1. #76
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik heb nu een aantal keer antwoord gegeven tetouzient, inclusief motivering omdat ik begrijp dat dit geval gevoelig bij jou ligt.
    Misschien ligt het aan mijn leesvaardigheid, maar zou je dan jouw reactie(s) waarin je stelt antwoord te hebben gegeven op mijn vraag (i.e. mijn vraag aan jou aangaande de uitlating van Erica) kunnen citeren en cursiveren?

    Je weidt telkens uit over de moslima als persoon, de man-vrouwverhoudingen binnen de islam, uitspraken van de Profeet , maar nergens een antwoord op mijn vraag. Dat is niet het onderwerp van discussie. Het gaat hier, zoals gezegd, over de al dan niet beledigende uitlatingen Erica en de aanvaardbaarheid daarvan. De drijfveer van moslima’s om zich volledig te bedekken, ligt niet ten grondslag aan DEZE discussie. Nogmaals: de discussie is de aanvaardbaarheid van betreffende uitlatingen.

    Dit is een vrij simpele vraag, althans dat vind ik. Als je er geen antwoord op wilt geven is dat natuurlijk prima; dat eerbiedig ik.

    Het bevreemdt mij echter wel daar jij hier nogal uitgesproken bent over de islam, i.h.b. de positie van de moslima. Nu stel ik een vrij simpele vraag, maar blijft een concrete reactie uit.

    Don’t beat around the bush.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  2. #77
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Laten we een cirkel vormen en allemaal op J. de Mol spugen
    laten we dat doen om iblis elmemsoeg lihoedi doen

  3. #78
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    لا دين لمن لا غيرة له يا ابن الف ديوث، لعنة الله عليك
    dat zegt iemand die een molukker als stiefvader heeft,la3nato allahi 3alaik wa 3ala aslik kollo, ya iblis lihoedi

  4. #79
    Verbannen

    Reacties
    295
    24-05-2020

    niemand kan met geloof spotten niet met de christendom en niet met de islaam dus ja

  5. #80
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Als Kim Kardashian zich als Nazgûl verkleed wordt het 'fashion' genoemd.

    Echt niet door veel mensen hoor!

    Walgelijk, Zij is één van die mensen met een pathologische drang om in de belangstelling te staan, narcistisch typje. Daar doet zij alles voor
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  6. #81
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Misschien ligt het aan mijn leesvaardigheid, maar zou je dan jouw reactie(s) waarin je stelt antwoord te hebben gegeven op mijn vraag (i.e. mijn vraag aan jou aangaande de uitlating van Erica) kunnen citeren en cursiveren?

    Je weidt telkens uit over de moslima als persoon, de man-vrouwverhoudingen binnen de islam, uitspraken van de Profeet , maar nergens een antwoord op mijn vraag. Dat is niet het onderwerp van discussie. Het gaat hier, zoals gezegd, over de al dan niet beledigende uitlatingen Erica en de aanvaardbaarheid daarvan. De drijfveer van moslima’s om zich volledig te bedekken, ligt niet ten grondslag aan DEZE discussie. Nogmaals: de discussie is de aanvaardbaarheid van betreffende uitlatingen.

    Dit is een vrij simpele vraag, althans dat vind ik. Als je er geen antwoord op wilt geven is dat natuurlijk prima; dat eerbiedig ik.

    Het bevreemdt mij echter wel daar jij hier nogal uitgesproken bent over de islam, i.h.b. de positie van de moslima. Nu stel ik een vrij simpele vraag, maar blijft een concrete reactie uit.

    Don’t beat around the bush.
    No way, menig juridische tekst is aanzienlijk ingewikkelder. En heb mij nog ingehouden.
    Om jouw moverende redenen wil je hier een spelletje van maken.

    Ik heb een antwoord gegeven, meerdere malen zelfs, het staat er en jij kunt het lezen en natuurlijk begrijpen.
    Maar of jij dat wil?

    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  7. #82
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    dat zegt iemand die een molukker als stiefvader heeft,la3nato allahi 3alaik wa 3ala aslik kollo, ya iblis lihoedi
    molukker ahahahahaha effe serieus dayouth?



  8. #83
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    No way, menig juridische tekst is aanzienlijk ingewikkelder. En heb mij nog ingehouden.
    Om jouw moverende redenen wil je hier een spelletje van maken.

    Ik heb een antwoord gegeven, meerdere malen zelfs, het staat er en jij kunt het lezen en natuurlijk begrijpen.
    Maar of jij dat wil?

    waarom mag een moslim zich niet beledigd voelen als een autochtoon dat moedwillig en systematisch doet?

    Zonder teksten.

  9. #84
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Wat mij betreft mag iedereen zich op zijn of haar tenen getrapt voelen. Het probleem is dat tegenwoordig zo ontzettend veel mensen, zich ergens beledigd over voelen.
    Er kan vrijwel niets meer gezegd of geschreven worden of iemand of een groep is kwaad.

    Als je ziet wat christenen en moslims over ongelovigen zeggen daar lusten de honden ook geen brood van.
    Maar dan naar de rechter of petities om gelovigen het brood uit de mond te stoten.
    Welnee, wat kan het mij schelen wat men allemaal van ongelovigen vindt.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  10. #85
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Wat mij betreft mag iedereen zich op zijn of haar tenen getrapt voelen. Het probleem is dat tegenwoordig zo ontzettend veel mensen, zich ergens beledigd over voelen.
    Er kan vrijwel niets meer gezegd of geschreven worden of iemand of een groep is kwaad.

    Als je ziet wat christenen en moslims over ongelovigen zeggen daar lusten de honden ook geen brood van.
    Maar dan naar de rechter of petities om gelovigen het brood uit de mond te stoten.
    Welnee, wat kan het mij schelen wat men allemaal van ongelovigen vindt.
    Of misschien hebben juist die mensen zich altijd stil gehouden omdat ze dachten dat ze zich aanstelden en de enige waren die zich zo voelde.

    Maar als iemand je levenswijze beschuldigt van al het leed en kwaad en weet ik het wat ze zei.
    Dan mag men zich aangevallen voelen,
    vooral als je hier in Europa een hardwerkende of studerende burger bent, dan mag je je beledigt voelen want je wordt in een kwaad daglicht gezet puur om een mening van iemand.

  11. #86
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Laten we een cirkel vormen en allemaal op J. de Mol spugen
    Doe aub normaal zeg

  12. #87
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Of misschien hebben juist die mensen zich altijd stil gehouden omdat ze dachten dat ze zich aanstelden en de enige waren die zich zo voelde.

    Maar als iemand je levenswijze beschuldigt van al het leed en kwaad en weet ik het wat ze zei.
    Dan mag men zich aangevallen voelen,
    vooral als je hier in Europa een hardwerkende of studerende burger bent, dan mag je je beledigt voelen want je wordt in een kwaad daglicht gezet puur om een mening van iemand.
    Het is een botsing van twee visies.
    Tussen historische feiten die ongelovigen hanteren en aannames van waaruit christenen en islamieten gaan.
    Historisch staat het vast dat mannen vele duizenden jaren de baas waren.
    Uitmaakten wat de levensvisie moest zijn.
    Zagen zichzelf als superieur, vrouwen als gemankeerde mannen die moesten luisteren wat de mannen wilden/
    En de mannen wilden dat vrouwen hun leven zouden slijten als huisvrouw, verzorger van man en kinderen, en waar men de seksuele behoeften kwijt kon.
    Alle ingewikkelde zaken in het leven dat deden de mannen, die immers superieur dachten te zijn.
    Wat vrouwen met hun leven wilde, speelde geen rol.
    Ook niet als vrouwen juist briljant waren en intellectueel vele mannen de baas.
    Dat zie hun gaven wilde gebruiken, jammer dan.
    Zeer kort geleden stappen men over van polytheisme naar monotheisme.
    En het waren de mannen die de nieuwe geloven hebben gesticht, geestelijk leiders waren, boodschappers, op schrift hebben gesteld wat volgens hen, hun god wilde hoe de mannen en vrouwen zouden leven.
    En verdraaid, laat dat nou precies zijn zoals de mannen dat al zo ongelofelijk duizenden jaren wilden.

    Dat christendom, islam daarmede veel vrouwen te kort heeft gedaan staat vast.
    Zij mochten niet hun talenten gebruiken, zij mochten niet doen wat zij graag wilde, kunstenaar worden, of wetenschapper, medicus enz.
    Zie de vrouwen van de SGP die dolgraag de politiek in willen, in de Tweede kamer, maar de mannen verbieden dat nog steeds, te moeilijk voor de inferieure vrouwen.
    Hoewel zij dat natuurlijk zo niet zeggen.
    De rechter heeft zij eindelijk gedwongen vrouwen dezelfde mogelijkheden in de partij te geven.
    Maar je voelt al aan hoe dat gaat aflopen.
    De ongelovigen, gelukkig ook steeds meer gelovigen, gaan uit van die feiten.
    En de visie die nog niet zo lang geleden ook in Europa is gevormd, dat mannen en vrouwen gelijke rechten hebben.

    Christenen en isalamieten gaan uit van wat duizenden jaren geleden op papier werd gezet, bijbel, waarvan heel veel 1400 jaar geleden werd overgenomen in de koran.
    Ook mannen superieur aan de vrouwen, vrouwen moeten de man gehoorzamen, en zo nodig moet de man als dat wordt geweigerd met geweld in oplopende hevigheid de vrouw daartoe dwingen.
    Staat gewoon in de koran.
    En daardoor worden ook deze vrouwen beperkt in wat zij willen hun mogelijkheden.

    Maar daar komt het verschil, christenen en moslims interpreteren dat anders!
    Die macht, dwang die de mannen toepassen op de vrouw, is niet meer wat de bijbel/koran hen opdraagt!
    En vrouwen zijn nu eenmaal aan veel beperkingen, ook qua kleding onderworpen.
    De superieure mannen houden alleen de vrouwen die daar niet aan willen voldoen in bedwang, zorgt dat zij doen wat goed voor hen is volgens hun heilige geschriften, zodat zij later ook niet in de hel zullen belanden.

    En de ongelovige die daar op wijst, beledigd dan de gelovigen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  13. #88
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Het is een botsing van twee visies.
    Tussen historische feiten die ongelovigen hanteren en aannames van waaruit christenen en islamieten gaan.
    Historisch staat het vast dat mannen vele duizenden jaren de baas waren.
    Uitmaakten wat de levensvisie moest zijn.
    Zagen zichzelf als superieur, vrouwen als gemankeerde mannen die moesten luisteren wat de mannen wilden/
    En de mannen wilden dat vrouwen hun leven zouden slijten als huisvrouw, verzorger van man en kinderen, en waar men de seksuele behoeften kwijt kon.
    Alle ingewikkelde zaken in het leven dat deden de mannen, die immers superieur dachten te zijn.
    Wat vrouwen met hun leven wilde, speelde geen rol.
    Ook niet als vrouwen juist briljant waren en intellectueel vele mannen de baas.
    Dat zie hun gaven wilde gebruiken, jammer dan.
    Zeer kort geleden stappen men over van polytheisme naar monotheisme.
    En het waren de mannen die de nieuwe geloven hebben gesticht, geestelijk leiders waren, boodschappers, op schrift hebben gesteld wat volgens hen, hun god wilde hoe de mannen en vrouwen zouden leven.
    En verdraaid, laat dat nou precies zijn zoals de mannen dat al zo ongelofelijk duizenden jaren wilden.

    Dat christendom, islam daarmede veel vrouwen te kort heeft gedaan staat vast.
    Zij mochten niet hun talenten gebruiken, zij mochten niet doen wat zij graag wilde, kunstenaar worden, of wetenschapper, medicus enz.
    Zie de vrouwen van de SGP die dolgraag de politiek in willen, in de Tweede kamer, maar de mannen verbieden dat nog steeds, te moeilijk voor de inferieure vrouwen.
    Hoewel zij dat natuurlijk zo niet zeggen.
    De rechter heeft zij eindelijk gedwongen vrouwen dezelfde mogelijkheden in de partij te geven.
    Maar je voelt al aan hoe dat gaat aflopen.
    De ongelovigen, gelukkig ook steeds meer gelovigen, gaan uit van die feiten.
    En de visie die nog niet zo lang geleden ook in Europa is gevormd, dat mannen en vrouwen gelijke rechten hebben.

    Christenen en isalamieten gaan uit van wat duizenden jaren geleden op papier werd gezet, bijbel, waarvan heel veel 1400 jaar geleden werd overgenomen in de koran.
    Ook mannen superieur aan de vrouwen, vrouwen moeten de man gehoorzamen, en zo nodig moet de man als dat wordt geweigerd met geweld in oplopende hevigheid de vrouw daartoe dwingen.
    Staat gewoon in de koran.
    En daardoor worden ook deze vrouwen beperkt in wat zij willen hun mogelijkheden.

    Maar daar komt het verschil, christenen en moslims interpreteren dat anders!
    Die macht, dwang die de mannen toepassen op de vrouw, is niet meer wat de bijbel/koran hen opdraagt!
    En vrouwen zijn nu eenmaal aan veel beperkingen, ook qua kleding onderworpen.
    De superieure mannen houden alleen de vrouwen die daar niet aan willen voldoen in bedwang, zorgt dat zij doen wat goed voor hen is volgens hun heilige geschriften, zodat zij later ook niet in de hel zullen belanden.

    En de ongelovige die daar op wijst, beledigd dan de gelovigen.
    Nee hoor allemaal bij geraapte onzin.
    Haar “vent” is zo homo als het maar kan dus weinig Christen aan.

    Is gewoon standaard Nederlandse denigrerendheid tegenover minderheden,
    en ja daar staan mensen tegen op.

    En terecht.

  14. #89
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Nee hoor allemaal bij geraapte onzin.
    Haar “vent” is zo homo als het maar kan dus weinig Christen aan.

    Is gewoon standaard Nederlandse denigrerendheid tegenover minderheden,
    en ja daar staan mensen tegen op.
    En terecht.
    Jammer dat jij met deze reactie bewijst wat ik schreef.

    Twee werelden.
    Jij, de levensvisie van duizenden jaren geleden onder nomaden die de woestijnen doortrokken, hun leefregels ontstaan onder druk van de barre omstandigheden waaronder zij zich staande moesten houden, en eeuwig geldend moeten blijven tegen over de levensvisie zoals deze
    in de 20e/21e eeuw is ontwikkeld in totaal andere omstandigheden op alle gebieden.

    Nergens ga jij op in, kapt alles af als bijeen geraapte onzin.

    Jammer.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  15. #90
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Jammer dat jij met deze reactie bewijst wat ik schreef.

    Twee werelden.
    Jij, de levensvisie van duizenden jaren geleden onder nomaden die de woestijnen doortrokken, hun leefregels ontstaan onder druk van de barre omstandigheden waaronder zij zich staande moesten houden, en eeuwig geldend moeten blijven tegen over de levensvisie zoals deze
    in de 20e/21e eeuw is ontwikkeld in totaal andere omstandigheden op alle gebieden.

    Nergens ga jij op in, kapt alles af als bijeen geraapte onzin.

    Jammer.
    Ik ben gewoon een geboren Nederlander hoor.

    En buiten dat is mijn reactie duidelijk en huidig,
    wat jij er bij haalt is zoveel nonsens dat je eigenlijk de boel verdraait.

    Feit is dat er heel veel mensen door zo een opmerking van een Meiland gedemoniseerd worden.
    En het een selectieve visie is die niet eens berust op waarheid.
    Mensen zoals jij en de Meilandjes moeten beseffen dat de tijdperken van denigratie en racisme acceptatie voorbij zijn, wil je die houding tegenover je medemens blijven hanteren wees dan voorbereid op een gevecht.
    Want niemand gaat zich zijn waardigheid laten afpakken dmv leugens en zwart makerij.