1. #271
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Stel jullie gaan voor het eerst wat drinken of eten samen. Betaal je dan allebei helft of eigen eten of man bij eerste keer of vrouw haha?
    Hangt er vanaf waar de ander zich comfortabel bij voelt, sommige vrouwen willen zelf alles betalen zodat ze zich niets verschuldigd hoeven te voelen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  2. #272
    Verbannen

    Reacties
    951
    11-12-2019

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    neden onu tanımak istiyorsun sapık
    Sen ne karışıyorsun? Sana hesap vermek zorunda değilim. Biriyle tanışmak istemek ne zamandan beri sapıklık oluyor? :|

  3. #273
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Met Wrongbet. Dan kunnen we het gaan hebben over zijn voetbalverstand.

  4. #274
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Stel jullie gaan voor het eerst wat drinken of eten samen. Betaal je dan allebei helft of eigen eten of man bij eerste keer of vrouw haha?
    Voor ik überhaupt met een vrouw aan tafel ga zitten in zo een setting moet er toch wel meer zijn qua feeling naar elkaar, ik vind zoiets nogal intiem.



    De rekening is bijzaak.

  5. #275
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    wees welkom bovenstaande GEZONDE MENSEN, eindelijk!! Hiervoor zwaar getraumatiseerde feministen aanhangers, incels, wanne-be antifeminism, mislukte ambtenaren en zware kapitalisten die rwina kwamen veroorzaken
    !
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  6. #276
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    !
    jij lacht alleen maar. Het enige wat il jou zie doen is

  7. #277
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    jij lacht alleen maar. Het enige wat il jou zie doen is
    Laat mij. Daar is m.nl voor.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #278
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Wil je eerst trouwen? Respect voor jouw denken
    nee dat gaat me iets te ver gelijk.

    Ik bedoel meer in de zin van klikt het al voor je uit eten gaat en vonkt het en waar ken je de persoon van. Zomaar elkaar voor het eerst ontmoeten aan tafel vind ik fout.

    Als die vonk er al voor het etentje was dan is zo een etentje een kers op de taart en niet een ongemakkelijk iets waar je een wildvreemde voor je hebt.

  9. #279
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018


  10. #280
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Dus eerst dagenlang je vingers kromappen en bellen
    Daar bouw je geen connectie mee op zoals in real life dus nee.

  11. #281
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Daar bouw je geen connectie mee op zoals in real life dus nee.
    Hoe zie je het dan voor je?

  12. #282
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Augustus. Bekijk reactie
    Jullie doen alles behalve leden noemen. Jullie houden je niet aan de regels van deze topic. Jullie stellen mij teleur.
    Er zijn al een hoop leden genoemd en ik heb de leiding hier niet jij. Zied noem maar iemand op nieuweling

  13. #283
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hoe zie je het dan voor je?
    .

  14. #284
    -

    Reacties
    6.778
    23-01-2017

    Citaat Geplaatst door Sterrenkunde. Bekijk reactie
    Hoe zie je het dan voor je?
    Ik denk ergens iemand tegenkomen in je dagelijkse leven en omgeving, je hoeft niet te daten maar vaak als je uit dezelfde omgeving komt of werk gelegenheid deel je toch iets.

    App kan ook maar dat is allemaal uit je veilige comfort zone en bouw je niet echt iets op uit realiteit maar voornamelijk uit eigen invulling of ingeving.

    Vind ik

  15. #285
    Exit

    Reacties
    5.336
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door LageBrug Bekijk reactie
    Ik denk ergens iemand tegenkomen in je dagelijkse leven en omgeving, je hoeft niet te daten maar vaak als je uit dezelfde omgeving komt of werk gelegenheid deel je toch iets.

    App kan ook maar dat is allemaal uit je veilige comfort zone en bouw je niet echt iets op uit realiteit maar voornamelijk uit eigen invulling of ingeving.

    Vind ik
    Dus je wilt diegene dan gewoon steeds aanspreken?

    Deels mee eens. Niet iedereen is overal comfortabel in en sommige vinden het niet fijn om in het openbaar te worden aangesproken.