1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Het “vredige” zwaard van Maquis in Indionesië en in Jeruzalem

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    En het zwaard die daar voor moet zorgen.
    Zoals in de koran dat de gehele wereld onder de macht van Allah moet worden gebracht, door overtuiging als het kan, met geweld als het niet anders kan.
    Kleine Jihad
    .
    Over welk zwaard heb je het? Bekeren daarom miljoenen westerlingen joh? Door een onzichtbaar zwaard? SoubhanAllah. En ze bekeren terwijl de brainwashmedia moslims als bloeddorstige terroristen neerzet, moet je nagaan. Het land met de meeste islamitische inwoners Indonesië is ook nog niet al te lang geleden aangevallen met dat wonderbaarlijke “onzichtbare zwaard”. Ik weet niet of iemand in jouw leugens trapt (misschien jouw collega zwijntjes Aviator en habibi) maar ik zal hieronder even wat info plaatsen over de vredige Nederlanders en de Gristenen. Informatie die diep weggestopt wordt alsof het nooit heeft plaatsgevonden.

    https://www1.cbn.com/spirituallife/w...rting-to-islam

    De echte bloeddorstige terroristen die met zwaarden en kogels dood en verderf zaaiden in Indonesië daar horen we niet zoveel over in de Nederlandse media dus bij deze.



    “Nederlandse militairen hebben zich in Nederlands-Indië op grote schaal schuldig gemaakt aan oorlogsmisdaden. Het extreme geweld was geen kwestie van incidentele misdragingen van enkele eenheden, zoals het officiële regeringsstandpunt luidt, maar gebeurde structureel. Dat is de conclusie van het grootschalige onderzoek van historicus Rémy Limpach dat donderdag is gepubliceerd. Dat meldt het AD.

    In het boek ‘De brandende kampongs van Generaal Spoor’ doet Limpach uit de doeken hoe het Nederlandse leger voortdurend het oorlogsrecht schond, waarbij letterlijk en figuurlijk ‘een spoor van brandende kampongs en stapels lijken door de Indonesische archipel’ werd getrokken. De legerleiding was van de misdaden op de hoogte, stond het oogluikend toe, stopte het in de doofpot en deed in sommige gevallen zelfs actief mee.

    ‘Mishandeling, marteling, ‘standrechtelijke’ executies en ‘brandende kampongs’ waren schering en inslag en niet het resultaat van ontsporingen van enkele individuen.’

    De Nederlandse oorlogsmisdaden in de archipel werden gepleegd in de periode 1945-1949, direct na de Tweede Wereldoorlog. Zo’n 200.000 Nederlandse militairen werden naar Indië gestuurd om daar orde op zaken te stellen, nadat de Indonesiërs in 1945 de onafhankelijkheid hadden uitgeroepen. Daarbij stuitten de Nederlanders op hevig verzet van de Indonesiërs. Bij die zogenaamde politionele acties kwamen zesduizend Nederlandse militairen om het leven.

    Aan Indonesische zijde van de onafhankelijkheidsoorlog was het aantal slachtoffers vele malen groter. Schattingen van het dodental variëren van 25.000 tot wel 100.000. Indonesische gevangenen werden door de Nederlandse militairen gemarteld of zonder vorm van proces geëxecuteerd, zo beschrijft Limpach. Ook openden de militairen zonder enige aanleiding geregeld het vuur op onschuldige burgers, waaronder vrouwen, kinderen en bejaarden.”

    https://joop.bnnvara.nl/nieuws/neder...daden-in-indie

    Ook de bloeddorstige Gristenen en hun kruisttochten worden gespaard in de geschiedenisboeken waarmee de jeugd geïndoctrineerd wordt.

    “Vervolgens richtten ze onder de joodse en islamitische bevolking een bloedbad aan dat zelfs voor de Middeleeuwen buitensporig was. Nog steeds is niet helder hoeveel doden er vielen. Moderne historici houden het op tienduizend slachtoffers. Arabische bronnen menen dat het aantal tegen de zeventigduizend liep. Feit is dat vrijwel niemand de slachting van Jeruzalem overleefde.”

    “Nu drommen toeristen door de Jaffapoort en vind je er geldwisselkantoortjes, cafés, musea en hostels voor backpackers. Op 15 juli 1099 begonnen de kruisvaarders hier met slachten. Drie jaar hadden ze over hun kruistocht gedaan. Drie jaar lang was er afgezien en worstelden ze met ziekte, droogte en honger. In voorspoedige tijden waren hun gelederen gegroeid en in slechte tijden weer gekrompen. Maar nu was het doel binnen handbereik: het uitroeien van de bezetters van de Heilige Stad met daarin de kerk van het Heilig Graf van Jezus. Die massamoord was dan ook meer dan simpele bloeddorst. Het doel was de ‘besmetting van heidens bijgeloof’ uit te wissen en van Jeruzalem weer een strikt christelijke stad te maken.”

    https://www.groene.nl/artikel/extrem...reme-vroomheid

    Hierboven 1 van de vele voorbeelden van hoe vredig onze Gristenbroeders hun geloof verspreiden.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    “Earlier generations of European scholars believed that conversions to Islam were made at the point of the sword, and that conquered peoples were given the choice of conversion or death. It is now apparent that conversion by force, while not unknown in Muslim countries, was, in fact, rare.”

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Spread_of_Islam


    Some ignorant people still believe these days that the islam was spread by the sword. For example mister Maquis is one of those ignorant guys who are blinded by hate, so much so that they wil ignore all proof and facts even if it is in front of their eyes.

  3. #3
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Sabah Bekijk reactie
    Maquis ziet in alles wat met islam te maken heeft, vijandigheid. Beste is dit soort mensen te negeren.
    Eens. ^^ Dit soort discussies leiden nergens toe.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Als iemand rechtse rakker Maquis aka Leonidas serieus neemt, dan klopt die niet.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Als iemand rechtse rakker Maquis aka Leonidas serieus neemt, dan klopt die niet.
    Weet je wat het is bro? Misschien heb je gelijk en kan ik hem beter negeren maar ergens voel ik mij verplicht om erop in te gaan als iemand leugens verspreid over onze geloof. Daarnaast kan het zijn dat er mensen in zijn leugens gaan geloven waardoor ik mij genoodzaakt voel om dat te corrigeren. En wie weet kunnen we Maquis binnenkort als broeder welkom heten als hij inziet dat hij ernaast zat haha. Ik heb een vriend die extreem anti-islam was en PVV’er maar nu 180 graden gedraaid is en moslim is geworden. Iemand wiens hart vandaag gevuld is met haat voor de islam kan morgen een hart hebben die gevuld is met liefde voor de islam inshaAllah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.109
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Weet je wat het is bro? Misschien heb je gelijk en kan ik hem beter negeren maar ergens voel ik mij verplicht om erop in te gaan als iemand leugens verspreid over onze geloof. Daarnaast kan het zijn dat er mensen in zijn leugens gaan geloven waardoor ik mij genoodzaakt voel om dat te corrigeren. En wie weet kunnen we Maquis binnenkort als broeder welkom heten als hij inziet dat hij ernaast zat haha. Ik heb een vriend die extreem anti-islam was en PVV’er maar nu 180 graden gedraaid is en moslim is geworden. Iemand wiens hart vandaag gevuld is met haat voor de islam kan morgen een hart hebben die gevuld is met liefde voor de islam inshaAllah.
    Als verkondigen van de waarheid en da3wa het doel is dan begrijp ik je broeder. Hoewel Leo hardleers is, zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
    We moeten Leo eerst overtuigen dat Allah swt de mens heeft geschapen en niet Mens komt van Aap of bacterie..
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  7. #7
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    Complicated topic

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Morrokito Bekijk reactie
    Als verkondigen van de waarheid en da3wa het doel is dan begrijp ik je broeder. Hoewel Leo hardleers is, zijn de wonderen de wereld nog niet uit.
    We moeten Leo eerst overtuigen dat Allah swt de mens heeft geschapen en niet Mens komt van Aap of bacterie..
    Ja dat is het doel en ik verveel me dus zit ik hier zoals velen haha. Ik heb een goede vraag voor Maquis.

    Mens is kruising tussen aap en varken
    Dr. Eugene McCarthy, een van 's werelds toonaangevende deskundigen betreffende hybridisatie, denkt dat de mens niet alleen uit apen ge�volueerd is. De radicaal nieuwe theorie van McCarthy gooit het conventionele idee van menselijke evolutie in de vuilbak door te stellen dat de mens het resultaat is van een noodlottige ontmoeting tussen een mannelijk varken en vrouwelijke chimpansee.

    Maquis heb je meer DNA van een aap op van een varken? Ik denk wel dat ik het antwoord weet.