschuldigt van je vakkundig inzicht.
    Ahahaha wat een snob.

  5. #20
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    heb ik iets gezegd wat niet klopt in die zin. Al haar 95 procent van haar reacties gaan over sex.
    Dus je zegt nu dat je op haar neerkijkt en je denkt dat je gerechtvaardigd bent om een vrouw voor dit alles uit te maken.

    En gaat dan tegen mij roepen dat ik boven andere sta omdat ik je simpele bestaan hier op precies dezelfde manier omschrijf (zonder scheldwoorden of denigrerende uitingen)

  6. #21
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Ahahaha wat een snob.
    Gewoon inhoudelijk reageren en beargumenteren heet dat.

    Dat is ook een stukje emotie en primitiviteit wegnemen bij jezelf, en jezelf afvragen waar wordt ik boos om en op wie en waarom reageer ik zoals ik reageer of wil reageren.

    Even voor de duidelijkheid, het gaat hier niet om mij.

  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Dus je zegt nu dat je op haar neerkijkt en je denkt dat je gerechtvaardigd bent om een vrouw voor dit alles uit te maken.

    En gaat dan tegen mij roepen dat ik boven andere sta omdat ik je simpele bestaan hier op precies dezelfde manier omschrijf (zonder scheldwoorden of denigrerende uitingen)
    Hij is niet goed opgevoed. Te vaak tegen z'n hoofd geslagen waardoor hij niet meer goed kan functioneren en nadenken.

    Heeft ook niet veel liefde gehad en gekend en ziehier. Een ware debiel met een identiteitscrisis.

    Loopt groene puntjes te incasseren zodat hij met rood kan schieten. Hoe triest.
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  8. #23
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    hij heeft een te hoge iq Tet. Oppassen, hij is Charles Xavier
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #24
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik denk dat jij niet begrijp waar ik op doelde met die tekst/bericht.
    Wat een uitkomst is als je gaat reageren op berichten die voor specifieke mensen zijn bedoelt.

    Dus is de ironie gericht op het staken en de werkdruk terecht.
    Als de werkdruk toeneemt gaan er mensen omvallen en dus komt de bescherming van de openbare orde in gevaar, ga je nu staken en blijf je het pikken dan verandert er niks.
    Allerminst.

    De essentie van staken is juist om tijdens werkdruk het werk neer te leggen: signaal afgeven zodat de vakbonden, gezien de ernst van de situatie (i.e. het werk neerleggen tijdens werkdruk), om de onderhandelingstafel gaan zitten voor betere arbeidsvoorwaarden, w.o. aanpak van werkdruk.

    Overigens, je eerste bericht was voor niemand bedoeld en daar was mijn reactie hoofdzakelijk op gericht. Je tweede reactie gericht aan LM vond ik beetje kinderachtig en denigrerend welke ik om die reden dan ook citeerde.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Hij is niet goed opgevoed. Te vaak tegen z'n hoofd geslagen waardoor hij niet meer goed kan functioneren en nadenken.

    Heeft ook niet veel liefde gehad en gekend en ziehier. Een ware debiel met een identiteitscrisis.

    Loopt groene puntjes te incasseren zodat hij met rood kan schieten. Hoe triest.
    je projecteert weer Hadja al 7amdaouia

    En welke id crisis lijd ik dan. Ik ben een trotse Maghrebi

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Allerminst.

    De essentie van staken is juist om tijdens werkdruk het werk neer te leggen: signaal afgeven zodat de vakbonden, gezien de ernst van de situatie (i.e. het werk neerleggen tijdens werkdruk), om de onderhandelingstafel gaan zitten voor betere arbeidsvoorwaarden, w.o. aanpak van werkdruk.

    Overigens, je eerste bericht was voor niemand bedoeld en daar was mijn reactie hoofdzakelijk op gericht. Je tweede reactie gericht aan LM vond ik beetje kinderachtig en denigrerend welke ik om die reden dan ook citeerde.
    doe je ook internationale zaken, Canada enzo?

  12. #27
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    je projecteert weer Hadja al 7amdaouia

    En welke id crisis lijd ik dan. Ik ben een trotse Maghrebi
    Azulist bedoel je.. dat is één.

    En twee, als je nog steeds niet snapt waarom je een identiteitscrisis hebt na al die comments hier op jou, ben je nog dommer dan ik dacht. tering hey. Meskin
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Azulist bedoel je.. dat is één.

    En twee, als je nog steeds niet snapt waarom je een identiteitscrisis hebt na al die comments hier op jou, ben je nog dommer dan ik dacht. tering hey. Meskin
    leg eens uit.

    Ik ben benieuwd

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.726
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    De Vreemdelingenpolitie bij het asielzoekerscentrum in Ter Apel legt dinsdag een paar uur het werk neer uit protest tegen een te hoge werk- en roosterdruk.





    De politiebonden hebben de circa zestig medewerkers tot de werkonderbreking opgeroepen. Volgens de bonden is de werkdruk al jaren veel te hoog.


    De bonden verwachten de komende tijd meer acties op verschillende locaties, als aanjager van de komende onderhandelingen over een nieuwe politie-cao.


    "De collega's zeggen niet dat de limiet bereikt is, maar dat we ruim over de limiet zitten", aldus Gerrit van de Kamp, voorzitter van politievakbond ACP. "Er is geen rust meer. En het duurt niet maar eventjes, maar al heel erg lang. Er is geen perspectief."

    Volgens Van de Kamp moet de politiek "duidelijke keuzes" gaan maken. "We kunnen niet meer alles blijven doen." Hij hekelt het feit dat de politiek erop blijft rekenen dat agenten uit "loyaliteit en plichtsbesef" tot het uiterste gaan om de kwaliteit van het politiewerk in stand te houden.


    "En dat doen ze ook, al kost ze dat steeds meer moeite en gaat dat steeds meer ten koste van hun gezondheid, veiligheid en privéleven."
    Ze moeten daar geen politie plaatsen maar militairen.

    Werk rooster druk zie ik meer als camoufleren. Bang om voor racisten uit gemaakt te worden.

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Ze moeten daar geen politie plaatsen maar militairen.

    Werk rooster druk zie ik meer als camoufleren. Bang om voor racisten uit gemaakt te worden.
    ze hadden safe zones moeten forceren, wallah zou ook goedkoper zijn