1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    12.504
    26-07-2020



    Sangare is going to africa
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie


    Sangare is going to africa


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Je hebt het goed beschreven ja, Hugo wist gister ook te melden dat "we" ons leven opnieuw in moeten richten, aanpassen aan het virus die nooit meer zal verdwijnen.
    Aanpassen is elk jaar boosteren, lockdownachtige maatregelen wanneer de r in maand zit.


    Hopen dat ergens in 2024 ofzo de meerderheid genoeg heeft van deze shit.
    Ja ik hoop het ook maar dan zullen mensen op zijn minst ongehoorzaam moeten zijn en dat zie ik niet gebeuren. Want wie wilt er nou de schuld in zijn schoenen geschoven willen krijgen dat je anderen ernstig ziek maakt of zelfs dood door schuld. Het ligt meer voor de hand dat dit pas stopt als het doel bereikt is. Weyo kun jij nog naar Hugo en Rutte luisteren ? Ik zap meteen weg als ik ze zie die leugenaars.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Wat is het achterliggende doel?
    Allahoe a3lam ik weet het ook niet. Grote hervormingen willen doorvoeren of een aankomende economische crisis willen maskeren met corona. Alles kan, i dont know. The great reset taferelen zijn geen hoax of complotdenkerij. Wie het weet mag het zeggen. Wat ik wel weet is dat het stinkt aan alle kanten.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    FCE wat is het doel van dit allemaal volgens jou? Wat denk jij dan Sabah? Is dit allemaal voor het welzijn van het volk?

  6. #21
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    De pro vaccins mensen hebben hoop dat dit binnen paar jaar stopt. Maar dit wordt een eeuwigheid aangezien ''nieuwe variant'' zich anders zal gedragen en de vaccins niet zullen aanslaan.
    Dit stopt alleen als er een verzet komt, maar de mens is zo gemaakt om te gehoorzamen van wat er bovenaf komt.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Wat is het achterliggende doel?
    Testen van de gehoorzaamheid van de massa.
    The People

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    FCE wat is het doel van dit allemaal volgens jou? Wat denk jij dan Sabah? Is dit allemaal voor het welzijn van het volk?
    Absoluut niet voor het welzijn/gezondheid van het volk.
    The People

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    FCE wat is het doel van dit allemaal volgens jou? Wat denk jij dan Sabah? Is dit allemaal voor het welzijn van het volk?
    Ik heb geen idee maat. Je hebt om de paar weken een nieuwe plottwist waardoor er zelf voor de extremistische wappie geen touw meer aan vast te knopen is.
    Dat is ook de bedoeling uiteraard. Orde uit chaos ,volgens het vrijmetselarij principe.

    Als ik zou moeten gokken dan denk ik dat ze voor het Chinees sociaalkredietsysteem gaan.. waar je sociale score letterlijk je leven bepaalt, alles gekoppeld aan je qr code/chip.
    Wat als je de injectienaalden blijft weigeren? of is dat v*ccine gebeuren gewoon een smoke screen?.





    Kwam dit verhaal een paar weken terug op Reddit, denk overigens dat het bullshit is maar hij is wel blijven hangen..
    Klinkt als een goeie film moet ik zeggen




    https://i.redd.it/tfcylyxe8cv71.jpg

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Absoluut niet voor het welzijn/gezondheid van het volk.
    Mee eens, het middel is al lang erger dan de kwaal.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Testen van de gehoorzaamheid van de massa.
    En de wereld klaar maken voor de anti christ.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Ik heb geen idee maat. Je hebt om de paar weken een nieuwe plottwist waardoor er zelf voor de extremistische wappie geen touw meer aan vast te knopen is.
    Dat is ook de bedoeling uiteraard. Orde uit chaos ,volgens het vrijmetselarij principe.

    Als ik zou moeten gokken dan denk ik dat ze voor het Chinees sociaalkredietsysteem gaan.. waar je sociale score letterlijk je leven bepaalt, alles gekoppeld aan je qr code/chip.
    Wat als je de injectienaalden blijft weigeren? of is dat v*ccine gebeuren gewoon een smoke screen?.





    Kwam dit verhaal een paar weken terug op Reddit, denk overigens dat het bullshit is maar hij is wel blijven hangen..
    Klinkt als een goeie film moet ik zeggen




    https://i.redd.it/tfcylyxe8cv71.jpg
    There was a lot told….but mass death seems a little bit far fetched to me. Uiteindelijk zullen mensen wel beseffen dat ze heel lang voor de gek gehouden zijn maar of ze zullen reageren zoals deze persoon hoopt lijkt me sterk. Maar je kunt niets uitsluiten in deze tijd. Wat 2 jaar geleden onmogelijk leek is vandaag de dag realiteit.

    Ik denk zelf dat de overheid vergaande wetten wilt invoeren die de privacy van de burgers schenden onder het mom van coronabestrijding, net zoiets als met “the war on terror”. En dat ze hun grip op de burgers willen verstevigen in allerlei opzichten. Tegelijkertijd wordt er achter de schermen een nieuw wereldwijd beleid geïntroduceerd en is deze coronacrisis een soort van rookgordijn.
    Zeker weten doe ik het niet, we kunnen alleen maar gissen. Wat wel zeker is is dat er nu openlijk censuur is in de media. En dan hebben we het niet over complotdenkers die gecensureerd worden maar over deskundigen die het oneens zijn met alles wat er gaande is.

    Nog iets wat zeker is is dat letterlijk wereldwijd iedereen aan deze waanzin meedoet. Zelf landen zoals zimbabwe of andere landen waar honger en armoede veel meer slachtoffers maken dan corona.

    Het is hetzelfde als wat we jaren geleden zagen toen Bush zei: “ You’re with us or against us”. Iedereen moet meedoen of je krijgt problemen.

    Allahoe a3lam, de tijd zal het leren.

  13. #28
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Pas als het achterliggende doel van deze hele scam bereikt is dan pas stopt het allemaal. Je hoort nu al iedere keer “ het coronavirus blijft nog jaren onder ons jongens”. Ewa prik ze maar lek, ik ga voor deur nummer 2. Corona krijgen.
    Ja en dan?

    Ik heb ook corona gehad.

    Wat schiet ik ermee op? Ik heb me laten vaccineren omdat ik dacht een vrije leven in te gaan, maar ben keihard genaaid..
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Vroeg me af wat je bedoelde. Was niet sarcastisch.
    Allahoe a3lam, ervaar dit sowieso allemaal als een soort film.
    Ik had het ook niet sarcastisch opgevat, ik vroeg me af hoe jij en anderen erover denken. Het was een serieuze vraag.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Ja en dan?

    Ik heb ook corona gehad.

    Wat schiet ik ermee op? Ik heb me laten vaccineren omdat ik dacht een vrije leven in te gaan, maar ben keihard genaaid..
    Wat je ermee opschiet is dat je immuunsysteem het virus herkent waardoor je de volgende keer niet (ernstig) ziek wordt. En als bonus krijg je een herstelbewijs voor een jaar.

    Daarvoor moet je bij jezelf zijn als jij die verwachtingen had, ik had ze niet. Politici blindelings geloven is nooit verstandig. Maar het goede nieuws is dat je nu een boostershot krijgt en dan komt alles daarna weer goed toch. Samen onze schouders eronder, we kunnen het!

    Het is grappig dat mensen vaccineren om niet beperkt te worden door maatregelen die de overheid treft en niet omdat ze erin geloven. Dat zal ik never nooit begrijpen.