1. #1
    Verbannen

    Reacties
    121
    02-08-2020

    Girls it’s very easy to be attractive..

    Stop being fat!!

    Making fat shaming great again.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    En dikke mannen ok?

  3. #3
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Dikke mensen zijn geen mensen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Dikke mensen zijn geen mensen.
    Jawel alleen wat voller. Wees niet hoogmoedig naar de ander

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Dikke mensen zijn geen mensen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Jawel alleen wat voller. Wees niet hoogmoedig naar de ander
    “Alleen wat voller”. Sorry, maar dat soort uitspraken irriteren mij echt.

    Doordat we elke keer de boel gaan verbloemen en het beestje niet bij zijn naam noemen gaan dikke (obese) mensen denken dat het normaal is. Dan krijg je gekkies die zichzelf trots onder de categorie BBW scharen, zichzelf volslank noemen en continu quotes plaatsen met dat echte mannen van vlees houden.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    20
    22-10-2021

    Big girl you are beautiful

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Insolitus Bekijk reactie
    “Alleen wat voller”. Sorry, maar dat soort uitspraken irriteren mij echt.

    Doordat we elke keer de boel gaan verbloemen en het beestje niet bij zijn naam noemen gaan dikke (obese) mensen denken dat het normaal is. Dan krijg je gekkies die zichzelf trots onder de categorie BBW scharen, zichzelf volslank noemen en continu quotes plaatsen met dat echte mannen van vlees houden.
    Ik ben volslank. Cup G, slanke taille, en heb een perziktegna want ik train ook. Is dat dik?

    Nee. Dat is hoe mijn lichaam gebouwd is en ik train om die vormen nog meer te accentueren.

    Ik kan uit je reactie halen dat we bij jou dus niet weten of je naar voren of naar achteren loopt met je uitgemergelde anorexia lichaam. Girl, hit a gym of eet wat meer en de quote dat mannen liever vlees willen vasthouden is geen sprookje kan ik je vertellen..
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    130
    12-12-2021

    Ik denk dat een ieder maar lekker op zichzelf moet gaan focussen. Of je nou vol, dik, slank, mager, een maatje XXS draagt of een maatje XXL draagt, ben je dan minder of meer dan een ander? Wij zijn en blijven mensen, smaken verschillen. De een voelt zich gelukkig in een tenger lichaampje en de ander in een voller lichaam.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    wat siert de vrouw?

    haar uiterlijk?

    ja? een prostituee heeft toch ook een mooi uiterlijk, maar is van binnen helemaal verrot..

    Dus wat siert daadwerkelijk de vrouw?

    dat zijn haar vrouwelijke eigenschappen.. haar innerlijke schoonheid, als zorgzaamheid, kuisheid, onderdanigheid, liefdevolheid, etc..

    welke dame hier kan van zichzelf zeggen, dat ze over deze deugden beschikt? en welke van de dames hier doet haar best om deze deugden te ontwikkelen? welke?
    Sterker door Strijd

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    wat siert de vrouw?

    haar uiterlijk?

    ja? een prostituee heeft toch ook een mooi uiterlijk, maar is van binnen helemaal verrot..

    Dus wat siert daadwerkelijk de vrouw?

    dat zijn haar vrouwelijke eigenschappen.. haar innerlijke schoonheid, als zorgzaamheid, kuisheid, onderdanigheid, liefdevolheid, etc..

    welke dame hier kan van zichzelf zeggen, dat ze over deze deugden beschikt? en welke van de dames hier doet haar best om deze deugden te ontwikkelen? welke?

    Dat laatste waarom wil je dat weten?

    Al die eisen..

    Kan jij een huis voor me bouwen? Zorg ik dat ik eraan voldoe. Meaning point, mannen stellen altijd eisen aan de vrouw, welke eisen mogen wij stellen aan de man?
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Dat laatste waarom wil je dat weten?

    Al die eisen..

    Kan jij een huis voor me bouwen? Zorg ik dat ik eraan voldoe. Meaning point, mannen stellen altijd eisen aan de vrouw, welke eisen mogen wij stellen aan de man?
    typisch vrouwenmentaliteit..

    Tja je bewijst hierbij dat je er een eentje bent..

    Ik als man kom met geestelijke deugden, als kuisheid, liefde, gehoorzaamheid...

    en met wat kom jij aan? met huizen, met materialistische eisen?

    dus jij vindt huizen, materiaal, belangrijker dan geestelijke kwaliteiten...

    luister, je bent met lege handen hier gekomen en met lege handen ga je straks terug...
    Sterker door Strijd

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    880
    04-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    typisch vrouwenmentaliteit..

    Tja je bewijst hierbij dat je er een eentje bent..

    Ik als man kom met geestelijke deugden, als kuisheid, liefde, gehoorzaamheid...

    en met wat kom jij aan? met huizen, met materialistische eisen?

    dus jij vindt huizen, materiaal, belangrijker dan geestelijke kwaliteiten...

    luister, je bent met lege handen hier gekomen en met lege handen ga je straks terug...
    Maak de kat dat maar wijs.

    Een man is nu eenmaal polygaam ingesteld. Met je kuisheid.

    En ga me niet vertellen dat als je een vrouw vindt met al die eisen, maar ze 150KG weegt je haar zal trouwen wijsneus
    Gebruikersnaam niet meer actief.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie

    Een man is nu eenmaal polygaam ingesteld. Met je kuisheid.
    ik denk het niet..

    als man moet je niet te veel omgaan met vrouwen, want dan neem je hun karakter beetje over..

    daarom beter 1 vrouw... zodat je niet te veel tijd doorbrengt met vrouwen..
    Sterker door Strijd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door lilazina Bekijk reactie
    Ik ben volslank. Cup G, slanke taille, en heb een perziktegna want ik train ook. Is dat dik?

    Nee. Dat is hoe mijn lichaam gebouwd is en ik train om die vormen nog meer te accentueren.

    Ik kan uit je reactie halen dat we bij jou dus niet weten of je naar voren of naar achteren loopt met je uitgemergelde anorexia lichaam. Girl, hit a gym of eet wat meer en de quote dat mannen liever vlees willen vasthouden is geen sprookje kan ik je vertellen..
    Oké, maar niemand the fuck boeit en je begrijpt de hele boodschap niet. Het gaat om mensen die hun dik zijn scharen onder de term ‘volslank’. Misschien voelde je je aangesproken, dat kan natuurlijk ook. De meeste meiden die namelijk zeggen dat ze volslank zijn, zijn in werkelijkheid gewoon te dik. It ies what it iesss.

    Uitgemergelde anorexia lichaam? Yeah sure. Alles behalve sgat.