1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    123
    19-04-2021

    Hahaha wat hebben die deben daar, ik snap ze niet. Jij wel ?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Ze blijven net zo lang om je heen zoemen tot je ze lief gaat vinden want ze willen natuurlijk graag mee naar Europa

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    123
    19-04-2021

    Hahahaha in marokko is het bzzzzz bzzzz als ze in nl aankomen wordt het psssst pssst. Echt mfeles die Marokkaanse deben

  4. #19
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Sevenup Bekijk reactie
    Duavoormohaal hij lijkt mij wel een chille gozer maar volgens mij drinkt die geen prik meer. Goed bezig bro. Mijn neefje fidohmido gaat dat helaas niet accepteren. Sevenup moet op tafel als ik een drankje doe
    dan zou ik wel een psycholoog meenelen

  5. #20
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower_Girl Bekijk reactie
    Dit is een van de topics met de grootste nieuwsgierigheid- en teleurstellingratio.
    Hey chill is maar m.nl

  6. #21
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Ik wil een coctail setting met A_bdrs en SDS

  7. #22
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Hey chill is maar m.nl
    Ook wat je zegt en doet op internet zal worden opgeschreven en je zal erop worden beoordeeld. Internet is geen vrijbrief want je uitspraken hier zijn net zo serieus als buiten internet en wellicht zelfs erger, gezien je doet alsof acties die gedaan worden op internet zoals m.nl niet erg zijn terwijl het wel ernstig is.

    In een andere topic val je mij aan met de claim dat ik chit chat met zusters, wat niet zo is want we praten Deen in het openbaar, maar zelf open je een topic over haram daten en kihkih met vrouwen. En als je wordt aangesproken, terecht, door een zuster, zeg je: het is maar m.nl..

    Liegen over Abdars is geen probleem en Abdars aanvallen dat hij zogenaamd chit chat met vrouwen op m.nl en dit vind je erg, maar als jij wordt aangesproken op iets wat duidelijk onzinnig is en haram, doe je gemakzuchtig over: het is maar m.nl. Waarom is het giegelen over daten niet erg en normaal en “het is maar m.nl” maar Abdars die ook op dezelfde m.nl spreekt over islam en niet over daten en giegelen met zusters, dat zie je niet als normaal en “het is maar m.nl”? Moet je verder zelf weten, maar ik vind het wel krom, erg krom.

    Allah yahdiek.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #23
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Ook wat je zegt en doet op internet zal worden opgeschreven en je zal erop worden beoordeeld. Internet is geen vrijbrief want je uitspraken hier zijn net zo serieus als buiten internet en wellicht zelfs erger, gezien je doet alsof acties die gedaan worden op internet zoals m.nl niet erg zijn terwijl het wel ernstig is.

    In een andere topic val je mij aan met de claim dat ik chit chat met zusters, wat niet zo is want we praten Deen in het openbaar, maar zelf open je een topic over haram daten en kihkih met vrouwen. En als je wordt aangesproken, terecht, door een zuster, zeg je: het is maar m.nl..

    Liegen over Abdars is geen probleem en Abdars aanvallen dat hij zogenaamd chit chat met vrouwen op m.nl en dit vind je erg, maar als jij wordt aangesproken op iets wat duidelijk onzinnig is en haram, doe je gemakzuchtig over: het is maar m.nl. Waarom is het giegelen over daten niet erg en normaal en “het is maar m.nl” maar Abdars die ook op dezelfde m.nl spreekt over islam en niet over daten en giegelen met zusters, dat zie je niet als normaal en “het is maar m.nl”? Moet je verder zelf weten, maar ik vind het wel krom, erg krom.

    Allah yahdiek.
    Je hebt echt een laag iq. Terechte aanspreking? Ik zie haar reactie niet als iets wat ze persoonlijk naar mij heeft gericht.
    Jij bent diegene die zo hypocriet is en komt met dit mag niet en dat mag niet en dit is haram, zelfs in de date topic, waar enkel gechat werd, vervolgens chat je zelf met de een en ander. Is dat niet hypocriet dan? Ik zeg niet in mijn reacties dat mensen fout bezig zijn, jij daarentegen wel. En als de topic je niet bevalt dan donder je lekker op net zoals je zomaar in de ander topic kwam binnenstormen. En je moet vooral niet denken dat jij op de juiste manier nasieha geeft, ga leren hoe het moet aub

  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Je hebt echt een laag iq. Terechte aanspreking? Ik zie haar reactie niet als iets wat ze persoonlijk naar mij heeft gericht.
    Jij bent diegene die zo hypocriet is en komt met dit mag niet en dat mag niet en dit is haram, zelfs in de date topic, waar enkel gechat werd, vervolgens chat je zelf met de een en ander. Is dat niet hypocriet dan? Ik zeg niet in mijn reacties dat mensen fout bezig zijn, jij daarentegen wel. En als de topic je niet bevalt dan donder je lekker op net zoals je zomaar in de ander topic kwam binnenstormen. En je moet vooral niet denken dat jij op de juiste manier nasieha geeft, ga leren hoe het moet aub
    Donder maar fijn zelf op als je het niet fijn vind dat iedereen het recht heeft om te komen in je topic en mag zeggen wat hij of zij wil. Dan dien je een eigen forum op te stichten waar je slechts mag zeggen wat overeenkomt met jouw begeerten.

    Ik ben hier niet om jou een nasieha te geven, ik weet al uit welke hout jij gesneden bent met je dwaze aanvallen op mij in mijn topic, die ik negeerde. Ik ben hier om jouw aanvallen naar mij naar jou terug te schieten zoals een spiegel voor je gezicht houden. Om aan tonen hoe krom je bent en om aan je jahl en dwaasheid aan te tonen. Als jij onzin roept op m.nl dan zeg je ach joh het is maar m.nl.. Maar als iemand islamitische dingen bespreekt op dezelfde m.nl wat JOU blijkbaar niet aanstaat, dan val je hem aan en maak je hem zwart.. Waar is je principe opeens “het is maar m.nl”? Na3am het stelt niets voor als iets overeenkomt met jouw begeerten ook al is het kwaadaardig, maar als iets niet overeenkomt met je begeerten al is het goed, dan beledig je en val je aan en maak je zwart. Kromme tokkie gedrag.

    Hypocrisy, je kent de betekenis er niet van al wordt je ermee in je gezicht geslagen. En je uitspraken getuigen van je extreme jahl, je bent zo krom maar je jahl weerhoud je ervan om dit door te hebben.

    Als het verbieden van het slechte en het adviseren met het goede hypocriet is, noem mij dan fijn hypocriet. Maar Allah weet beter en de gelovigen met kennis ook.

    Welke andere topic kwam ik zomaar binnen stormen? De topic over liefde? Dat is mijn topic meneertje.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Abdars ik lees je reacties niet, doe geen moeite je bent te laag voor mij. En hou je zielige rode puntje voor je whahaha waarom nog puntje geven even serieus

  11. #26
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Abdars ik lees je reacties niet, doe geen moeite je bent te laag voor mij. En hou je zielige rode puntje voor je whahaha waarom nog puntje geven even serieus
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Hey chill is maar m.nl
    .

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  12. #27
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Iets willen drinken en waarom
    Allemaal, of moet ik betalen? Dan niemand


    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Meeste zijn freaky
    Valt wel mee, in het echt vallen de meeste mensen mee, zeker als je ze eenmaal kent, het vreemde is soms wat ongemak van het iemand niet kennen.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Sevenup Bekijk reactie
    Hahahaha in marokko is het bzzzzz bzzzz als ze in nl aankomen wordt het psssst pssst. Echt mfeles die Marokkaanse deben
    Ik ga stuk!

  14. #29
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Allemaal, of moet ik betalen? Dan niemand
    De heren betalen

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Allemaal, of moet ik betalen? Dan niemand




    Valt wel mee, in het echt vallen de meeste mensen mee, zeker als je ze eenmaal kent, het vreemde is soms wat ongemak van het iemand niet kennen.

    Wel paar psycos hier hoor. Een hier is al eeuwenlang bezig vrouwen beharing haha