1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Rabat verbiedt protest tegen vaccinatiepas

    De Marokkaanse autoriteiten hebben zondagochtend kunnen voorkomen dat een demonstratie tegen de vaccinatiepas van de grond kwam.



    Tientallen demonstranten hadden zich voor het regeringsgebouw in de Marokkaans hoofdstad verzameld om te protesteren tegen de verkapte vaccinatieplicht.


    Sinds donderdag is in Marokko de vaccinatiepas verplicht voor interstedelijk verkeer en voor toegang tot openbare plekken zoals horeca en winkels, alsook overheidsgebouwen.


    In het Noord-Afrikaanse land heerst veel weerstand tegen de invoering van de omstreden pas. Ongevaccineerden zijn niet welkom in de openbare ruimte zoals overheidsgebouwen en leerlingen en studenten mogen niet deelnemen aan fysiek onderwijs.

    Veel ondernemers in de detailhandel, horeca, theaters, personenvervoer en sportcentra vrezen oponthoud en conflicten bij het controleren op de vaccinatiepas. Mensenrechtenorganisaties hebben Rabat verzocht het besluit te herzien omdat basisrechten van burgers worden geschonden. Er gaat een petitie rond om de verkapte vaccinatieplicht op te heffen.



    Op sociale netwerken wordt sinds vrijdag opgeroepen om in verschillende steden, waaronder Rabat, Casablanca, Marrakech en Tanger, sit-ins te houden.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    01-07-2021

    Marokkaanse bevolking is loyaal, houden van hun land, hun vlag en hun koning maar als zulke nazi praktijken worden door gedrukt dan ben ik bang dat men in opstand zal komen of buiten het systeem gaat leven.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    01-07-2021

    En weten nog niet eens zeker of die vaccinatie's veilig zijn op langetermijn. Stop met onze mensen onnodig te vergiftigen. De riscogevallen zijn reeds gevaccineerd laat de jeugd met rust.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Hubal Sadis dajjalagenda

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    355
    10-10-2020

    Weg ermee..wat is dit voor grote onzin...hoe de mensheid is gezakt zeg....

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    296
    17-05-2017

    Ik zal maar wat tegenwicht bieden. Mijn relaties in M'diq, Fnideq en Tetouan staan vooraan in de rij voor een derde vaccinatie. En naar zeggen, niet alleen zij. Hele rijen wachtenden voor de ziekenhuizen.