1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.787
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Rusland steunt Algerije en Polisario door Amerikaans voorstel bij de VN te dwarsbomen

    De Verenigde Staten (VS) hadden woensdag moeite bij de goedkeuring van een ontwerpresolutie om de VN-missie in de Sahara (MINURSO) met een jaar te verlengen.



    Rusland zou het wetsvoorstel van Washington hebben geblokkeerd, meldden ingewijden aan persbureau AFP.


    De ontwerpresolutie zou aanvankelijk woensdag worden aangenomen maar zal naar verwachting niet voor vrijdag in stemming worden gebracht, en dat terwijl het mandaat van de VN-missie om het referendum in de Sahara te organiseren zondag afloopt.

    Moskou zou niet tevreden is met enkele paragrafen die verband houden met het politieke proces en steunt ook de recente weigering van Algerije om de besprekingen te hervatten die tot het voorjaar van 2019 werden gehouden.

    Toenmalige VN-gezant Horst Koehler diende kort daarna zijn ontslag nadat hij er niet in slaagde de onverenigbare standpunten van Marokko en de Separatisten te verschuiven. Hij werd deze maand opgevolgd door de benoeming van de ervaren diplomaat Staffan de Mistura, die de VN-bemiddeling op 1 november opnieuw zou moeten hervatten.

    Algerije streeft al langer naar directe onderhandelingen tussen Marokko en het separatistische Polisario-Front.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6
    13-04-2015

    Algerije streeft al langer naar directe onderhandelingen tussen Marokko en het separatistische Polisario-Front. hmmm omdat "Algarya" hypocriet is en zegt dat het neutraal is.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    geen tomatish meer naar rusland

  4. #4
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    binnenkort wagner huurlingen van rusland daar en dan mag marokko beroep doen op Turkije om het zooitje op te ruimen net als in libie
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Delu Bekijk reactie
    Algerije streeft al langer naar directe onderhandelingen tussen Marokko en het separatistische Polisario-Front. hmmm omdat "Algarya" hypocriet is en zegt dat het neutraal is.
    marokko wil dat algerije meedoet

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.402
    16-07-2019

    MIT361@hahahha jij bent echt goed

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Marokko heeft duidelijk haar standpunt genomen Dat is in de billen van Israël en Amerikanen.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Algerije is de aids van onze regio

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Algerije is de aids van onze regio
    Met al die prostitutie in Marokko denk ik eerlijk gezegd dat aids meer in Marokko is dan Algerije.

    Bedankt voor je laffe privé bericht, mas ja wat verwacht van hmar der hmars.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Met al die prostitutie in Marokko denk ik eerlijk gezegd dat aids meer in Marokko is dan Algerije.

    Bedankt voor je laffe privé bericht, mas ja wat verwacht van hmar der hmars.
    ik weet dat je een smerige harki bent.

    Ik eet jullie op, every fucker here on the forum

  11. #11

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    ik weet dat je een smerige harki bent.

    Ik eet jullie op, every fucker here on the forum
    Jij weet helemaal niks, het is alleen in jouw kippe gedachten denkend dat je iets weet..

    Een beetje man komt niet in mijn privé schelden. Maar daarin val jij buiten de oevers. Hij is makkelijk om te schelden digitaal. Maar op straat voor mijn gezicht zo praten zal ik respecteren, maar het zal je niet redden.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Jij weet helemaal niks, het is alleen in jouw kippe gedachten denkend dat je iets weet..

    Een beetje man komt niet in mijn privé schelden. Maar daarin val jij buiten de oevers. Hij is makkelijk om te schelden digitaal. Maar op straat voor mijn gezicht zo praten zal ik respecteren, maar het zal je niet redden.
    Bibber bibber

    Ga je afgetrapte nikes poetsen ya l baغl

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door PVK Bekijk reactie
    Ik hoop dat Algerije en Rusland slagen.

    Weg met dat Amerikaanse/Israëlische hegemonie uit de regio.

    Ik hoop dat alle landen in Afrika dajjaal zioland Marokko zullen frustreren, ya Rabb.

    Moge m6 bestraft worden asap.
    Inderdaad.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door PVK Bekijk reactie
    Ik hoop dat Algerije en Rusland slagen.

    Weg met dat Amerikaanse/Israëlische hegemonie uit de regio.

    Ik hoop dat alle landen in Afrika dajjaal zioland Marokko zullen frustreren, ya Rabb.

    Moge m6 bestraft worden asap!
    Wtf nieuwe account