1. #46
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Fatosh91 Bekijk reactie
    Salaam,

    Ik ben sowieso niet van plan om te scheiden voor dit..
    Maar ik wil gewoon mijn tijd hiervoor nemen, en dit is wel een soort 'wake up call', blind vertrouwen bestaat niet ookal is het je man/vrouw..
    Maar dit is wel een laatste kans, kind samen of niet, als ik nog later iets zou merken dan wil ik wel nadenken over andere maatregelen..
    Ja daar heb je gelijk in. Ik hoop voor je dat het niet gebeurt. En zowel dan sta je in je recht. Verder maakt het mij niet uit. Het is jouw leven...

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    4
    01-11-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Luister niet naar dit stemmetje @fatosh. Je gaat spijt krijgen als je in zee gaat met dit soort duivelse geluiden en emotie tonen. Soms moet je verstand boven emotie doen en dan kom je zelf wel achter wat belangrijkste is op dit moment. En nee ik doe niet alsof het niks is maar om dit te gaan opblazen is belachelijk. @fatosh 90% van de meiden hier die op jou reageren of berichten sturen willen graag dat je gaat scheiden en kapot gaat.. Laat ze niet winnen
    Willen dat ze gaat scheiden? Moge Allaah jou vergeven voor deze beschuldiging.

    Ik heb nooit gezegd dat ze per direct moet scheiden. Ik heb haar geadviseerd met hem te praten en tot een oplossing te komen.

    Maar door door te gaan en te doen alsof er niks is oftewel ‘move on’ los je ook weinig mee op.

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door llievedame Bekijk reactie
    Willen dat ze gaat scheiden? Moge Allaah jou vergeven voor deze beschuldiging.

    Ik heb nooit gezegd dat ze per direct moet scheiden. Ik heb haar geadviseerd met hem te praten en tot een oplossing te komen.

    Maar door door te gaan en te doen alsof er niks is oftewel ‘move on’ los je ook weinig mee op.
    Waar zeg jij in je reactie dat ze met hem moet gaan praten.. Ik zie dat niet. Je hebt het over nota bene consequenties. Hoe kan iemand zoals jij een gesprek suggereren hiermee met dit soort uitlatingen. En nu heb je het gezegd moet je ook achter je woorden staan en niet draaikont uithangen.. Ja move on tuurlijk gewoon over praten en doorgaan. Jij komt met je consequenties

  4. #49
    MVC Lid

    Reacties
    4
    01-11-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Waar zeg jij in je reactie dat ze met hem moet gaan praten.. Ik zie dat niet. Je hebt het over nota bene consequenties. Hoe kan iemand zoals jij een gesprek suggereren hiermee met dit soort uitlatingen. En nu heb je het gezegd moet je ook achter je woorden staan en niet draaikont uithangen.. Ja move on tuurlijk gewoon over praten en doorgaan. Jij komt met je consequenties
    Ik heb dat in een eerdere reactie aangegeven.

    Consequenties kunnen zoveel dingen zijn, jij linkt dat meteen aan een scheiding.
    Vertrouwen verliezen is een consequentie, op het matje geroepen worden is een consequentie, dat jij meteen van het ergste uitgaat zegt meer iets over jou. Jij hebt het gelijk over een hele zware consequentie.

    Ik sta zeker achter mijn woorden. Hoe jij dingen interpreteert is niet mijn probleem.

    Jij typte ‘Gewoon laten gaan en move on’.
    Sorry hoor, zoiets laat je niet gewoon gaan. Daar ging het mij om.

  5. #50
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Sterkte ts. Ik kan je hierin niet adviseren omdat ik niet in jouw schoenen sta, wat ik wel wil zeggen, ieder reageert anders in zo een situatie en de ene is de andere niet, maar ik geloof wel dat je reactie in verhouding staat met je eigen zelfbeeld. Onzekere vrouwen accepteren zulke zaken sneller als zelfzekere vrouwen. Ik denk dat je eerst terug naar jezelf moet, nadenken over hoe jij de dingen graag ziet en wat jou gelukkig zal maken en van daaruit kun je een reactie richting je partner geven betreft deze situatie.

    Verder vind ik het jammer hoe er een beroep wordt gedaan op jouw geduld en incasseringsvermogen. Daar ligt het probleem helemaal niet, het probleem ligt bij je echtgenoot en zijn acties. Dat mag best erkend worden, zeker naar een zwangere vrouw. Waqfa sahla inshaallah.

  6. #51
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Wens je veel sterkte lady

  7. #52
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Fatosh91 Bekijk reactie
    Salaam, bedankt voor jullie reacties.
    Als ik ermee door ga, is het voor me dochter.
    Maar ik heb sowieso nog tijd nodig, ik kan nu meteen geen vrede sluiten. Ik wil hem echt laten voelen dat dit NIET kan. Want het begint zo en dan wordt het erger als die denkt dat ik hem toch steeds zou vergeven... en allahou a3lam
    Door deze reactie twijfel ik aan het feit dat er niet meer is voorgevallen. En dat je blijft enkel voor je kind is de grootste onzin die je uitkraamt. Even een ongeboren kind betrekken bij een ruzie. Dus wat suggereer je nou, wat zou er gebeuren als je niet zwanger was?

  8. #53
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Sterkte ts. Ik kan je hierin niet adviseren omdat ik niet in jouw schoenen sta, wat ik wel wil zeggen, ieder reageert anders in zo een situatie en de ene is de andere niet, maar ik geloof wel dat je reactie in verhouding staat met je eigen zelfbeeld. Onzekere vrouwen accepteren zulke zaken sneller als zelfzekere vrouwen. Ik denk dat je eerst terug naar jezelf moet, nadenken over hoe jij de dingen graag ziet en wat jou gelukkig zal maken en van daaruit kun je een reactie richting je partner geven betreft deze situatie.

    Verder vind ik het jammer hoe er een beroep wordt gedaan op jouw geduld en incasseringsvermogen. Daar ligt het probleem helemaal niet, het probleem ligt bij je echtgenoot en zijn acties. Dat mag best erkend worden, zeker naar een zwangere vrouw. Waqfa sahla inshaallah.

    Het probleem ligt ook bij haar, zij heeft er ool aandeel in, wat die aandeel ook mag zijn. Geduld is sws vereist in het huwelijk, wel of geen ruzie, dus het is logisch dat men spreekt over geduld en communicatie, zeker in deze situatie waarin ze ook nog eens zwanger is en het een probleem betreft die geduld vereist.

    Sommige zeggen niet stressen je bent zwanger. Juist omdat ze zwanger is zou ze het snel moeten bespreken desnoods met een extern mediator zodat ze gezond en wel haar zwangerschap kan afmaken ipv met stress zoals nu dat ze hierover een topic start op m.nl en met alle reacties steeds wordt geconfronteerd met haar situatie

  9. #54
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door aitwayerrr Bekijk reactie
    Mijj gevoel zegt dat het een broodje-aap verhaal was. Verhaal komt zo nu en dan weer terug en steeds een ander oorzaak of ander nicknaam.
    Je spoort sws niet als je hier advies vraagt en je huwelijksproblemen hier bespreekt. Hij zou eens moeten weten wat zijn vrouw met vreemden bespreekt het feit dat ze alleen nog bij hem is omdat ze een kind van hem draagt. Te gek voor woorden!! En hier klagen over wat hij online doet

  10. #55
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Het probleem ligt ook bij haar, zij heeft er ool aandeel in, wat die aandeel ook mag zijn. Geduld is sws vereist in het huwelijk, wel of geen ruzie, dus het is logisch dat men spreekt over geduld en communicatie, zeker in deze situatie waarin ze ook nog eens zwanger is en het een probleem betreft die geduld vereist.

    Sommige zeggen niet stressen je bent zwanger. Juist omdat ze zwanger is zou ze het snel moeten bespreken desnoods met een extern mediator zodat ze gezond en wel haar zwangerschap kan afmaken ipv met stress zoals nu dat ze hierover een topic start op m.nl en met alle reacties steeds wordt geconfronteerd met haar situatie
    Ik zie oprecht niet hoe een vrouw aandeel kan hebben in t simpgedrag van haar echtgenoot. Had ze de WiFi af moeten sluiten bedoel je of wat precies?

  11. #56
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Nee, dit is het einde.

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Ik zie oprecht niet hoe een vrouw aandeel kan hebben in t simpgedrag van haar echtgenoot. Had ze de WiFi af moeten sluiten bedoel je of wat precies?

    Typisch mannen die altijd wijzen naar vrouwen ipv elkaar aanspreken. Zo houden ze het in stand. Net zoals die rare types hier

  13. #58
    Verbannen

    Reacties
    33
    27-06-2021

    Citaat Geplaatst door Turksee. Bekijk reactie
    Zou jij persoonlijk ook vrede kunnen sluiten met je vrouw als zij dat ook gedaan had?

    Tenenkrommend allemaal..
    Afslachten die vrouw. Als ik haar was zou ik die vent ook dumpen. Loyaliteit komt te voet en gaat te paard.

  14. #59
    MVC Lid

    Reacties
    7.554
    31-12-2014

    Goedemorgen ts hoe gaat het met je ,gheir in shaa Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  15. #60
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Goedemorgen ts hoe gaat het met je ,gheir in shaa Allah

    Salaam,

    Ik vind jouw vorige reactie een miljard keer beter, dat ik de trillingen daarvan nog voel.

    Die bashar moet je op een korreltje zout nemen.