1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-05-2021

    Citaat Geplaatst door ali_babbel Bekijk reactie
    ja vooral jij
    dramaqueen
    jij hebt ook klein hartje. i'm sure

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Citaat Geplaatst door Marroquino3.0 Bekijk reactie
    Mannen ook geloof mij. Denk je dat een man echt alleen vreemdgaat om de sex ofzo. We have emotional needs too.
    Mannen inderdaad alleen voor lusten. Mannen willen niet gehoord worden hahah

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-05-2021

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Mannen inderdaad alleen voor lusten. Mannen willen niet gehoord worden hahah
    Hoeft niet alleen de behoefte re zijn om gehoord re worden. Dat was maar een voorbeeld. Kan ook zijn dat iemand vaker cadeautjes wil of vaker complimenten wil of vaker wil dat iemand zijn/haar ego word gestreeld. Of iets simpels dat iemand je in de ogen aankijkt like there is no tmr. Mohiem zoveel dingen dat iemand ergens anders kan gaan zoeken als hij of zij dat niet krijgt bij de huidige partner ondanks het meerdere malen aangekaart te hebben.

  4. #19
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Praat je vreemdgaan nou goed?
    Zucht.

  5. #20
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Ben je nou aan het victim blamen?
    Zucht.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-05-2021

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Praat je vreemdgaan nou goed?
    Nee eigenlijk niet. Vreemdgaan is gwn nooit goed te praten. Maar ik vertel gewoon hoe het in de echte wereld eraan toe gaat. De mens is gwn van nature egoïstisch. En ik geef gwn een tip van hey zorg ervoor dat je beetje moeite steekt in je relatie/huwelijk en dat je je partner geeft waar die behoefte aan heeft.
    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Ben je nou aan het victim blamen?
    Kinda

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Gaat ie weer. Mohiem. Waarop t op neer komt is dat vrouwen beter niet met jouw kunnen trouwen, als ze een trouwe man willen lol

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    4
    23-05-2021

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Gaat ie weer. Mohiem. Waarop t op neer komt is dat vrouwen beter niet met jouw kunnen trouwen, als ze een trouwe man willen lol
    Nou als ik weet dat je mij niet tevreden kan stellen in een huwelijk hoef ik niet eens met je te trouwen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Citaat Geplaatst door Marroquino3.0 Bekijk reactie
    Nou als ik weet dat je mij niet tevreden kan stellen in een huwelijk hoef ik niet eens met je te trouwen.
    Ook al wel, zou jij alsnog geen goede keus zijn. Je moet er zijn, om er één te begrijpen.

  10. #25
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Ook al wel, zou jij alsnog geen goede keus zijn. Je moet er zijn, om er één te begrijpen.
    Huh, bepaal jij nu ook weer voor alle vrouwen?
    Zucht.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Huh, bepaal jij nu ook weer voor alle vrouwen?
    Names de vrouwen met verstand, uiteraard. Welke vrouw wil met een man eindigen die vreemdgaan indirect, goed praat en het slachtoffer blamed.

    Misschien jij? Hahaha

  12. #27
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Names de vrouwen met verstand, uiteraard. Welke vrouw wil met een man eindigen die vreemdgaan indirect, goed praat en het slachtoffer blamed.

    Misschien jij? Hahaha
    Zoals hij doet alsof hij alle mannen kent, doe jij dat nu ook met vrouwen.

    Citaat Geplaatst door Wereldnaardekk Bekijk reactie
    Waarom plak jij zo hayek bij hem en praat je het recht door te doen alsof je hem als broer ziet? Praat je incest ook goed?
    Hoe plak ik bij hem als ik gewoon een vraag stel? Wat een obsessie. Nda eshedif ennesh gha rhid.
    Zucht.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    201
    18-01-2021

    Citaat Geplaatst door meryamm._ Bekijk reactie
    Zoals hij doet alsof hij alle mannen kent, doe jij dat nu ook met vrouwen.



    Hoe plak ik bij hem als ik gewoon een vraag stel? Wat een obsessie. Nda eshedif ennesh gha rhid.
    Ten eerste deed ik dat niet. Ik maakte een sarcastische opmerking. En ten tweede wat is jouw probleem?

  14. #29
    J'adore.

    Reacties
    1.478
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Reborn Bekijk reactie
    Ten eerste deed ik dat niet. Ik maakte een sarcastische opmerking. En ten tweede wat is jouw probleem?
    Ik heb geen probleem, hoor. Het was geen aanval, no hard feelings.
    Zucht.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Hier zit echt wat in.