1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    echt schattig hoe jij alles onschuldig kan projecteren.
    Is ook onschuldig, misschien zelfs wel een beetje grappig.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  2. #17
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Is ook onschuldig, misschien zelfs wel een beetje grappig.
    Weet je waarom jij door de mand valt?

    Je claimt progressief te zijn op het gebied van religie, sterker je ontkent de islam. Maar je bent conservatief als het gaat om allochtonen

    Het komt een beetje over als een transeksuele priester (TDM) die op zondag loopt te preken over goed en fout maar zelf niet eens in de buurt komt van het reine in het leven

    Wees net als mij, ik heb schijt en schuil niet achter woorden. Ik zeg wat ik vind en als ik wat zinvol lees dan geef ik het een kans. Daarnaast weet ik ook dat je te maken hebt met mensen. Ik ben van mening dat we in eerste instantie uitgeroeid moeten worden voor wat wij de natuur, aarde hebben aangedaan. Zo’n ondankbare volk verdient ellende en heeft het inmiddels gekregen. We zijn namelijk zo scheef als een h0er

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Weet je waarom jij door de mand valt?

    Je claimt progressief te zijn op het gebied van religie, sterker je ontkent de islam. Maar je bent conservatief als het gaat om allochtonen

    Het komt een beetje over als een transeksuele priester (TDM) die op zondag loopt te preken over goed en fout maar zelf niet eens in de buurt komt van het reine in het leven

    Wees net als mij, ik heb schijt en schuil niet achter woorden. Ik zeg wat ik vind en als ik wat zinvol lees dan geef ik het een kans. Daarnaast weet ik ook dat je te maken hebt met mensen. Ik ben van mening dat we in eerste instantie uitgeroeid moeten worden voor wat wij de natuur, aarde hebben aangedaan. Zo’n ondankbare volk verdient ellende en heeft het inmiddels gekregen. We zijn namelijk zo scheef als een h0er
    Progressief op het gebied van religie?
    Kun jij dat uitleggen?
    Ik heb nooit de islam ontkent, waarom zou ik iets ontkennen dat overduidelijk bestaat?

    Wat bedoel jij met ik ben conservatief als het om allochtonen gaat?
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    404
    06-05-2007

    Maak aantekeningen mensen. Mocht je ook in de onderwereld willen bewegen. Taghi houd zijn rug recht. Is there a heaven for a G?

  5. #20
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Progressief op het gebied van religie?
    Kun jij dat uitleggen?
    Ik heb nooit de islam ontkent, waarom zou ik iets ontkennen dat overduidelijk bestaat?

    Wat bedoel jij met ik ben conservatief als het om allochtonen gaat?
    behrijp je nog steeds niet dat brAnus met je aan het flirten is

    hij probeert indrukwekkend over te komen bij je met zinnen waar die zelf niet van snapt

    wie weet komt deze regenboog knars een keer uit de kast na al dat travo opmerkingen
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #21
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Days_of_glory Bekijk reactie
    Maak aantekeningen mensen. Mocht je ook in de onderwereld willen bewegen. Taghi houd zijn rug recht. Is there a heaven for a G?
    je moet eerst erachter zien te komen wat de politie allemaal over je weet met bewijzen

    justitie kan dreigen wat ze willen maar uiteindelijk worden ze teruggefloten als er geen bewijzen zijn

    maar nederland is kwa rechtssysteem een bananenrepubliek dus gaan ze 'm eerst tot hoge straf veroordelen en later na jaren bij hoge beroep de strafmaat flink verminderen..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  7. #22
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    behrijp je nog steeds niet dat brAnus met je aan het flirten is

    hij probeert indrukwekkend over te komen bij je met zinnen waar die zelf niet van snapt

    wie weet komt deze regenboog knars een keer uit de kast na al dat travo opmerkingen
    turken zijn travestieten

  8. #23
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Progressief op het gebied van religie?
    Kun jij dat uitleggen?
    Ik heb nooit de islam ontkent, waarom zou ik iets ontkennen dat overduidelijk bestaat?

    Wat bedoel jij met ik ben conservatief als het om allochtonen gaat?
    dus jij bent het eens met GL als het gaat om immigratie


  9. #24
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    je moet eerst erachter zien te komen wat de politie allemaal over je weet met bewijzen

    justitie kan dreigen wat ze willen maar uiteindelijk worden ze teruggefloten als er geen bewijzen zijn

    maar nederland is kwa rechtssysteem een bananenrepubliek dus gaan ze 'm eerst tot hoge straf veroordelen en later na jaren bij hoge beroep de strafmaat flink verminderen..
    over bananen gesproken, kunnen de Turken deze zich nog steeds nog veroorloven in jumhuriyet al mawz