MVC Lid

Reacties
    27-09-2020

Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    haal die foto weg van die kinderen smeerlap.

Je moet echt goedkoop zijn om dat als propaganda te gebruiken amk
    Die kinderen en vrouwen die door de gehele wereld onderdrukt worden die doen hun dua's voor Turkije , wist je dat nog niet smeerlap?

Terwijl iedereen de andere kant op kijkt neemt Turkije meer dan 5 miljoen vluchtelingen in en stuurt duizenden soldaten naar Idlib en andere gebieden om deze mensen te beschermen tegen de kruisvaarders.

MVC Lid

Reacties
    25-04-2016

en de turken hebben zoveel vijanden gemaakt binnen de navo dat ze dit wellicht zullen steunen
    Juist. Kijk naar dat moment toen een Turkse F16 een Russische Su-24 neerschoot. Nato zei blijf rustig i.p.v. gezamenlijke eenduidige verklaring dat Turkije recht heeft om zijn grenzen te verdedigen.

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

Citaat Geplaatst door mnl1 Bekijk reactie
    Misschien gaat het jaren duren voordat het gaat gebeuren maar dat Istanbul verloren gaat, staat vast.
    volgens wie gaat istanbul verloren
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

Rusland zal Istanbul innemen. Let maar op.
    wat heeft rusland tot nu ooit ingenomen? de krim?

jij volgt teveel hollywood films waar blank amerika en rusland tijdens koude oorlog elkaar bevechten in films maar tot op heden geen enkel kogel naar elkaar hebben geschoten ooit in geschiedenis..

krachtmeting meet je op het slagveld en niet op het witte doek en zeker niet met aangedikte cijfers
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse

MVC Lid

Reacties
    25-04-2016

Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    volgens wie gaat istanbul verloren
    Ahadith. Je weet waar ik het over heb.

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

Ahadith. Je weet waar ik het over heb.
    dan heb je niet goed gelezen of begrepen
    Erdogan powerhouse

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

Canadees defensiebedrijf failliet na boycotten Turkije

ahahahahaahahaha

wat een zware afgang

https://turksemedia.nl/canadees-defe...otten-turkije/
    Erdogan powerhouse

MVC Lid

Reacties
    25-04-2016

dan heb je niet goed gelezen of begrepen
    Zeg je dat puur en alleen omdat je zelf Turks bent of heb je bewijs voor jouw interpretatie?

Verbannen

Reacties
    19-07-2021

Zeg je dat puur en alleen omdat je zelf Turks bent of heb je bewijs voor jouw interpretatie?
    hij is aanhanger van het Turkse geloof.

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

puur wat de Hadith zegt..

er wordt nergens beweert dat istanbul veroverd gaat worden door christenen, wat er wel staat is dat istanbul door Tekbir veroverd gaat worden

dwz de harten gaan veroverd worden bij de komst van imam Mehdi waarna hij zijn Kalifaat van daaruit gaat uitroepen nadat de sharia ingevoerd gaat worden..
    Erdogan powerhouse

MVC Lid

Reacties
    14-10-2008

Rusland zal Istanbul innemen. Let maar op.
    Constantinopel valt in de handen van de moslims voor de komst van de Dajjaal, maar op wat baseer je het dat Rusland Constantinopel zal overnemen?

MVC Lid

Reacties
    14-10-2008

waarna hij zijn Kalifaat van daaruit gaat uitroepen nadat de sharia ingevoerd gaat worden..
    Dit verzin je erbij. Kalifaat is tegen die tijd al uitgeroepen en al-Quds is de hoofdstad.

Djengiz

Reacties
    05-01-2020

Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Dit verzin je erbij. Kalifaat is tegen die tijd al uitgeroepen en al-Quds is de hoofdstad.
    ik heb jou dit exact een jaar geleden al uitgelegd, maar een hardhoofd als jij wilt het maar niet snappen

Abu Huraira narrated “When the Great War Occurs, Allah will raise an Army from the Non Arabs who will be greater riders and will have better weapons than the Arabs. Allah will support the Deen (Islam) by them.”

The Mahdi will arrive at Istanbul and set up arrangements for the Khalifah, appoint people to govern there making preparations for the implementation of Islamic law

Abu Hurayrah related from The Prophet said, “The Romans will surround a leader from my pure musked children. His name will be the same as mine (i.e. the Mahdi). They will fight each other at a place called Al-A’maq (the place of the Great War, Al-A’maq is a toponym, it is near Dabiq, between Aleppo in northern Syria and Antioch in southern Turkey) and one third, or thereabouts, of the Muslims (Army) will be killed. They will fight again on another day and again one third or thereabouts of the Muslims will be killed. On the third day they will fight again and the Romans will be defeated. And they will remain there until they open Constantinople. It is whilst they are distributing the spoils of war that a messenger will come informing them that the false messiah is in their home town with their children.” (Ibn Hibban, Tirmidhi, Abuya’li, At-Tabarani, Al Bazaar, Abu Nuaym and Al Hakim.)

Nu’aym ibn Hammad narrated from Ibn Mas’ud , from the Prophet that he said: “Allah will cause Constantinople to be conquered at the hands of a people who are the allies (awliya’) of Allah (ta’ala). Allah will preserve them from death, illness and disease until Isa ibn Maryam descends, and they will fight alongside him against the Dajjaal.”

As the Mahdi (a.s) and his men are busy in Istanbul a rumor will spread that “the Dajjaal has broken loose in Syria and is wreaking havoc among your families.” This news will be very disturbing to the Imam, and so consequently, he will hurriedly leave for Syria. In the meantime, ten men will be sent ahead to ascertain the truth. The Holy Prophet said referring to these men: “ I know their names and the names of their fathers they will be among the best warriors in that era.” One of them will report that the story is false and the Dajjaal has not yet emerged, it was a lie fabricated by Shaytan to try and disrupt the progress of the Muslims.

The Prophet said: “If there only remains but one day left in the world, Allah will prolong it until a man from my house governs. He will open Constantinople (Istanbul) and the Mountain of Al-Daylam (in Iran).” (Ibn Hibban, At-Tirmizi, Abu ya’li, At-Tabarani, Al Bazaar, Abu Nuaym and Al Hakim.)

Nafi’ ibn ‘Utbah said, “The Prophet said, ‘You will attack Arabia (The Mahdi when he first Appears), and Allah will enable you to conquer it. Then you will attack Persia (The Muslims and Europeans), and Allah will enable you to conquer it. Then you will attack Rome (Europe’s main city), and Allah will enable you to conquer it. Then you will attack the Dajjaal (with Jesus), and Allah will enable you to conquer him.” (Sahih Muslim)
    Erdogan powerhouse

Verbannen

Reacties
    19-07-2021

Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    insha Allah een kurdische Khalif

Jullie verdienen het

MVC Lid

Reacties
    14-10-2008

insha Allah een kurdische Khalif

Jullie verdienen het
    Het wordt sowieso een Qurayshi khalifah, met al-Quds als de hoofdstad.