1. #1
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    ’Oom’ Ali B post boze video: ’Iedereen in de familie haat jou op dit moment’

    Een opmerkelijk filmpje verscheen zaterdagavond op TikTok. Gebruiker Tirelinarif claimde de oom van Ali B. te zijn en haalde vervolgens flink uit naar de artiest, tot doodswensen aan toe. Dat alles om uitspraken over de vader van Ali B in zijn documentaire op Videoland Ali Bouali. Ali B zelf reageert via zijn management op de bewuste video.

    In de documentaire liet Ali B weten het moeilijk te vinden terug te kijken op zijn jeugd, die behoorlijk heftig is geweest nadat zijn vader het gezin had verlaten. In de docu probeert hij herinneringen op te halen door in gesprek te gaan met zijn moeder. Over zijn eigen opvoedmethode zegt hij: „Ik was geneigd de opvoeding te geven die ik een beetje heb gehad. Daar heb ik de plank een beetje misgeslagen. Maar ik heb, sinds ze geboren zijn, niet een dag overgeslagen dat ik ze echt heb geknuffeld en gezegd: ik hou van je.”

    In de documentaire zegt zijn vrouw Breghje ook dat Ali B als kind heel veel alleen was, en daardoor op straat aan gevaren werd blootgesteld aan dingen die ’traumatisch waren voor jonge kinderen’. Zelf vertelt hij over liquidaties die in zijn jeugd in zijn omgeving plaatsvonden, waarbij ook vrienden van hem zijn doodgeschoten. Zijn vriend Michael vertelt over Ali’s jeugd: „Ik weet niet of Ali me gaat respecteren, maar zijn vader heeft het gas aangezet in zijn woning toen ze heel klein waren. Ali heeft hier niets van meegekregen.” Zijn moeder daarop tegen Ali B: „Gelukkig, de balkondeuren was open, de ramen waren open. Anders waren jullie dood geweest.”
    ’Vertekend beeld’

    Ali B zei onlangs zelf daarover bij Jinek dat het fragment ’een beetje een vertekend beeld’ geeft. „Mijn vader had vier kinderen bij een andere vrouw uiteindelijk en daar heeft hij eigenlijk alles goed gedaan, naar school gebracht, hij was er voor ze. De documentaire is met Mark Leene, een regisseur, die op een improviserende manier te werk gaat. (... ) Ik vraag mijn moeder iets en zij komt met dit antwoord. Dus dat deel je, dan besef je dat je daar ook door getekend bent, dus ergens heeft het waarschijnlijk nog impact.”

    Ali B merkt daarbij op dat hij een ’verslaafde, turbulente tienertijd’ had. „Ik wil me mijn vader wel gewoon herinneren zoals ik afscheid heb genomen, als een sterke mooie man en als de vader die ik altijd heb willen hebben.”
    ’Haat’

    De man die zegt de oom van Ali B te zijn, noemt Ali Bouali ’een documentaire vol leugens’. De man zegt dat Ali B in de documentaire ’een slecht beeld heeft gegeven’ van zijn vader. „Over mijn broer, om zo over hem te praten Ali B, dat is een schande. En dan noem je je een moslim. Hoe haal je het in je hoofd. Met zoveel geld en dan zo’n documentaire te maken met vol leugens [sic]. Iedereen in de familie haat jou op dit moment. En iedereen praat erover, over jou, Ali. Wij zien jou op dit moment liever dood dan levend.”


    De man vervolgt: „Wij als familie Bouali ontkennen alles wat je over ons familielid zegt. Het is onze broer. En jouw opa vervloekt jou vanuit Marokko, die vervloekt jou. Wat jouw opa heeft gezien, met zijn leeftijd van over de negentig jaar, Ali. Die mij om de paar dagen belt over jou. En wat er op jouw hoofd staat, dat moet je niet weten. Jij staat op nummer 1 als vijand van de Bouali’s op dit moment.” Volgens de man zal ’de familie verdere stappen ondernemen’. „Zodat jij die vieze documentairefilm van jou aan de kant moet doen. Vuile egoïst dat jij bent.”

    Ali B wil niet ingaan op het filmpje en ook niet laten weten of de man daadwerkelijk een oom van hem is, laat zijn management aan De Telegraaf weten: „Ali sluit zich aan bij hetgeen hij in zijn documentaire zegt over hoe hij zijn vader graag herinnert. Meer wil hij er niet over kwijt. Hij richt zich op zijn gezin en positieve zaken.”

    https://www.telegraaf.nl/entertainme...-op-dit-moment

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    ali b is een grote leugenaar

  3. #3
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    ali Ballenlikker heeft heel wat blanke ballen gelikt om te zijn waar die wilde zijn..
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    verhaal van ali b dat ie zwaar verslaafd aan hasj als tiener is een bulshit verhaal , hij blowte afentoe en dat was het, dat doet bijna elke tiener ,

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    verhaal van ali b dat ie zwaar verslaafd aan hasj als tiener is een bulshit verhaal , hij blowte afentoe en dat was het, dat doet bijna elke tiener ,

    Nog nooit geblowd in mijn leven.

    Maar ik geloof echt dat hij deze verhalen heeft aangedikt. Ik persoonlijk zie zelfs niks in zijn talent want 1, hij is niet bepaald knap met die neus en haar ahahahah, 2 geen mooie stem enzo. Ik snap het gewoon niet

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Sowieso, zou ik nooit mijn familie voor paal zetten.

    Maar deze neusrat met een fake spielberg boshaar doet alles voor geld.

    Geloof me, karma gaat hem naaien in het leven. Kama tadinou toudan

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    323
    27-08-2020

    Waarom zou je slecht over je vader willen praten? Jammer hoor
    ….

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door RedBull Bekijk reactie
    Nog nooit geblowd in mijn leven.

    Maar ik geloof echt dat hij deze verhalen heeft aangedikt. Ik persoonlijk zie zelfs niks in zijn talent want 1, hij is niet bepaald knap met die neus en haar ahahahah, 2 geen mooie stem enzo. Ik snap het gewoon niet
    ik kende zijn vader heel goed , was mijn buurman , hij bracht altijd zijn kids naar school en haalt ze op , toen ie overleed hebben mensen van een caffee in de buurt bij gestaan van salat el janaza tot ie naar marokko gebracht werd, pas dan kwam ali b met een lange jas de jongens ze3ma bedanken,

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Triest geval.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.552
    08-10-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    ik kende zijn vader heel goed , was mijn buurman , hij bracht altijd zijn kids naar school en haalt ze op , toen ie overleed hebben mensen van een caffee in de buurt bij gestaan van salat el janaza tot ie naar marokko gebracht werd, pas dan kwam ali b met een lange jas de jongens ze3ma bedanken,

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Ik deel een andere mening hierin dan de meeste leden

    Ali b heeft een trauma opgelopen erken zn gevoel erin



    Daarom veel taboe in cultuur;
    Onder tapijt schuiven

    Ze zien het als schande


    Maar het is een verwerkingsproces..

    Praten over situaties zal familiebanden alleen maar sterker maken.
    In het begin zal het stroef gaan totdat het een gewoonte wordt om over gevoelens/situatirs te praten.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Ik deel een andere mening hierin dan de meeste leden

    Ali b heeft een trauma opgelopen erken zn gevoel erin



    Daarom veel taboe in cultuur;
    Onder tapijt schuiven

    Ze zien het als schande


    Maar het is een verwerkingsproces..

    Praten over situaties zal familiebanden alleen maar sterker maken.
    In het begin zal het stroef gaan totdat het een gewoonte wordt om over gevoelens/situatirs te praten.
    Dat snap ik goed, maar praten met een psycholoog of met iemand anders kan ook.
    Waarom perse dit op TV zeggen?

    Marokkanen worden al in een negatief daglicht geplaatst.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Maar jij zou dus totale begrip hebben als een van je broers of zussen voor een camera je vader of moeder onteert voor wat aandacht en centjes? Dit is een zet van een persoon die meer waarde hecht aan zijn imago bij het wereldse publiek dan zijn verantwoordelijkheid bij Allah(om zijn familie te respecteren). Dit is geen eens een oplossing op zijn trauma dus ik weet niet waar je begrip van komt.
    Precies!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Maar jij zou dus totale begrip hebben als een van je broers of zussen voor een camera je vader of moeder onteert voor wat aandacht en centjes? Dit is een zet van een persoon die meer waarde hecht aan zijn imago bij het wereldse publiek dan zijn verantwoordelijkheid bij Allah(om zijn familie te respecteren). Dit is geen eens een oplossing op zijn trauma dus ik weet niet waar je begrip van komt.
    Begrip komt voort uit zn leven wat hij verteld
    Het raakt me wel.
    Ja zo op tv erover praten is misschien niet verstandig maar ik denk dat hij een voorbeeld hierin is (hij maakt het herkenvaar)
    Misschien dat families nu met elkaar gaan praten over hun rol.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Ik deel een andere mening hierin dan de meeste leden

    Ali b heeft een trauma opgelopen erken zn gevoel erin



    Daarom veel taboe in cultuur;
    Onder tapijt schuiven

    Ze zien het als schande


    Maar het is een verwerkingsproces..

    Praten over situaties zal familiebanden alleen maar sterker maken.
    In het begin zal het stroef gaan totdat het een gewoonte wordt om over gevoelens/situatirs te praten.
    Precies.
    Ik weet niet of wat Ali zegt allemaal waar is, maar als het maar half waar is, verdient Ali het te handelen op de manier waarop hij dat wil doen en heeft papa of oom gewoon pech.
    Zogenaamd niets kritisch mogen zeggen (in het openbaar) over je familie is onzin.
    Had zijn pa zich maar een beetje normaal moeten gedragen, dan was het niet nodige geweest.
    Nu wordt pa als slachtoffer neergezet door zijn broer en is Ali de boeman.
    Omgekeerde wereld.