1. #16
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Mannen zijn echt grappig, is zelf 44 en eisen een vrouw dat niet ouder is dan 35. Als je vraagt waarom? Is dit het antwoord: ' Ja dan kunnen ze voor me zorgen wanneer ik fysiek niks meer kan.'
    Nee makker, mannen onderling begrijpen elkaar en mij neem je niet in de maling. Het is vanwege lusten... don't lie to us.
    “Marry women who are loving and fertile, for I shall outnumber the rest of the nations due to you [on the Day of Judgement].” (Abu Dāwūd, no. 2050)

    Google over vruchtbaarheid. Dan snap je, als je enig verstand hebt, waarom broeders al zijn ze zelf 44 jaar, een vrouw willen die niet ouder is dan 35 jaar. Helemaal een broeder die zelf nog geen kinderen heeft en dus graag een kinderwens heeft.

    “ A woman's peak reproductive years are between the late teens and late 20s. By age 30, fertility (the ability to get pregnant) starts to decline. This decline becomes more rapid once you reach your mid-30s. By 45, fertility has declined so much that getting pregnant naturally is unlikely for most women.”

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #17
    Filmfanaat

    Reacties
    56
    07-12-2021

    Askinf for a friend.

  3. #18
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Hygge Bekijk reactie
    Askinf for a friend.
    Indeed.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    niemand neemt zelfverklaarde salafi's serieus

  5. #20
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door hoynon Bekijk reactie
    niemand neemt zelfverklaarde salafi's serieus
    Oh oke. Wat is een zelfverklaarde salafi en wanneer ben je een niet-zelfverklaarde salafi? Wat ben jij?

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  6. #21
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Je doet me denken aan Shabir Burhani, twee grootste narcisten die zich voordoen als een bescheiden praktiserende moslim maar kunnen heel denigrerend en beledigend zijn naar andere wist je dat? Niet mij als persoon in kwestie, maar heb je vaker betrapt dat je jezelf verheerlijkt en erg provocerend kan overkomen naar andere toe.
    Je bent ook iemand dat wanneer je inhoudelijk niet kunt reageren, een koppige mening hebt uit onderbuik en dat bij iedereen wilt doordrukken. Je bent ook iemand die islam heel goed kan gebruiken wanneer het in je straatje past, gebruikt emotionele chantage (waar je een enorme prof in bent) om dingen halal te verklaren wat in jouw eenzijdige gedachtegoed past.

    Ik bekritiseer niemand en maak niemand zwart, enfin... je maakt pas iemand zwart wanneer je specifiek een naam noemt van een persoon. Er is verschil tussen dingen aan de kaak stellen in het algemeen en persoonlijk worden naar een persoon met zijn naam en verdere gegevens.

    Wollah may dawagni chi razjel.. allemaal de lusten met beetje ahadieth hier en ahadieth daar dat je jonge vrouwen wilt.
    Nog iemand die hem door heeft !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    182
    10-01-2022

    Wat zielig voor zijn eerste vrouw. Om zo gehersenspoeld en gemanipuleerd te worden. Om te emigreren en vervolgens gedeeltelijk aan de kant te worden gezet. Omdat meneer kinderen wil. Niet wetend dat als Allah hem geen kinderen zal schenken dat ook niet zal gebeuren met een 2de, 3de of een 4de.

    Moge Allah mij behoeden voor dergelijke mannen met zo een mindset.

  9. #24
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door De-Leven Bekijk reactie
    Wat zielig voor zijn eerste vrouw. Om zo gehersenspoeld en gemanipuleerd te worden. Om te emigreren en vervolgens gedeeltelijk aan de kant te worden gezet. Omdat meneer kinderen wil. Niet wetend dat als Allah hem geen kinderen zal schenken dat ook niet zal gebeuren met een 2de, 3de of een 4de.

    Moge Allah mij behoeden voor dergelijke mannen met zo een mindset.
    Ik heb medelijden met mensen zoals jij. Ver verdwaald, moge Allah jou en je soortgenoten leiden.

    Verder, kinderen zijn arzaq en rizq heeft ook zijn tijdstip zoals de dood zijn tijdstip heeft. Als Allah voor iemand geen kinderen heeft bepaald via deze man of deze vrouw, betekend dit niet dat Hij geen kids heeft bepaald via een andere man of andere vrouw.

    Gezien je zegt dat als Allah hem geen kinderen wil schenken, dit ook niet zal gebeuren via een andere vrouw:

    Wellicht heeft Allah voor deze zuster geen kinderen bepaald maar wel voor de broeder via een tweede vrouw. Moge Allah jullie genezen van deze westerse ziekte waaraan jullie leiden want vele zijn zover heen dat ze zelfs afkeer hebben tegen zaken die islamitisch goed zijn.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  10. #25
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door De-Leven Bekijk reactie
    Allahyashafiek.
    Amien, wa iyaaki.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  11. #26
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Mannen zijn echt grappig, is zelf 44 en eisen een vrouw dat niet ouder is dan 35. Als je vraagt waarom? Is dit het antwoord: ' Ja dan kunnen ze voor me zorgen wanneer ik fysiek niks meer kan.'
    Nee makker, mannen onderling begrijpen elkaar en mij neem je niet in de maling. Het is vanwege lusten... don't lie to us.
    so what

    Quran & Sunnah


  12. #27
    strive!

    Reacties
    3.866
    04-07-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door De-Leven Bekijk reactie
    Wat zielig voor zijn eerste vrouw. Om zo gehersenspoeld en gemanipuleerd te worden. Om te emigreren en vervolgens gedeeltelijk aan de kant te worden gezet. Omdat meneer kinderen wil. Niet wetend dat als Allah hem geen kinderen zal schenken dat ook niet zal gebeuren met een 2de, 3de of een 4de.

    Moge Allah mij behoeden voor dergelijke mannen met zo een mindset.
    Mannen zoals de profeet salalaahu 3alayhi wa salam en zijn metgezellen?

    Denk eerder dat je medelijden moet hebben met jezelf, gebrainwashed door het feminisme en liberalisme.

    De man die 1 vrouw huwt is niets mee.
    De man die meerdere vrouwen huwt is niets mis mee.

    Quran & Sunnah


  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    182
    10-01-2022

    Ga nou niet die tour op. Jullie zullen in geen honderd jaar lijken op de schim van profeet Mohammed s.a.w. noch op de Sahaba.

    Allah yashafiek.

    Ik vind het walgelijk dat een man in deze tijd een tweede vrouw wil nemen, helemaal om dit soort redenen. Alhamdoelilah woon en leef ik in Nederland. Waar een 2de vrouw verboden is. Opgeruimd staat netjes. Lekker naar Marokko verkassen en ook daar zijn de regels aangescherpt. Niet voor niets.

    Ga jonge meiden manipuleren of fragiele vrouwen in benarde situaties. Zoals deze vrouw meskiena. Door de beproeving die Allah haar heeft gegeven.

    voor de hele week.

  14. #29
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door De-Leven Bekijk reactie
    Ga nou niet die tour op. Jullie zullen in geen honderd jaar lijken op de schim van profeet Mohammed s.a.w. noch op de Sahaba.

    Allah yashafiek.

    Ik vind het walgelijk dat een man in deze tijd een tweede vrouw wil nemen, helemaal om dit soort redenen. Alhamdoelilah woon en leef ik in Nederland. Waar een 2de vrouw verboden is. Opgeruimd staat netjes. Lekker naar Marokko verkassen en ook daar zijn de regels aangescherpt. Niet voor niets.

    Ga jonge meiden manipuleren of fragiele vrouwen in benarde situaties. Zoals deze vrouw meskiena. Door de beproeving die Allah haar heeft gegeven.

    voor de hele week.
    Yes ik heb twee vrouwen en in sha Allah zodra de tijd ervoor aanbreekt, een derde en vierde erbij om het rond te maken.

    In sha Allah zal jouw aanstaande naast jou nog drie vrouwen trouwen. Geweldig.

    Toedels.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    24
    22-12-2018

    Citaat Geplaatst door De-Leven Bekijk reactie
    Ga nou niet die tour op. Jullie zullen in geen honderd jaar lijken op de schim van profeet Mohammed s.a.w. noch op de Sahaba.

    Allah yashafiek.

    Ik vind het walgelijk dat een man in deze tijd een tweede vrouw wil nemen, helemaal om dit soort redenen. Alhamdoelilah woon en leef ik in Nederland. Waar een 2de vrouw verboden is. Opgeruimd staat netjes. Lekker naar Marokko verkassen en ook daar zijn de regels aangescherpt. Niet voor niets.

    Ga jonge meiden manipuleren of fragiele vrouwen in benarde situaties. Zoals deze vrouw meskiena. Door de beproeving die Allah haar heeft gegeven.

    voor de hele week.
    Dus je vind iets walgelijk wat Allah heeft toegestaan? Zou maar uitkijken met je uitspraken. Met je "holy spirit activate". Check eerst voordat je iets als je ot gebruikt of typt.