1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Deze Marokkaan wint alles ..hij heeft een hele goede toekomst bij Gloory (video)


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Tegen Grigorian verloor die maar dat is 5 jaar terug hij was nog jong en onervaren

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Hamicha is al een tijdje goed, doumbe is gelijk gestopt met kickboks omdat die bang is.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Op kracht wint Hamicha van Doumbe nu is hij ervaren en niet verloren na Grigorian waar hij nog onervaren was,maar Doumbe is slimmere vechter dan Hamicha,veel Marokkaanse vechters zijn op kracht sterker dan hun tegenstander je hebt oog van Rico gezien,maar er komt meer bij kijken dan die kracht,Slim vechten en conditie

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Laat Rico zonder handschoenen beide tegen Jamal vechten op straat 2 minuten,Jamal maakt een schilderij van zn gezicht,zonder scheids en zonder elkaar vast houden gewoon vuist tegen vuist

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Kijk rtl 4 nieuws rico zo heftig die oog en ook nog eens met handschoenen aan laat staan als Jamal zonder handschoenen hem mept op zn oog

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    Hij loopt met zn zonnebril rond terwijl koud is,jullie gaan stuk

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    8.605
    28-02-2017

    6 hechtingen voor Rico bravo strijder Jamal Jamal de Gladiator,Die oog zal Rico nooit in zn leven vergeten en van wie wanneer hij in spiegel kijkt,hechtingen wanneer ze worden verwijderd blijft het een litteken tot je dood.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door TrumpDump Bekijk reactie
    Op kracht wint Hamicha van Doumbe nu is hij ervaren en niet verloren na Grigorian waar hij nog onervaren was,maar Doumbe is slimmere vechter dan Hamicha,veel Marokkaanse vechters zijn op kracht sterker dan hun tegenstander je hebt oog van Rico gezien,maar er komt meer bij kijken dan die kracht,Slim vechten en conditie
    ik ken doumbe beetje persoonlijk ik denk dat hamicha wel zou winnen op kickboksen MMA alleen niet. Het is jammer dat er niet zoveel toppers zijn in die gewichtsklasse bij kickboks

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Hamicha is al een tijdje goed, doumbe is gelijk gestopt met kickboks omdat die bang is.
    Lol nee
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Jullie moeten het echt bij voetbal houden
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Lol nee
    het was ook sarcastisch bedoeld, ik kende zijn trainer en soms zie ik hem in Lille en omgeving. Hij heeft altijd respect voor Mocros en is ook Badr fan maar kickboksen zie ik hem niet winnen.