1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Sevenup Bekijk reactie
    En mocht je dit niet accepteren (zoals ik zelf), is dat dan met name vanuit Islamitisch oogpunt of vanuit je eigen oncomfortabele gevoel erbij?

    Beide

    Citaat Geplaatst door Dingen Bekijk reactie
    Nee is niet normaal, verwesterd gedrag
    Wat doen jullie als je verliefd wordt op een vrouw die dit wel oke vindt en hier geen ernst in ziet omdat ze gelooft dat ze niets verkeerd doet, de rest is perfect tussen jullie. Hoe ga je hier dan mee om? How would you guys move forward?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    17
    24-11-2021

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Wat doen jullie als je verliefd wordt op een vrouw die dit wel oke vindt en hier geen ernst in ziet omdat ze gelooft dat ze niets verkeerd doet, de rest is perfect tussen jullie. Hoe ga je hier dan mee om? How would you guys move forward?
    Vragen of ze dat kan laten en uitleggen wat er verkeerd aan is anders ieder zn eigen weg en jij andersom?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    123
    19-04-2021

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Wat doen jullie als je verliefd wordt op een vrouw die dit wel oke vindt en hier geen ernst in ziet omdat ze gelooft dat ze niets verkeerd doet, de rest is perfect tussen jullie. Hoe ga je hier dan mee om? How would you guys move forward?
    Er moet toch wel gezonde lghira zijn tussen man en vrouw. Zou met haar in gesprek gaan en duidelijk maken waarom ik het niet accepteer en als ze voet bij stuk blijft houden. Dan scheiden onze wegen, hoe goed het ook klikt

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Dingen Bekijk reactie
    Vragen of ze dat kan laten en uitleggen wat er verkeerd aan is anders ieder zn eigen weg en jij andersom?
    For me the same, ik zou daar niet mee kunnen leven. Maar het baart me toch zorgen dat steeds meer mensen dit normaal vinden.. kom op ummah..

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Benzy Bekijk reactie
    Doe mij liever een vrouw met een dikke studieschuld dan eentje met mannelijke vrienden.

    Tazz ben geen flikker om zulke grappen te accepteren. Totaal not done. Dan hoeft het voor niet.
    Citaat Geplaatst door Sevenup Bekijk reactie
    Er moet toch wel gezonde lghira zijn tussen man en vrouw. Zou met haar in gesprek gaan en duidelijk maken waarom ik het niet accepteer en als ze voet bij stuk blijft houden. Dan scheiden onze wegen, hoe goed het ook klikt
    Thank you guys. Moge Allah swt ons allen vrome partners schenken, allahoma ameen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    123
    19-04-2021

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Thank you guys. Moge Allah swt ons allen vrome partners schenken, allahoma ameen.
    Ameen

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    17
    24-11-2021

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    For me the same, ik zou daar niet mee kunnen leven. Maar het baart me toch zorgen dat steeds meer mensen dit normaal vinden.. kom op ummah..
    Ewaja wat doe je eraan

  8. #23
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Dat is gewoon niet oke. Maar ik snap zeker wat je bedoeld TS. Ik zie dat ook steeds vaker om mij heen gebeuren zelfs met onderwerpen die betrekking hebben op de islam. SubhanaAllah.

  9. #24
    Exit

    Reacties
    5.335
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Vooral dat laatste is altijd zo vreemd en ongemakkelijk om te zien.
    Social media heeft veel verpest.
    En als je hen erop aanspreekt zeggen ze we doen Dawah en dat was in de tijd van de profeet vrede zij met hem ook zo. SubhanaAllah.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    En als je hen erop aanspreekt zeggen ze we doen Dawah en dat was in de tijd van de profeet vrede zij met hem ook zo. SubhanaAllah.
    Dawah, wauw.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    37
    08-08-2021

    Je bezoek scheiden, in één huis zijn maar het andere geslacht zag je niet, mochten ze elkaar toevallig kruisen is een Salam alaykoum het enige aan communicatie.

    Ik zou het oprecht niet erg vinden om door mijn schepper terug gehaald te worden. Dunya is sws klaar
    Tell me lies
    Tell me sweet little lies

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Artiest Bekijk reactie
    Het maakt niet uit wat jullie wel of niet vinden.

    Als je mijn buurman bent: ik pak je vrouw, deal with it. Als je mijn buurvrouw bent: ik pak je. Geen vriendschap, seks en dan doei. Functioneel.
    yeah this kinda irrelevant

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    232
    04-05-2016

    Zowel islamitisch als niet is dat niet oke. Alleen beta cucks zouden dat accepteren

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door said006 Bekijk reactie
    Zullen we eerst een partner vinden en daarna verder kijken?
    Denk dat je over dit soort dingen moet nadenken alvorens je een partner hebt en je beiden emotioneel betrokken raakt..

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door said006 Bekijk reactie
    Je doet je gebruikersnaam wel eer aan.
    Het is geen pretje, soms wel een blessing, maar vaak geen pretje