1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    18-11-2019

    Orale seks

    Er zijn zoveel meningsverschillen over orale seks, dat ik niet weet of het nou wel of niet toegestaan is.

    Iemand die dit weet en kan bevestigen?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    hier is iedereen altijd met elkaar eens. en iedereen weet alles.

    klasse onderwerp aangehaald middernacht. top

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10
    04-10-2020

    Citaat Geplaatst door Hayat-aitouzine Bekijk reactie
    Er zijn zoveel meningsverschillen over orale seks, dat ik niet weet of het nou wel of niet toegestaan is.

    Iemand die dit weet en kan bevestigen?
    volgens sommigen afgeraden en volgens anderen verboden
    ben niet bekend met een derde categorie

    maar als je orale seks wilt hebben dan zal je moeilijk je hele leven kunnen volhouden het niet te doen..

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    25
    28-05-2020

    Ik hoop maar dat het mag. Want ik moet me vrouwtje tevreden stellen anders gaat ze vreemd

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    10
    04-10-2020

    Citaat Geplaatst door Baardje Bekijk reactie
    Ik hoop maar dat het mag. Want ik moet me vrouwtje tevreden stellen anders gaat ze vreemd
    bij vrouw mag maar bij man niet ahah

  6. #6
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    hier is iedereen altijd met elkaar eens. en iedereen weet alles.

    klasse onderwerp aangehaald middernacht. top
    .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Als je orale seks wil, dan ben je eigenlijk homoseksueel.

    Orale en anale seks is een homoseksuele handeling. Dat is gewoon homofilie.

    Wat heb je daaraan? Leidt het tot bevruchting? Nee! Dus waarom zou je dit willen doen?

    Ik persoonlijk zou dit heel vies vinden. Ik zou daarna niet meer kunnen eten. Ook zou ik me schamen.

    Het is ook een grote vernedering voor de man of vrouw die zoiets doet. Je vernedert je en zo verlies je je eer.

    Jullie mensen weten niet hoe slecht jullie zijn. Als je zulke gevoelens hebt in je hart, dan ben je echt een slecht persoon.

    Ik walg van vrouwen die zulke dingen willen doen. Ik vind zulke mannen en vrouwen homoseksueel.

    Dit krijg je als je hete en geile seks wil. Dan ga je je lusten ontwikkelen. Voor je het weet ga je deze onzin uitproberen uit geilheid. Het 1 leidt tot het ander.

    Daarom moet je seks hebben alleen om je voort te planten. Zo bescherm je jezelf tegen seksuele perversiteiten.
    Sterker door Strijd

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    80
    12-10-2019

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Als je orale seks wil, dan ben je eigenlijk homoseksueel.

    Orale en anale seks is een homoseksuele handeling. Dat is gewoon homofilie.

    Wat heb je daaraan? Leidt het tot bevruchting? Nee! Dus waarom zou je dit willen doen?

    Ik persoonlijk zou dit heel vies vinden. Ik zou daarna niet meer kunnen eten. Ook zou ik me schamen.

    Het is ook een grote vernedering voor de man of vrouw die zoiets doet. Je vernedert je en zo verlies je je eer.

    Jullie mensen weten niet hoe slecht jullie zijn. Als je zulke gevoelens hebt in je hart, dan ben je echt een slecht persoon.

    Ik walg van vrouwen die zulke dingen willen doen. Ik vind zulke mannen en vrouwen homoseksueel.

    Dit krijg je als je hete en geile seks wil. Dan ga je je lusten ontwikkelen. Voor je het weet ga je deze onzin uitproberen uit geilheid. Het 1 leidt tot het ander.

    Daarom moet je seks hebben alleen om je voort te planten. Zo bescherm je jezelf tegen seksuele perversiteiten.
    A yemehlesh sex is niet alleen voor een zwangerschap. Genot nashat fehmed.

    Ga 1 leven zoeken man. Met jou gezeik elke keer. Iedereen heeft sex mensen dieren jnoen zonder zwangerschap als doel.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Seksualiteit is de manier om tot zwangerschap te komen.

    Dieren hebben alleen in bepaalde tijden van het jaar seksualiteit met voortplanting als doel.

    Dieren gedragen zich conform hun natuur, de orde waarin ze door hun Schepper geschapen zijn.

    Helaas wijken mensen af van de natuur, door onnatuurlijk te handelen.

    Als jij seksualiteit hebt zonder voortplanting na te streven, dan ben je puur met lusten bezig. Daarbij komen onnatuurlijke middelen kijken als anticonceptie.

    Het feit dat jij mij nu aanvalt betekent dat je perverse seksualiteit verdedigt.

    In Nederland mag je zo praten. In andere landen kun je gearresteerd worden als je publiekelijk zo praat.

    Ga voor de grap naar Rusland en praat daar in het openbaar over homofilie en zulke zaken, dan ga je zien wat met je zal gebeuren!
    Sterker door Strijd

  10. #10
    PlayerHater

    Reacties
    275
    09-09-2004

    Jnoen ook hahaha wauw
    Love cost a thing and that thing is your HEART

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Roosje2020 Bekijk reactie
    A yemehlesh sex is niet alleen voor een zwangerschap. Genot nashat fehmed.

    Ga 1 leven zoeken man. Met jou gezeik elke keer. Iedereen heeft sex mensen dieren jnoen zonder zwangerschap als doel.
    Echt he deze man wil alleen bevruchten en klaar. Medelijden met zijn vrouw meskina.

  12. #12
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Geen flauw idee.

    Ik sprak ooit een Nederlandse met een goed mooi achterwerk.
    En we kregen het over orale sex, zij vond dat spannend en geweldig en deed dat graag, want het gaf haar een gevoel van macht..

    Ik zelf vind orale sex overrated en had eigenlijk daar een domper en geen zin meer om verder te praten.
    Spanning en verleiding is alles.


    Maar daar gaat de topic niet over he, maar wou toch even dit delen.

  13. #13
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Ja vind het zelf overrated. En domme praat van een muts.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-01-2022

    Schaamteloze munafiqin.
    Waarom word deze kuffar shit getolereerd hier ?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    10
    19-08-2022

    iedereen wilt