1. #31
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Dus wie start een groepsapp? Wie durft? Meeting wordt aangekondigd iedereen mag zich toevoegen

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Ik denk oprecht dat tussen de leden hier echt leuke, slimme mensen zitten. Het zijn niet alleen freaks. Ze zijn er wel, veel dat zal ik niet ontkennen. Maar ook genoeg inhoud...

    Marokko.nl is gewoon een vertrouwd forum. We blijven terugkomen

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Spelerr Bekijk reactie
    Wat denk ik ook echt zou kunnen helpen is een applicatie waarop je aan elkaar gekoppeld word op basis van bepaalde wensen van beide partijen, zowel uiterlijk als innerlijk.

    En om de mensen met de onjuiste intentie eruit te filteren gebruik te maken van een algoritme die bepaald of dat je lang genoeg contact hebt gehad om naar stap 2 te gaan: de foto's of een ontmoeting natuurlijk.

    Zou zoiets kunnen helpen denk je?
    Wouw jij hebt er echt over nagedacht. Klinkt gewoon als een nieuwe app met verschillende opties.

    Ik denk dat het voor veel veel mensen zou kunnen werken. Maar zo een vraag moet je echt niet aan mij stellen. Ben van de oude stempel. Gewoon in real life huwelijkszaken regelen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Spelerr Bekijk reactie
    Wat denk ik ook echt zou kunnen helpen is een applicatie waarop je aan elkaar gekoppeld word op basis van bepaalde wensen van beide partijen, zowel uiterlijk als innerlijk.

    En om de mensen met de onjuiste intentie eruit te filteren gebruik te maken van een algoritme die bepaald of dat je lang genoeg contact hebt gehad om naar stap 2 te gaan: de foto's of een ontmoeting natuurlijk.

    Zou zoiets kunnen helpen denk je?
    Als t je lukt op die kneuzen eruit te knikkeren is het wel een goed idee

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Spelerr Bekijk reactie
    Sinds mijn laatste inbreng kwam het idee af en toe omhoog. Zo een applicatie is ook niet echt ingewikkeld om te maken. Ik denk dat je voornamelijk voor het algoritme advies nodig hebt van een relatiepsycholoog. En de frontend moet natuurlijk wel aantrekkelijk zijn.

    Haha jij wilt dus het liefst gewoon op straat worden aangesproken of dat iemand aan je deur komt?
    Die termen ken ik allemaal niet, ben niet bekend in die applicatie wereld. Maar je idee is niet verkeerd. Alleen volgens mij bestaat er al van alles op dat gebied. Er was toch een Marokkaanse jongen die op professioneel gebied iets was begonnen. Was ook echt met betaalde profielen best prijzig. Maar uiteindelijk waren er veel meer aanmeldingen van vrouwen dan mannen. Er als er al een match was ging het vaak weer over bij het zien van elkaars foto.

    Ja gewoon in real life. Geen profielen en al dat geforceerde gedoe. Gewoon via de voordeur of laat hem maar creatief nadenken hoe hij binnen de islamitische kaders in contact wil komen. Dan heb je elkaar al gezien, weet je tenminste al.of uiterlijk een match is en daarna kun je verder kijken. Of je kiest voor iemand omdat je goede verhalen hebt gehoord.

    Maar internet is een oceaan. Werkt misschien voor sommigen, maar sta er zelf niet voor open.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Spelerr Bekijk reactie
    Zoiets zal natuurlijk nooit helemaal lukken. Maar je filter wel de mensen weg die makkelijk willen scoren.

    Zo hou je alleen de personen over die de ander echt willen leren kennen en daar de tijd voor willen nemen. Het laat toch wat van intentie zien..
    Ja mooi idee, echt gek hoe moeilijk het nu is om iemand te vinden

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Die termen ken ik allemaal niet, ben niet bekend in die applicatie wereld. Maar je idee is niet verkeerd. Alleen volgens mij bestaat er al van alles op dat gebied. Er was toch een Marokkaanse jongen die op professioneel gebied iets was begonnen. Was ook echt met betaalde profielen best prijzig. Maar uiteindelijk waren er veel meer aanmeldingen van vrouwen dan mannen. Er als er al een match was ging het vaak weer over bij het zien van elkaars foto.

    Ja gewoon in real life. Geen profielen en al dat geforceerde gedoe. Gewoon via de voordeur of laat hem maar creatief nadenken hoe hij binnen de islamitische kaders in contact wil komen. Dan heb je elkaar al gezien, weet je tenminste al.of uiterlijk een match is en daarna kun je verder kijken. Of je kiest voor iemand omdat je goede verhalen hebt gehoord.

    Maar internet is een oceaan. Werkt misschien voor sommigen, maar sta er zelf niet voor open.
    Mee eens hoor, op internet doen veel masker op en liegen makkelijk.
    Beter in real life zie je meteen wie je voor je hebt en zijn uitstraling.

    Op werk of school zou beste zijn vind ik

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Mee eens hoor, op internet doen veel masker op en liegen makkelijk.
    Beter in real life zie je meteen wie je voor je hebt en zijn uitstraling.

    Op werk of school zou beste zijn vind ik
    Werk en school kan een optie zijn. Maar er zijn meer manieren, men moet alleen war meer durven. Achter dat scherm vandaag komen en eens om zich heen kijken

    Vaak zijn er genoeg geschikte potentiƫle kandidaten in eigen omfeving/streek.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Werk en school kan een optie zijn. Maar er zijn meer manieren, men moet alleen war meer durven. Achter dat scherm vandaag komen en eens om zich heen kijken

    Vaak zijn er genoeg geschikte potentiƫle kandidaten in eigen omfeving/streek.
    Tangaouia is verdwenen jij nog iets van haar vernomen?

  10. #40
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Ik denk oprecht dat tussen de leden hier echt leuke, slimme mensen zitten. Het zijn niet alleen freaks. Ze zijn er wel, veel dat zal ik niet ontkennen. Maar ook genoeg inhoud...

    Marokko.nl is gewoon een vertrouwd forum. We blijven terugkomen
    Tuurlijk, mensen doen zich gewoon anders voor. Als je de mensen in reallife zou ontmoeten zijn het doodnormale gasten, d meeste dan

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Tangaouia is verdwenen jij nog iets van haar vernomen?
    No. Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze...

  12. #42
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Spelerr Bekijk reactie
    Wat denk ik ook echt zou kunnen helpen is een applicatie waarop je aan elkaar gekoppeld word op basis van bepaalde wensen van beide partijen, zowel uiterlijk als innerlijk.

    En om de mensen met de onjuiste intentie eruit te filteren gebruik te maken van een algoritme die bepaald of dat je lang genoeg contact hebt gehad om naar stap 2 te gaan: de foto's of een ontmoeting natuurlijk.

    Zou zoiets kunnen helpen denk je?
    Je hebt het over een datingapp. Er bestaan al islamitische datingapps

  13. #43
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Vroeger waren deze topics leuk en hilarisch. Gingen ook als een trein. Nu durft niemand een lid te noemen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  14. #44
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Vroeger waren deze topics leuk en hilarisch. Gingen ook als een trein. Nu durft niemand een lid te noemen.

    ze zijn bang of gewoon allemaal gare leden

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Vroeger waren deze topics leuk en hilarisch. Gingen ook als een trein. Nu durft niemand een lid te noemen.
    Destijds kende je de leden ook veel beter. Was een grote Marokko.nl familie.