1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    0
    21-10-2021

    Dat jij nog de moeite neemt om hier weer op te reageren, komt op hetzelfde neer toch wijsneus?

  2. #17
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Nou je bent niet de enige hoor meid. De ene trouwt de ander niet. Heeft echt niks te maken dat je slecht bent zoals mannen denken
    Je laatste zin getuigd van bekrompenheid

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Slokdarm kapot

    Hallo stel ik slik een groot stuk donut/brood/pizza/wrap door zonder echt te kauwen. Kan daarvan de slokdarm wijder worden of scheuren?

  4. #19
    Djengiz

    Reacties
    6.913
    05-01-2020

    ik denk dat jij een deepthroat sessie bedoelt maar vraag het via een andere weg amk
    Four Arab countries reject oil embargo against Israel
    The United Arab Emirates, Saudi Arabia, Morocco, and Bahrain

    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    33
    03-10-2021

    Allah chafik

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    151
    27-08-2021

    Jouw humor doet me denken aan gekke tekenfilms zoals happy tree friends. Best grappig.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Adviseur020 Bekijk reactie
    Ik persoonlijk ben dan wel benieuwd waarom een 30 jarige nog vrijgezel is als die dame goed gesetteld is? (Ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet denigrerend bedoeld)!
    Die vraag moet je niet stellen. Toen ik begin 20 voor het eerst contact had met iemand kon ie niet geloven dat hij 1e contact was en alleen maar beschuldigen en raar doen dat ik loog. Echt sommige mannen zijn zo moeilijk alles wat je zegt of doet gaan ze toch niet geloven. Kan zijn dat haar mekteb nog niet op haar pad is gekomen. Betekent niet dat ze slecht is of dat je wat achter moet zoeken

  8. #23
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    ik denk dat jij een deepthroat sessie bedoelt maar vraag het via een andere weg amk
    gadverdamme wat een viespeuk ben jij.

    Smeerlapperij er lezen zusters mee pesevenk.

    Deeptroat, fu cking perv
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    78
    16-11-2010

    Ja hoor! 34 ook!
    Just don 't.

  10. #25
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    'Do not regret getting older, it's a privilege denied to many'

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    Doe je ding, er valt meer te doen in dit leven dan het delen van je leven met iemand. Heb het vertrouwen dat je in dit leven slechts dat wat goed voor je is zult krijgen.
    Ik hoop natuurlijk wel dat indien er iemand die goed voor je is bestaat, dat deze persoon inshallah je pad zal kruisen. Oud worden hoort bij het leven, en des te ouder des te wijzer en sterker een individu is. De persoon die jij nu bent is het resultaat van alle beproevingen die je succesvol hebt doorlopen in het verleden.

    Als een zuster stoer doet en je indirect wilt beledigen vraag gewoon of zij bereid is je te accepteren als haar cowife
    Let's keep our crown.

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    67
    10-10-2021

    Vrouwen boven de 26 zijn al afgelopen

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    320
    09-10-2017

    Citaat Geplaatst door Sammevandamme Bekijk reactie
    Vrouwen boven de 26 zijn al afgelopen

    Omdat..?

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    67
    10-10-2021

    Citaat Geplaatst door XBoefje_ Bekijk reactie
    Omdat..?
    ik weet niet vanaf 23 begint het al bergafwaarts te gaan ze worden lelijker minder vrouwelijk etc

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Sammevandamme Bekijk reactie
    ik weet niet vanaf 23 begint het al bergafwaarts te gaan ze worden lelijker minder vrouwelijk etc
    Wat een onzin.