1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Remedie tegen verkoudheid.

    Salaam alaykum allemaal

    Hopelijk verkeren jullie in goede staat van dien en gezondheid ameen ya Rabb.

    Ik zag deze online ik ga morgen knoflook halen enz en zelf eens proberen en deel deze met jullie voor kids en volwassenen bij verkoudheid innemen 1 a 2 theelepels misschien of meer almohim het recept.

    500 gram vijgen gedroogde, veel knoflook teentjes goed wassen beide en stomen.
    Vervolgens drogen op een theedoek en daarna malen met pure olijfolie in een hakmolen en daarna doen in een pot met deksel van glas en klaar voor gebruik.
    Schijnt goed te smaken dus voor kids vanwege de zoetheid van de vijgen.
    Ps wel die harde uiteinden van de vijgen weghalen voor het hele gebeuren.

    Plaats als je ook iets hebt shoukrane.

    Wa Salaam alaykum warahmatuAllah wabarekatuhu
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Shokran voor het delen.
    En leuke topic!

    Dennennaalden thee schijnt ook
    effectief te zijn bij klachten van de luchtwegen.
    Bij verkoudheid, hoesten, keelpijn etc en zo een kopje thee bevat heel veel vitamine c, dus goed voor je weerstand. M’n moeder drinkt het al een tijdje.
    Happiness is an inside job


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Shokran voor het delen.
    En leuke topic!

    Dennennaalden thee schijnt ook
    effectief te zijn bij klachten van de luchtwegen.
    Bij verkoudheid, hoesten, keelpijn etc en zo een kopje thee bevat heel veel vitamine c, dus goed voor je weerstand. M’n moeder drinkt het al een tijdje.
    Yw sister fi dien.yazaak Allah ghairan
    Dennennaalden thee eerste keer van gehoord subhan'Allah . Aah nice, Allah humma baarik lakoem ameen.

    Ik hou wel van die natuurlijke producten.
    Welke smaak heeft de Dennennaalden thee?
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Gember en zwartezaad

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Cappuccino. Bekijk reactie
    Gember en zwartezaad
    Salaat alaykum ,hab sawda bedoel je ?Ik heb die in huis zowel de olie versie en de zaadjes .De olie drink ik heel soms op lege maag met rooibos thee.
    Heel gezond .Ook voor mensen die asma hebben.
    Gember ook super gezond ,je kan het als thee drinken en mee koken .Iets minder mijn favo maar super gezond.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Rooibos thee of kamille en dan citroen erin en een lepeltje honing ook super.
    Alleen Kids onder 1 jaar geen honing geven.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Ruikt je huis wat onfris ?

    Kook citroen ,munt en kaneelstokjes in water en je huis gaat fris ruiken.

    Of kruidnagel en kaneel stokjes koken in water en gebruiken als mond spoeling en je gezicht ermee stomen .Tegen virussen oa covid19
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaat alaykum ,hab sawda bedoel je ?Ik heb die in huis zowel de olie versie en de zaadjes .De olie drink ik heel soms op lege maag met rooibos thee.
    Heel gezond .Ook voor mensen die asma hebben.
    Gember ook super gezond ,je kan het als thee drinken en mee koken .Iets minder mijn favo maar super gezond.
    Hab sawda indd. Manuka honing is ook heel goed

    Gember brengt de maag tot rust, goed wanneer iemand misselijk is

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Cappuccino. Bekijk reactie
    Hab sawda indd. Manuka honing is ook heel goed

    Gember brengt de maag tot rust, goed wanneer iemand misselijk is
    Baraka Allah u feeks.Ja klopt hoor ik vaker.
    Honing van maghrib of bio winkels ?
    Xxx
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Manuka honing kan je online bestellen. Holland en barret en vitaminestore verkopen het

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Cappuccino. Bekijk reactie
    Manuka honing kan je online bestellen. Holland en barret en vitaminestore verkopen het
    Top, ben benieuwd. Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Royal jelly, wel de pure en geen capsules

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Cappuccino. Bekijk reactie
    Royal jelly, wel de pure en geen capsules
    Ja top honing is dat met msemen heerlijk. Ik dacht even dat je die jelley fruit bedoelde haha. Fijne avond nog zuster
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Ja top honing is dat met msemen heerlijk. Ik dacht even dat je die jelley fruit bedoelde haha. Fijne avond nog zuster
    Haha nee niet die. Dank je wel jij ook

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Cappuccino. Bekijk reactie
    Haha nee niet die. Dank je wel jij ook
    Ameen .
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾