1. #61
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    .
    ahaha

    Weet je wat het is.

    Het boeit me eigenlijk niet. Het is jullie land. Ik heb geen intentie om dat te veranderen.

    Dat is meer jullie ding waar jullie met jullie vingertjes lopen te wijzen naar andere landen.

  2. #62
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.305
    19-09-2019

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    ahaha

    Weet je wat het is.

    Het boeit me eigenlijk niet. Het is jullie land. Ik heb geen intentie om dat te veranderen.

    Dat is meer jullie ding waar jullie met jullie vingertjes lopen te wijzen naar andere landen.
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    9.174
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Moslims zijn gevoelige mensen.
    Gauw huilen en zo ...
    varkens en ongelovige zijn onrein.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    "In het boek spreekt Renkema zich kritisch uit over diverse geloven, waaronder de islam. Volgens de realityster gaat bij islamitische gezinnen veel talent verloren omdat de vrouwen nog steeds "eeuwig gedoemd zijn om schoon te maken en kinderen te baren", zo viel te lezen in de biografie."


    Die vrouw is gewoon niet zo snugger hoor. Zij ziet de wereld vrij zwart wit.

    Mensen mogen alles zeggen uiteraard, maar als het doel is om te beledigen, dan mag je je borst ook nat maken voor degenen die er aanstoot aan nemen. De ander mag zich namelijk ook uiten, en dat hebben nu verschillende organisaties ook gedaan
    Ik heb haar boek niet gelezen en zal dat ook niet doen. Heb het niet zo op die hypes waarin mensen enorm bekend worden gebaseerd op het feit dat zij op tv verschijnen.
    Maar niet kunnen, niets doen of zeggen van enig belang.

    Volgens haar zeggen is zij een feministe. Dat zij tegen religies is is daaruit te verklaren, zowel bijbel als koran geeft precies wat mannen al honderdduizenden jaren meenden en deden.
    Vrouw inferieur aan de man. Man de baas,
    Te begrijpen dat zij als feministe op aanslaat.

    Natuurlijk mogen gelovigen daar hun mening tegen over stellen. Natuurlijk mogen zij hun mening geven over die vrouw.
    Maar wat nu gebeurt is in feite de druk gebruiken van de cancel/of afrekeningscultuur.
    Organisaties willen nu deze vrouw en haar familie kapot maken.
    Sponsors onder druk zetten de overeenkomsten met die familieleden te beëindigen
    En zie je dat familieleden die hun mening niet via een boek hebben gegeven ook worden aangepakt..

    Al vele jaren worden christenen - vooral door links - aangepakt, voorgesteld als debielen, fossielen, met hun achterlijke geloof.
    Daar kraait geen haan naar! Moeten ze maar tegen kunnen.

    Maar omdat links heeft besloten voor de moslims/islam op de bres te staan, als remplaçanten voor de vroegere eigen onnodige en uitgebuite arbeiders,
    Wordt je gelijk gecanceld als je iets over de islam schrijft of zegt.
    Dat weten die bedrijven/sponsors dus die droppen meteen iedereen van de familie van die vrouw.

    Ik vraag mij af of John de Mol zijn rug zal blijven rechthouden
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Stijnsansbarbe Bekijk reactie
    Voor domme uitspraken van het volk
    moet je je schouders ophalen.

    Belangenorganisaties als Muslim Rights Watch Nederland en CIDI
    hebben vaak de neiging dit soort cafëpraat op te blazen ...
    Ik zei al eerder dat ik het in dit geval overdreven vindt dat moslimorganisaties naar talpa gaan. Maar daarmee verdedig je nog niet jouw generaliserende uitspraak over moslims. Moslims hebben al zoveel te verduren gehad als het gaat om beledigingen, discriminatie, uitsluiting ed. Ik vind juist dat moslims meer van zich moeten laten horen. Ik vind dit dus wel een goeie actie, maar bij het verkeerde incident.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    9.424
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik heb haar boek niet gelezen en zal dat ook niet doen. Heb het niet zo op die hypes waarin mensen enorm bekend worden gebaseerd op het feit dat zij op tv verschijnen.
    Maar niet kunnen, niets doen of zeggen van enig belang.

    Volgens haar zeggen is zij een feministe. Dat zij tegen religies is is daaruit te verklaren, zowel bijbel als koran geeft precies wat mannen al honderdduizenden jaren meenden en deden.
    Vrouw inferieur aan de man. Man de baas,
    Te begrijpen dat zij als feministe op aanslaat.

    Natuurlijk mogen gelovigen daar hun mening tegen over stellen. Natuurlijk mogen zij hun mening geven over die vrouw.
    Maar wat nu gebeurt is in feite de druk gebruiken van de cancel/of afrekeningscultuur.
    Organisaties willen nu deze vrouw en haar familie kapot maken.
    Sponsors onder druk zetten de overeenkomsten met die familieleden te beëindigen
    En zie je dat familieleden die hun mening niet via een boek hebben gegeven ook worden aangepakt..

    Al vele jaren worden christenen - vooral door links - aangepakt, voorgesteld als debielen, fossielen, met hun achterlijke geloof.
    Daar kraait geen haan naar! Moeten ze maar tegen kunnen.

    Maar omdat links heeft besloten voor de moslims/islam op de bres te staan, als remplaçanten voor de vroegere eigen onnodige en uitgebuite arbeiders,
    Wordt je gelijk gecanceld als je iets over de islam schrijft of zegt.
    Dat weten die bedrijven/sponsors dus die droppen meteen iedereen van de familie van die vrouw.

    Ik vraag mij af of John de Mol zijn rug zal blijven rechthouden
    Ja denk je? Denk je dat hallmark dit gezin kapot wil maken? Wat gemeen zeg. Lijkt me niks voor zo'n internationale organisatie.

  7. #67
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    De ironie. Vrouwen moeten elkaar steunen

    LilaZina, heb dat stukje ook gezien haha. Hilarisch.
    Gelukkig dat er ook veel BN'ers hun zegje hebben gedaan hierover. Erica en haar kroost staan er gauw alleen voor.
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik heb je twee vragen gesteld. Geen antwoord op gehad. Je ontwijkt mijn vragen en wil de discussie continu verleggen naar de islam. En hoe slecht de moslimvrouw het wel niet heeft, terwijl de discussie hier gaat over een beledigende uitlating van Erica Meiland. En als je goed hebt gelezen, heb ik beargumenteerd waarom het m.i. een beledigende uitlating is.

    Daarom nogmaals en gaarne geen uitweidingen: vind jij de uitlating van Erica Meiland een normale, gangbare uitlating en waarom wel/niet?
    Ik heb je meerdere keren antwoord gegeven.
    Maar dat is niet wat jij wil horen.

    Ik wil het onderwerp steeds verleggen naar de islam?!

    Moslim organisatie heeft sponsors van moeders Meiland gevraagd de hele familie te "ontslaan".
    De gewraakte uitlatingen gaan over boerka en hoofddoek.

    Een mens die zich onder zijn/haar medemensen begeeft maar daarbij zichzelf ontmenselijkt, zichzelf terugbrengt tot een grote lap stof waar niets menselijks is waar te nemen.
    Is objectief gezien idioot.
    De enige reden waarom jij en andere moslims dat niet vinden, juist vinden dat daar respect voor moet worden opgebracht is juist dat dat de dragers beweren dat dit bij hun religie hoort, wat overigens niet het geval is.

    Dat het idioot is blijkt wel uit het feit dat van de 7000.000.000 mensen op aarde 99,99999 % het zo idioot vindt dat zij dat niet doen.
    Nooit gedaan hebben.
    De boodschap van die boerka dragers is dus dat 50 % van de mensheid door Allah geschapen dermate schadelijk voor hen zijn, dat zij al die mogelijke blikken blokkeren door zich geheel af te schermen van hun medemensen.

    Mensen hebben in ons deel van de wereld het grondrecht vrijheid van meningsuiting.
    En waarom mag je niet zeggen dat je iets bizar is dat ook daadwerkelijk bizar is?

    en voor de zoveelste keer, de persoon die zich in die grote lap zwarte stof bevindt wordt niet aangeduid als penguin, het is de verschijning waarin zij zich hult die deze indruk wekt.
    Net zo als je kunt zeggen over een persoon onder de piercings en tattoos, hanenkam, wat een vreselijk gezicht.
    Niet de man wel hoe hij zich heeft toegetakeld.

    Net zoals een vrouw die zich enorm optut, schrikbarend kort rokje en gapend decollete, opmerkingen krijgt ziet er uit als een prostituee.
    Bedoeling duidelijk, zij wordt niet gezien als vrouw van lichte zeden, maar haar uitmonstering doet daar aan denken.

    Maar., ja dan is er geen religie in het spel en wil je het wel begrijpen.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  9. #69
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik heb je meerdere keren antwoord gegeven.
    Maar dat is niet wat jij wil horen.

    Ik wil het onderwerp steeds verleggen naar de islam?!

    Moslim organisatie heeft sponsors van moeders Meiland gevraagd de hele familie te "ontslaan".
    De gewraakte uitlatingen gaan over boerka en hoofddoek.

    Een mens die zich onder zijn/haar medemensen begeeft maar daarbij zichzelf ontmenselijkt, zichzelf terugbrengt tot een grote lap stof waar niets menselijks is waar te nemen.
    Is objectief gezien idioot.
    De enige reden waarom jij en andere moslims dat niet vinden, juist vinden dat daar respect voor moet worden opgebracht is juist dat dat de dragers beweren dat dit bij hun religie hoort, wat overigens niet het geval is.

    Dat het idioot is blijkt wel uit het feit dat van de 7000.000.000 mensen op aarde 99,99999 % het zo idioot vindt dat zij dat niet doen.
    Nooit gedaan hebben.
    De boodschap van die boerka dragers is dus dat 50 % van de mensheid door Allah geschapen dermate schadelijk voor hen zijn, dat zij al die mogelijke blikken blokkeren door zich geheel af te schermen van hun medemensen.

    Mensen hebben in ons deel van de wereld het grondrecht vrijheid van meningsuiting.
    En waarom mag je niet zeggen dat je iets bizar is dat ook daadwerkelijk bizar is?

    en voor de zoveelste keer, de persoon die zich in die grote lap zwarte stof bevindt wordt niet aangeduid als penguin, het is de verschijning waarin zij zich hult die deze indruk wekt.
    Net zo als je kunt zeggen over een persoon onder de piercings en tattoos, hanenkam, wat een vreselijk gezicht.
    Niet de man wel hoe hij zich heeft toegetakeld.

    Net zoals een vrouw die zich enorm optut, schrikbarend kort rokje en gapend decollete, opmerkingen krijgt ziet er uit als een prostituee.
    Bedoeling duidelijk, zij wordt niet gezien als vrouw van lichte zeden, maar haar uitmonstering doet daar aan denken.

    Maar., ja dan is er geen religie in het spel en wil je het wel begrijpen.
    Geef nu eens gewoon antwoord op mijn gestelde vraag, in herhaling:

    “Daarom nogmaals en gaarne geen uitweidingen: vind jij de uitlating van Erica Meiland een normale, gangbare uitlating en waarom wel/niet?”
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #70
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Geef nu eens gewoon antwoord op mijn gestelde vraag, in herhaling:

    “Daarom nogmaals en gaarne geen uitweidingen: vind jij de uitlating van Erica Meiland een normale, gangbare uitlating en waarom wel/niet?”
    Ik heb nu een aantal keer antwoord gegeven tetouzient, inclusief motivering omdat ik begrijp dat dit geval gevoelig bij jou ligt.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #71
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik heb nu een aantal keer antwoord gegeven tetouzient, inclusief motivering omdat ik begrijp dat dit geval gevoelig bij jou ligt.
    Je dans om de vraag heen. Je staat niet zelf terecht of zo. Geef gewoon een straight answer.

    Als je aan mij vraagt wat vind je van de shari3a islamiya dan zeg ik : rechtvaardig

    Ik ga geen hele verhalen opzetten hier. Dat is de rol van de tegenpartij als ze je vragen om je antwoorden te motiveren.

  12. #72
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Ik heb je meerdere keren antwoord gegeven.
    Maar dat is niet wat jij wil horen.

    Ik wil het onderwerp steeds verleggen naar de islam?!

    Moslim organisatie heeft sponsors van moeders Meiland gevraagd de hele familie te "ontslaan".
    De gewraakte uitlatingen gaan over boerka en hoofddoek.

    Een mens die zich onder zijn/haar medemensen begeeft maar daarbij zichzelf ontmenselijkt, zichzelf terugbrengt tot een grote lap stof waar niets menselijks is waar te nemen.
    Is objectief gezien idioot.
    De enige reden waarom jij en andere moslims dat niet vinden, juist vinden dat daar respect voor moet worden opgebracht is juist dat dat de dragers beweren dat dit bij hun religie hoort, wat overigens niet het geval is.

    Dat het idioot is blijkt wel uit het feit dat van de 7000.000.000 mensen op aarde 99,99999 % het zo idioot vindt dat zij dat niet doen.
    Nooit gedaan hebben.
    De boodschap van die boerka dragers is dus dat 50 % van de mensheid door Allah geschapen dermate schadelijk voor hen zijn, dat zij al die mogelijke blikken blokkeren door zich geheel af te schermen van hun medemensen.

    Mensen hebben in ons deel van de wereld het grondrecht vrijheid van meningsuiting.
    En waarom mag je niet zeggen dat je iets bizar is dat ook daadwerkelijk bizar is?

    en voor de zoveelste keer, de persoon die zich in die grote lap zwarte stof bevindt wordt niet aangeduid als penguin, het is de verschijning waarin zij zich hult die deze indruk wekt.
    Net zo als je kunt zeggen over een persoon onder de piercings en tattoos, hanenkam, wat een vreselijk gezicht.
    Niet de man wel hoe hij zich heeft toegetakeld.

    Net zoals een vrouw die zich enorm optut, schrikbarend kort rokje en gapend decollete, opmerkingen krijgt ziet er uit als een prostituee.
    Bedoeling duidelijk, zij wordt niet gezien als vrouw van lichte zeden, maar haar uitmonstering doet daar aan denken.

    Maar., ja dan is er geen religie in het spel en wil je het wel begrijpen.
    Dus de rest van het lichaam wordt bedekt met kledij is de normaalste zaak van de wereld,
    Maar die 10% bedekken genaamd het hoofd is een no go want dan ojeej’tje.

    Best wel kortzichtig als men daar een mening over moet hebben terwijl je zelf in een gezin zit waarin je niet eens weet wie nou eigenlijk de man en de vrouw is.

  13. #73
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Ik ben blij dat mensen zichzelf bedekken.

    Sommige kunnen beter hun kleren aanhouden

  14. #74
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Als Kim Kardashian zich als Nazgûl verkleed wordt het 'fashion' genoemd.


  15. #75
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Laten we een cirkel vormen en allemaal op J. de Mol spugen