1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Ali B van zijn horloge beroofd bij zijn woning in Almere

    Rapper Ali B is donderdagavond van zijn horloge beroofd voor zijn huis in Almere.



    Samen met zijn chauffeur werd hij door meerdere daders overvallen. Volgens de politie is daarbij gedreigd met mogelijke vuurwapens.

    In een bericht op Instagram beklemtoont de artiest dat hij en zijn gezin gezond en ongedeerd zijn. "Mensen wilden wat hebben, ik heb dat gegeven. Het gaat goed, en ik hoop dat ze de daders pakken", aldus Ali B. "Ik laat de politie zijn werk doen."

    Tegen Omroep Flevoland zegt hij dat hij van zijn "klokje" is beroofd. De rapper laat weten niet per se geschokt te zijn. "Je leest steeds vaker dat zulke dingen gebeuren", aldus Ali B tegen de omroep, waarmee hij doelt op eerder berovingen van bekende Nederlanders. "Ergens had ik al in mijn hoofd: het kan een keer gebeuren."

    Duur klokje
    Ali B zat woensdag bij Op1 aan tafel, waar hij vertelde een dure horloge te bezitten. "Ik heb een klokje, daar ben ik trots op, daar ben ik blij mee", zei hij in de uitzending waar hij zijn nieuwe boek 'De Ali B Methode' promootte. Tegen presentator Charles Groenhuijsen beaamde hij vervolgens dat het gaat om "een duur klokje".

    De melding van de overval kwam rond 21.15 uur binnen. De daders zijn gevlucht in een auto. De politie wilde donderdagavond nog geen mededelingen over het onderzoek doen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    208
    18-04-2020

    Maw hij heeft erom gevraagd.

  3. #3
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Omg dit is de aandacht die hij juist wilt die neushoorn.

    Eerloze balloze mongooltje die zijn vader r.Allah in de uitverkoop heeft gedaan.

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Zo'n mislukte Marokkaan dit.

    Al die bekende Marokkanen en legra influencers. Tfoe.

  5. #5
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Zo'n mislukte Marokkaan dit.

    Al die bekende Marokkanen en legra influencers. Tfoe.
    .

  6. #6
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door NooitPrikken Bekijk reactie
    Omg

    Fik el fara
    met welke gespleten persoonlijkheid heb ik het genoegen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.187
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Omg dit is de aandacht die hij juist wilt die neushoorn.

    Eerloze balloze mongooltje die zijn vader r.Allah in de uitverkoop heeft gedaan.
    je moet een ding weten hij is een bekend nederlander waar ik wel trots op ben als marokkaan alle bekende nederlanders ze hoeven alleen maar scheet te laten en wordt het gelijk landelijk nieuws dus jij bent gewoon jaloers en misgunnen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Omg

  9. #9
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie

    De melding van de overval kwam rond 21.15 uur binnen..
    Hij wilde nog even snel afscheid nemen v'n zijn klokje.

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door oooojaa Bekijk reactie
    je moet een ding weten hij is een bekend nederlander waar ik wel trots op ben als marokkaan alle bekende nederlanders ze hoeven alleen maar scheet te laten en wordt het gelijk landelijk nieuws dus jij bent gewoon jaloers en misgunnen
    Hoever zit je al in de endeldarm?

    Kontenlikker.

  12. #12
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Hoever zit je al in de endeldarm?

    Kontenlikker.
    Dit is wel een van de oudste accounts die ik hier heb gezien man, waauw

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Hoe een irritant persoon iemand kan zijn,
    dient men nooit beroofd te worden of te worden aangevallen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    krulleb0lx3

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door 33875 Bekijk reactie
    Dit is wel een van de oudste accounts die ik hier heb gezien man, waauw

    Ja zoals mij heb je ze hier niet meer.