1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Turkije heeft het van Israël/Amerika, Israël heeft het van Amerika en Marokko heeft het nu dus van Turkije, Amerika en Israël.

  2. #17
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Lijkt net een soa, die heeft het van hem en hij van haar of in Mietje361 de geval is het : hij heeft die soa van hem.

  3. #18
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Marokko heeft die probleem niet en je kan geen bewijs tonen?
    dit is algmeneen bekend kerel.. zelfs onze egypte vrind wist dit..

    als ik iets vertel, altijd aanvaarden als een feit gap

    denk jij nou echt dat zionisten hun wapenkennis gaan delen met anderen

    in elk wapen, jet of luchtafweer van de zionisten zit een chip dat objecten van zion herkennen en dit is een nadeel als jouw vijanden gesteund worden door zionisten, dan kunnen ze niet geraakt worden..

    zo simpel is dat...
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #19
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    dit is algmeneen bekend kerel.. zelfs onze egypte vrind wist dit..

    als ik iets vertel, altijd aanvaarden als een feit gap

    denk jij nou echt dat zionisten hun wapenkennis gaan delen met anderen

    in elk wapen, jet of luchtafweer van de zionisten zit een chip dat objecten van zion herkennen en dit is een nadeel als jouw vijanden gesteund worden door zionisten, dan kunnen ze niet geraakt worden..

    zo simpel is dat...
    je bent een harig arrogante kwalletje

  5. #20
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    je bent een harig arrogante kwalletje
    nog zo'n opwindaapje

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  6. #21
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    nog zo'n opwindaapje

    Niet denken dat je interessant bent Kardash, jouw soort is amper stront waard met je nazi haat naar anderen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    dit is algmeneen bekend kerel.. zelfs onze egypte vrind wist dit..

    als ik iets vertel, altijd aanvaarden als een feit gap

    denk jij nou echt dat zionisten hun wapenkennis gaan delen met anderen

    in elk wapen, jet of luchtafweer van de zionisten zit een chip dat objecten van zion herkennen en dit is een nadeel als jouw vijanden gesteund worden door zionisten, dan kunnen ze niet geraakt worden..

    zo simpel is dat...
    Nogmaals bewijs anders praat je teveel saus. Marokko koopt al decennia lang wapens uit het buitenland, nooit gehoord dat er iemand mee keek of dat Marokko problemen had met hun wapens. Er zijn niet zoveel landen met een eigen militaire complex...

    Dus nogmaals... Ik vraag niet om je aannames of je woord... Ik vraag om bewijs..

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    dicinas

  9. #24
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Nogmaals bewijs anders praat je teveel saus. Marokko koopt al decennia lang wapens uit het buitenland, nooit gehoord dat er iemand mee keek of dat Marokko problemen had met hun wapens. Er zijn niet zoveel landen met een eigen militaire complex...

    Dus nogmaals... Ik vraag niet om je aannames of je woord... Ik vraag om bewijs..
    marokko heeft ook nooit problemen gehad met landen of groeperingen die gesteund worden door zionisten

    ga maar naar libie of syrie met dat wapentuig, dan zul je er snel achterkomen waarom het knopje van het vuren niet werkt en/of waarom de doelen uit het niets ineens leeg staan..

    jullie staan aan de verkeerde kant van het front kardash..

    westers-joods wapentuig die je bezit mogen alleen gebruikt worden tegen moslims en niet tegen de westerse-joodse schurken
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  10. #25
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    marokko heeft ook nooit problemen gehad met landen of groeperingen die gesteund worden door zionisten

    ga maar naar libie of syrie met dat wapentuig, dan zul je er snel achterkomen waarom het knopje van het vuren niet werkt en/of waarom de doelen uit het niets ineens leeg staan..

    jullie staan aan de verkeerde kant van het front kardash..

    westers-joods wapentuig die je bezit mogen alleen gebruikt worden tegen moslims en niet tegen de westerse-joodse schurken
    jullie kunnen niet vechten amk. Geef de wapens maar de schuld amk psvnk

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.726
    24-07-2015

    VAE heeft de Fransen rijker gemaakt.
    De mooiste en geavanceerde versie blijven bij de zion en uncle ome.

  12. #27
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    typisch weer arabieren die in een pizjoe rijden
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    marokko heeft ook nooit problemen gehad met landen of groeperingen die gesteund worden door zionisten

    ga maar naar libie of syrie met dat wapentuig, dan zul je er snel achterkomen waarom het knopje van het vuren niet werkt en/of waarom de doelen uit het niets ineens leeg staan..

    jullie staan aan de verkeerde kant van het front kardash..

    westers-joods wapentuig die je bezit mogen alleen gebruikt worden tegen moslims en niet tegen de westerse-joodse schurken
    dus geen bewijs? Het enige wat ik vroeg..

  14. #29
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    dus geen bewijs? Het enige wat ik vroeg..
    Zelfs de Lira is betrouwbaarder dan hem

  15. #30
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    dus geen bewijs? Het enige wat ik vroeg..
    naar wat voor bewijzen vraag jij naar kerel?

    dit hele gebeuren wordt door Turkse strijdkrachten meegemaakt

    dwz zij hebben de bewijzen dat hun operaties steeds mislukte door het gebruik maken van westerse wapens

    dwz zij hebben laten zien wanneer de targets in het vizier waren, ineens leeg stonden toen de f-16s de boel gingen bombarderen

    dit werd keer op keer in de media breed besproken en keer op keer kwamen ze met analyses dat de zionistische wapenleveranciers er alles mee te maken hadden..

    de zion amrikanen schamen zichzelf niet eens meer en steken dit niet meer onder stoelen en banken om het te verdoezelen en zijn begonnen met het openlijk steunen van terroristen

    Verenigde Staten: ‘We moeten PKK-terroristen opleiden in dit land’


    Amerikaanse strijdkrachten blijven militaire training geven aan YPG/PKK-terroristen in Syrië, ondanks dat de groep door Washington is erkend als terroristische organisatie, aldus lokale bronnen.

    Bronnen zeiden dat de Amerikaanse Special Forces op 28 november 70 soldaten via Irak naar Hassakeh stuurden om wapentraining te geven aan YPG/PKK-leden ten oosten van de Eufraat.

    De Amerikaanse soldaten, die aankwamen in de stad Rmelan – waar de Amerikaanse luchtmachtbasis is gevestigd – begonnen op 1 december met het trainen van honderden YPG/PKK-terroristen.

    Tijdens de training, die ongeveer een maand zal duren, zal de terroristen het gebruik van lichte, middelzware en zware wapens, overvallen en infiltratiemethoden in de dorpen worden bijgebracht.

    Na de training zal een deel van de terroristen naar het Ash Shaddadi-district in Hassakeh en het Omar-olieveld in Deir el-Zour worden gestuurd, terwijl de overige terroristen in Rmelan zullen blijven, aldus de bronnen, die niet bij naam genoemd wilden worden.

    De VS en Frankrijk, leden van de coalitie tegen Daesh, steunden eerder YPG/PKK-terroristen met militaire training in gebieden van Hassakeh en Deir el-Zour.

    De YPG is de Syrische tak van de PKK, een door de VS, de Europese Unie en Turkije als terroristisch aangemerkte groepering. De steun van de VS aan de door de YPG geleide SDF heeft de betrekkingen met Ankara aanzienlijk gespannen
    .


    ben jij zo ontiegelijk dom dat jij n.b een nobody uit nederland ergens in Lutjebroek naar bewijzen vraagt omdat zijn land van herkomst dezelfde wapen koopt met de hoop sterker van te worden terwijl het aan en uit knop niet onder zijn controle zit

    dat het westen marokko al zo aandringt om hun wapen te kopen, is al een bewijs op zich

    maar probeer deze wapens maar eens naar hun te richten, dan zal je er snel erachter komen dat het niet werkt en aangezien marokko dit nog niet beleefd heeft doordat er nog geen vijanden zijn die door zionisten wordt gesteund..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==