1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Ik ben geen paleisbaviaan, ben een Riffijn. Ik noem Palestijn ook geen verrader omdat ze vroeger Ottomanen hebben veraden en met Engelsen in zee gingen.
    Maakt verder niet uit, het is al erg verdacht omdat je nogal geen antwoord wilt geven met de vraag waarom Algerije in zee gaat met China omtrent oeigoeren.

    Je bent toch een man van principes, of een hypocriet?

    Domme Paleisbaviaan weer Jou Alawietenregime heeft hoogstpersoonlijk de hele islamitische wereld verraden in 1967 haha niet denken wij vergeten daar zou alawietenregime alleen al de doodstraf voor moeten krijgen haha deze man doet net alsof ottomaanse rijk kalifaat was maar vergeet niet dat in “otttomaanse kalifaat” homoseksualiteit legaal haha Achterlijke Paleisaap VERGEET dat Marokko ACTIEF oeigoeren uitlevert aan China zodat ze daar in concentratiekampen gestopt worden haha

    Jouw koning gaat vroeg of laat omver geworpen worden en met hoe het er nu voor staat gaat dat heel snel gebeuren haha waarom denk je anders dat aloui ziondajjal akkoorden tekenen haha

  2. #32
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Domme Paleisbaviaan weer Jou Alawietenregime heeft hoogstpersoonlijk de hele islamitische wereld verraden in 1967 haha niet denken wij vergeten daar zou alawietenregime alleen al de doodstraf voor moeten krijgen haha deze man doet net alsof ottomaanse rijk kalifaat was maar vergeet niet dat in “otttomaanse kalifaat” homoseksualiteit legaal haha Achterlijke Paleisaap VERGEET dat Marokko ACTIEF oeigoeren uitlevert aan China zodat ze daar in concentratiekampen gestopt worden haha

    Jouw koning gaat vroeg of laat omver geworpen worden en met hoe het er nu voor staat gaat dat heel snel gebeuren haha waarom denk je anders dat aloui ziondajjal akkoorden tekenen haha
    Je kan niet onderbouwend reageren, zelfs als ik inhoudelijk op je reageer staat je onderbuik in de weg. Als we geen neutrale transparante discussie kunnen voeren dan heeft dit geen zin.

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Ja en de enige wat hun dopamine kon geven en vermaak was de goal van Belaili. Voor de rest is het een armoedig land waarin burgers in de wachtlijst staan op papiertje om aardappelen en bananen te kunnen kopen.
    de algerijnse junta gebruikt sport om het volk koest te houden. Maar dat is maar een sugar rush. Is snel uitgewerkt.

    Jammer, als Algerije een open land was, dan zou de VAE niks zijn vergeleken met ze.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Algerije tekent geen Zion BrAnus akkoorden terwijl jou koning Hubal trots met zijn kliek deuren opengooit voor Zion en iedereen die daar tegen protesteert gevangen zet. Het is ook jouw versie van de islam die Hubal mo6 als “Amir al moemineem” ziet terwijl hij nachtclubs bezoekt en openlijk kontje likt van Dajjal aanhangers. Zijn land staat aan de rand van de afgrond dankzij zijn Zion ribaa beleid terwijl Algerije rustig casht met gas en olie maar geloof vooral ziontv 2M en al Aoula jou jong en oud, hoog- en laagopgeleide landgenoten sterven op zee


    Snappie nou Paleisbaviaan??
    ahahaha

    Tebboune vroeg aan Abbas om te bemiddelen tussen Algerije en Israel, stapsgewijs nog ahahah

    Houd je bek ya analfabeet. Jullie hebben een kk groot bek zonder de materie te studeren in het arab. Weet je hoe dom je dan overkomt

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Dat is de grootste leugen ooit. Het bedrag komt nooit bij Palestina aan, ze hebben daar geen banken gezien centrale banken beheerd worden door zionisten komt er geen cent naar Palestijnen zelf.
    Palestina staat letterlijk in landkaart als Gaza, een provincie van Israel.

    Ik snap dat je niet uit je bubbel wilt komen, maar realiteit is anders. Zelfs als ik vanuit ING wil doneren wordt het geblokkeerd, dit was al sinds zomerjaar 2014 bekend toen Appa activist was en statement maakte.
    ++++++

    Israel pakt 20 procent

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Ik ben geen paleisbaviaan, ben een Riffijn. Ik noem Palestijn ook geen verrader omdat ze vroeger Ottomanen hebben veraden en met Engelsen in zee gingen.
    Maakt verder niet uit, het is al erg verdacht omdat je nogal geen antwoord wilt geven met de vraag waarom Algerije in zee gaat met China omtrent oeigoeren.

    Je bent toch een man van principes, of een hypocriet?
    hij countert je in etnische politiek en je gaat er op in

  7. #37
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    ahahaha

    Tebboune vroeg aan Abbas om te bemiddelen tussen Algerije en Israel, stapsgewijs nog ahahah

    Houd je bek ya analfabeet. Jullie hebben een kk groot bek zonder de materie te studeren in het arab. Weet je hoe dom je dan overkomt
    Wollahila, Algerije support China waar ze oeigoeren in kampen stoppen maar dat wilt een gemiddelde Algerijn, of Filistini niet horen want confronterend en logica.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Wollahila, Algerije support China waar ze oeigoeren in kampen stoppen maar dat wilt een gemiddelde Algerijn, of Filistini niet horen want confronterend en logica.
    ze weigeren kosovo te erkennen zoek maar op.

    Ik zeg deze ezels zijn gewoon dom. Niet serieus nemen

  9. #39
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    ze weigeren kosovo te erkennen zoek maar op.

    Ik zeg deze ezels zijn gewoon dom. Niet serieus nemen
    Algerijnen spreken amper Arabisch, en als het op stopwoordjes aankomt spreken ze allemaal Frans.

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Algerijnen spreken amper Arabisch, en als het op stopwoordjes aankomt spreken ze allemaal Frans.
    die ik volg op social media spreken gewoon arab.

  11. #41
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    die ik volg op social media spreken gewoon arab.
    Niet relevant meer daba, Filistini is uitgeschakeld.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Niet relevant meer daba, Filistini is uitgeschakeld.
    het gaat mij niet om hem als persoon. Je mag tegen m6 zijn (ik ben een aanhanger maar trek wel mijn bek open bij dingen die niet kloppen), maar het moeten wel gefundeerde uitspraken zijn.

    Als je zegt: Marokko had en heeft relaties met Israel: dat is juist. Maar vertel wel waarom. Ze vergelijken relaties tussen landen met relaties tussen personen (al zijn er heel veel overeenkomsten omdat mensen onderling ook niet te vertrouwen zijn).

    Mijn uitgangspunt is: is het in Marokko’s belang, zogenaamde key interest dan moet het kunnen.

    De wereld is veranderd, harder geworden en elk land zoekt naar geld, investeringen, coalities aangezien er een NWO نظام عالمي جديد is …

    Ga maar holle leuzen roepen ipv pragmatisch aan het werk te gaan. Je gaat zien wat dat gaat opbrengen.

  13. #43
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    het gaat mij niet om hem als persoon. Je mag tegen m6 zijn (ik ben een aanhanger maar trek wel mijn bek open bij dingen die niet kloppen), maar het moeten wel gefundeerde uitspraken zijn.

    Als je zegt: Marokko had en heeft relaties met Israel: dat is juist. Maar vertel wel waarom. Ze vergelijken relaties tussen landen met relaties tussen personen (al zijn er heel veel overeenkomsten omdat mensen onderling ook niet te vertrouwen zijn).

    Mijn uitgangspunt is: is het in Marokko’s belang, zogenaamde key interest dan moet het kunnen.

    De wereld is veranderd, harder geworden en elk land zoekt naar geld, investeringen, coalities aangezien er een NWO نظام عالمي جديد is …

    Ga maar holle leuzen roepen ipv pragmatisch aan het werk te gaan. Je gaat zien wat dat gaat opbrengen.
    Sahara is hoe dan ook van ons. Dat vind ik het belangrijkst.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Sahara is hoe dan ook van ons. Dat vind ik het belangrijkst.
    klopt maar de amerikaanse erkenning heeft voor juridische bescherming gezorgd voor amerikaanse investeringen.

    De sahara is idd Marokkaans. Daarvoor hebben wij NL niet voor nodig, we zitten in onze grondgebied en niemand die ons eruit kunnen halen. Maar er is ook een stap die daarna volgt

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Wat is eigenlijk het probleem van Algerije, dat ze zich met de Saraha blijven bemoeien? Serieus, wat voor belang hebben ze hierbij dat groter is dan een stabiele verstandhouding met een buurland?
    persoonlijke vetes (7arb rimal, amgala 1/2) maar ook vanwege de oostelijke sahara. Die grenzen staan niet vast voor een groot gedeelte. Heel wat mijnen zouden onder co-beheer gaan met een gelijkwaardige verdeelsleutel.

    En tenslotte, de algerijnse regime leeft op basis van haar vijandigheid met Marokko. Ze gebruiken Marokko als een boogyman tegen de Algerijnen door hun bang te maken dat Marokko net zoals Israel is en alleen denkt aan expansie.

    Hun tijd gaat komen, vooral die generaal “ al bowal “ Chenqri7a …

    Algerije is nu geïsoleerd en de wereldmachten staan aan Marokko’s kant. Zelfs Rusland (!) is eigenlijk pro Marokko aangezien de zionlobby daar veel invloed op heeft.

    Rusland houdt zich op de vlakte omdat Algerije haar grootste klant is betreft wapens in Afrika. Het is een melkkoe (mijn gebalk over belangen komen hier van pas). Dus die gaan ze goed uitmelken totdat het failliet gaat.