1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.841
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Nabestaanden van in 1972 gedode atleten München eisen smartengeld van Kaddafi

    Nabestaanden van elf Israëlische atleten die in 1972 tijdens de Olympische Spelen in München omkwamen bij een aanslag, eisen 110 miljoen euro smartengeld.



    Advocaat Geert-Jan Knoops, die opkomt voor de belangen van de nabestaanden, bevestigt zondag berichtgeving hierover door de NOS.

    Het geld wordt geëist van Libië, omdat volgens de nabestaanden voormalig dictator Muammar Kaddafi het mogelijk maakte dat leden van de Palestijnse groepering Zwarte September de aanslag konden uitvoeren.

    De claim is ingediend bij een comité van de Verenigde Naties (VN) dat geld beheert dat van Kaddafi en zijn regime was, maar volgens de NOS in 2011 wereldwijd werd bevroren. Het gaat naar verluidt om tientallen miljarden dollars en euro's.

    Het VN-comité heeft Libië er eerder toe bewogen om schadevergoedingen te betalen voor aanslagen die werden gesteund door Kaddafi.

    Zoals aan nabestaanden van de aanslag op het Amerikaanse Pan Am-toestel boven het Schotse Lockerbie in 1988, waar de uiteindelijke schadevergoeding per slachtoffer uitkwam op 10 miljoen dollar.

    "Uitgangspunt van onze claim is de schadevergoeding in die zaak; 10 miljoen per slachtoffer", aldus Knoops, die zegt dat hij en andere advocaten al drie jaar bezig zijn met onderzoek in deze zaak.

    De 21 nabestaanden hebben de zaak in handen gegeven van een strategisch adviesbureau, waarvan Knoops deel uitmaakt. Het bureau heeft aanwijzingen dat Kaddafi de aanslag heeft ondersteund, aan de VN overgedragen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Patria-O-Muerte Bekijk reactie
    Van een dode kip kan je niet plukken, hhhh.
    Beter lezen, voordat jij jezelf hier voor schut zet, en jezelf zo vernederd.

    De claim is ingediend bij een comité van de Verenigde Naties (VN) dat geld beheert dat van Kaddafi en zijn regime was, maar volgens de NOS in 2011 wereldwijd werd bevroren. Het gaat naar verluidt om tientallen miljarden dollars en euro's.

  3. #3
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Moge Allah de beste leider ooit Kaddafi het paradijs schenken. De oorlog tegen hem kwam ook van die vervloekte zionisten. Kaddafi had grote plannen met Afrika onder andere met goude dinars en olie niet meer in dollars verkopen. Er is ook geen bewijs dat Kaddafi wat met die aanslag te maken had. Die zionisten leugenaars willen gewoon geld van hem stelen. Daar zijn ze goed in. Die aanslag werd gedaan door Palestijnse verzetstrijders.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  4. #4
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    yahudi neuzen ruiken geld

    op naar de volgende ausschwitz geldautomaat..

    het gestolen buit door westerse schurken imperialisten moeten natuurlijk eerlijk verdeeld worden onder het zion dajjal rijk..

    als hyena's vechten om het kadaver
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.187
    24-09-2015

    joden zijn daar heel goed om een goede moment bakken met geld op opeisen dat hebben ze in duitsland gedaan nederland prorail en nog een aantal landen en die betalen gewoon en ook in marokko komen ze met de hele oude documenten om een eigen huizen en gronden op te eisen dan doe ze vak na verjaring alleen echte arabieren hebben deze volk door

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Patria-O-Muerte Bekijk reactie
    Kijk hem nog uitleggen, meskien. Jezelf laten vernederen laat ik aan jou over, lees je eigen reactie nog eens. De mijne mag je daarna lezen. Heb je nog wat doen straks.
    Je snapt dus niet wat bevroren tegoeden zijn.

    Zeg eens, blaas je nu weer van een hoge toren?

    Je zet jezelf nu al twee keer voor paal. De vernedering is geheel voor jou.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    Moge Allah de beste leider ooit Kaddafi het paradijs schenken. De oorlog tegen hem kwam ook van die vervloekte zionisten. Kaddafi had grote plannen met Afrika onder andere met goude dinars en olie niet meer in dollars verkopen. Er is ook geen bewijs dat Kaddafi wat met die aanslag te maken had. Die zionisten leugenaars willen gewoon geld van hem stelen. Daar zijn ze goed in. Die aanslag werd gedaan door Palestijnse verzetstrijders.
    En die Palestijnse verzetstrijders werden voor Kaddafi betaald.

    Gaddafi was a major financier of the Black September Movement which perpetrated the Munich massacre at the 1972 Summer Olympics,
    https://www.ynetnews.com/articles/0,...033566,00.html

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    yahudi neuzen ruiken geld

    op naar de volgende ausschwitz geldautomaat..

    het gestolen buit door westerse schurken imperialisten moeten natuurlijk eerlijk verdeeld worden onder het zion dajjal rijk..

    als hyena's vechten om het kadaver
    "als hyena's vechten om het kadaver"
    Heb je het nu over Turkse bezetting in Libie? Die huurlingen die door Erdogan daar worden ingezet?
    Omdat Turkse soldaten niet kunnen vechten.

  9. #9
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    En die Palestijnse verzetstrijders werden voor Kaddafi betaald.

    Gaddafi was a major financier of the Black September Movement which perpetrated the Munich massacre at the 1972 Summer Olympics,
    https://www.ynetnews.com/articles/0,...033566,00.html
    waar is je bewijs. Domme wahabi jood.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  10. #10
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "als hyena's vechten om het kadaver"
    Heb je het nu over Turkse bezetting in Libie? Die huurlingen die door Erdogan daar worden ingezet?
    Omdat Turkse soldaten niet kunnen vechten.
    topic gaat over joden die met een ausschwitz deuntje op het achtergrond een slaatje uit het plunderpotje van westerse bandieten proberen te slaan en jij kon het weer niet laten om over Turkije en Erdogan te hebben

    kerel, prik in je bil en snel terug naar je celletje

    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    waar is je bewijs. Domme wahabi jood.
    Link staat er al bij.

    En je hoeft geen discriminerende anti-semitische scheld partijen af te steken tegen mij!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    topic gaat over joden die met een ausschwitz deuntje op het achtergrond een slaatje uit het plunderpotje van westerse bandieten proberen te slaan en jij kon het weer niet laten om over Turkije en Erdogan te hebben

    kerel, prik in je bil en snel terug naar je celletje

    Tering jij bent toch achterlijk!

    Dit topic gaat over : Nabestaanden van in 1972 gedode atleten München eisen smartengeld van Kaddafi.

    En dat heeft helemaal niets met ausschwitz te maken.

    Verder hoef je de holocaust en andere genocides niet te bagataliseren.
    Al hoe wel ik snap dat een Turk dat maar wat graag doet...

    En verder heeft Ghadaffi vaker betaald voor zijn steun aan terroristen.
    Of ben jij Lockerbie vergeten? In 2003 betaalde Ghaddafi eindelijk smartengeld
    aan de nabestaanden.

    En Erdogan en zijn mensen wilde ook maar wat graag smartegeld ontvangen uit Israel.
    Weet je nog? Dus toen wilde Erdogan er een slaatje uitslaan...

    Erdogan Turken en feiten en logica gaan niet samen

  13. #13
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Tering jij bent toch achterlijk!

    Dit topic gaat over : Nabestaanden van in 1972 gedode atleten München eisen smartengeld van Kaddafi.

    En dat heeft helemaal niets met ausschwitz te maken.

    Verder hoef je de holocaust en andere genocides niet te bagataliseren.
    Al hoe wel ik snap dat een Turk dat maar wat graag doet...

    En verder heeft Ghadaffi vaker betaald voor zijn steun aan terroristen.
    Of ben jij Lockerbie vergeten? In 2003 betaalde Ghaddafi eindelijk smartengeld
    aan de nabestaanden.

    En Erdogan en zijn mensen wilde ook maar wat graag smartegeld ontvangen uit Israel.
    Weet je nog? Dus toen wilde Erdogan er een slaatje uitslaan...

    Erdogan Turken en feiten en logica gaan niet samen
    ik weet dat jij gewend bent om speciaal onderwijs te volgen..

    hierbij geef ik je ook een speciaal uitleg zodat je dooie hersenen wat prikkels krijgen en ieder geval iets van mee krijgen al is het een klein beetje.. dit is meer dan voldoende om een sticker te krijgen om jezelf een slimme kerel te wanen wat goed is voor de groei van je kennis die overigens niet verder komt dan de basisschool niveau..

    speciale uitleg gaat als volgt,

    terwijl de wereld verder ging met het leven in dit geval libië die verscheurd werd door westerse schurken waar ze het land tot op het bot geplunderd hebben en al hun geld hadden gestolen, roken joden van afstand geld.. deze joden dachten hoe gaan wij een deel van dat gestolen buit bemachtigen? het antwoord kwam al snel uit tel-aviv, gewoon zielig doen, moord en brand schreeuwen maakt niet uit 2e w.o of munchen als er maar joden in voor komen, ausschwitz deuntje afspelen terwijl we bij de westerse schurken gaan aankloppen om ze te laten herinneren dat we zielig zijn zodat ze medeleven gaan tonen om een deel van het gestolen buit probleemloos gaan geven..

    speciale onderwijs mensen snappen niet dat het niet exact over ausschwitz gaat maar een onderdeel van is om westerse schurken doen herinneren als joden zielig over komen dat ze standaard aan ausschwitz moeten gaan denken als een jood moord en brand begint te roepen

    en dan komt er een speciaal onderwijs geval zoals jij het over Turkije en Erdogan hebben terwijl het totaal over iets anders gaat

    geeft niet, ik begrijp wel dat je niet echt pienter bent.. daarom neem ik jouw reacties altijd met een korreltje zout omdat ik weet dat jij moeite hebt met begrijpend lezen..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  14. #14
    riffia

    Reacties
    1.465
    16-08-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Link staat er al bij.

    En je hoeft geen discriminerende anti-semitische scheld partijen af te steken tegen mij!
    link is geen bewijs. Waar is het bewijs shlomo.
    ik verkoop chinese drugs. 15 euro per gram. het is een nieuwe drugs. speciale plastic zakje krijg je erbij. korting is mogelijk als je trouwe klant bent. bestellingen graag via pm.

    geen 4 mei voor mij! let op wegen corona tijdelijk geen chinese drugs meer beschikbaar! #stopcorona

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door __layla__ Bekijk reactie
    link is geen bewijs. Waar is het bewijs shlomo.
    Ontken maar wat je wilt ontkennen.

    Maar Gadaffi heeft zelfs smartengeld betaald voor zijn steun aan terroristen.

    https://web.archive.org/web/20110717...asp?c=1&i=2268

    En jij kunt je anti-semitische uitspraken niet eens in bedwang houden.