1. #1
    Verbannen

    Reacties
    6
    11-12-2018

    iets waar jij nu spijt van hebt.

    iets die je op je jong leeftijd hebt gedaan en nu spijt van hebt.
    ik moest kiezen tussen twee Meisjes heb voor de verkeerde gekozen.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Was je getrouwd ermee?

    Ikzelf uhh. Heb spijt dat ik op sommige momenten in mn leven niet iets simpelweg met woorden had opgelost. Had verkeerde invloeden/adviezen gevolgd
    If you 'don't know', Allah knows.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    430
    05-07-2017

    Citaat Geplaatst door allesverloren Bekijk reactie
    iets die je op je jong leeftijd hebt gedaan en nu spijt van hebt.
    ik moest kiezen tussen twee Meisjes heb voor de verkeerde gekozen.
    AU dat deed pijn. Heb spijt dat ik niet eerder afstand heb genomen mijn familie. Ken je dat gevoel als jouw gevoel duidelijk aangeeft neem afstand en Op dat moment neem jij geen afstand nee je blijft tot dat spijt hebt. alhamdoelilah alles gebeurt uiteraard met een reden.
    Overgenomen door meerdere personen!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.088
    07-03-2011

    Spijt is een groot woord. Tijd en liefde steken in mensen die het niet waard waren. Had die energie beter ergens anders in kunnen steken. Levenslessen

    Honesty is a very expensive gift. Don't expect it from cheap people. - Warren Buffett


  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    6
    11-12-2018

    jammer dat spijt achter af komt

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    440
    20-02-2012

    Ik wilde zeggen die koffie van vanmiddag, maar dit gaat over de jongere jaren. Let's get outta here.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    16-02-2017

    Had vroeger zo een magic bullet ding van Tell Sell besteld, maar het werkte voor geen meter. Jouw ervaring klinkt wel ietsjes erger TS.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    6
    11-12-2018

    2 dagen geleden was ik in een cafe en had iemand gevraagd waar hij spijt van heeft hij zegt dat tie vroeger zijn vader een klap heeft gegeven omdat hij grieg was en niks voor as kinder kochte

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Mijn geloof en mijn ouders. Had ik maar beter mijn geloof belijd en had ik maar beter tegen mijn ouders geweest. Voor de rest nergens spijt van. Als bestaat niet.

  10. #10
    Happy

    Reacties
    2.663
    13-02-2017

    Ik heb spijt dat ik de Quraan niet volledig heb gememoriseerd. Nu gaat alles zo langzaam heb ik het gevoel.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-12-2018

    Citaat Geplaatst door allesverloren Bekijk reactie
    iets die je op je jong leeftijd hebt gedaan en nu spijt van hebt.
    ik moest kiezen tussen twee Meisjes heb voor de verkeerde gekozen.
    waarom koos je dan toch voor die ene? en waarom vind je nu dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt?
    als ik vragen mag en als je dit wilt delen natuurlijk..

  12. #12
    Foolish.

    Reacties
    13.619
    14-09-2010

    Citaat Geplaatst door Slipperkoning Bekijk reactie
    Spijt is een groot woord. Tijd en liefde steken in mensen die het niet waard waren. Had die energie beter ergens anders in kunnen steken. Levenslessen
    Precies deze.
    M Till death do us part.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Spijt dat ik hier ooit op deze site terecht gekomen ben. Nam helaas de verkeerde bocht

  14. #14
    Non-conformist

    Reacties
    11.062
    14-04-2009

    Als mijn spijt in eten uit te drukken was in eten, zou er geen honger op de wereld meer zijn.

    Gelukkig sta ik er niet te veel bij stil, anders was ik de waanzin nabij..

    Variables are the only constants in the world..


  15. #15
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Lastige vraag.
    Ik denk dat alles in het leven gebeurt met een reden en het beste is om een les van te trekken. Soms moet je dingen gewoon accepteren en doorgaan hoe moeilijk het ook is.