1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium

    waarom is het altijd Chaos bij Marokkaanse elftal als het gaat om de volkslied (foto)






    vaak zie ik chaos bij houding van spelers ...sommigen weten niet hoe ze moeten ze staan en wat ze moeten doen ..1 staat scheef ..1 zit te lachen ..1 met zijn arm op zijn borst andere langs zijn lichaam ..het is gewoon compleet chaos


    het ergste zijn die spelers die aan het lachen waren tijdens volkslied...gelukkig heeft Fouzi Lekjaa deze gasten een rode kaart gegeven ..dat betekent dat ze de volgende keer bij een overtreding nooit zullen opgeroepen worden

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Is ook gewoon een lachwekkend volkslied. Doet me denken aan een Efteling deuntje

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    we hebben mooi volkslied

  4. #4

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    voor 1970 hadden we een ander volkslied, ik heb overal gezocht kon het niet terug vinden

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is ook gewoon een lachwekkend volkslied. Doet me denken aan een Efteling deuntje
    Duitse bloed Nederlanders erkennen zichzelf niet eens in hun volkslied haha zeker gemaakt tijdens nazi tijden ofzo

  7. #7
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.715
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Duitse bloed Nederlanders erkennen zichzelf niet eens in hun volkslied haha zeker gemaakt tijdens nazi tijden ofzo
    Duits betekende vroeger Nederlands. Germaans was Duits.

    Waarom denk je dat Duitsland nog steeds Germany is in het Engels en Nederlands Dutch?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Duitse bloed Nederlanders erkennen zichzelf niet eens in hun volkslied haha zeker gemaakt tijdens nazi tijden ofzo
    Alsof dat frikandellen lied mij wat boeit voor mijn part zingen ze varkensbloed

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    77.575
    19-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is ook gewoon een lachwekkend volkslied. Doet me denken aan een Efteling deuntje

    jij bent lachwekkend ..toon beetje respect voor onze volkslied of hou je mond gewoon a zwijn

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    jij bent lachwekkend ..toon beetje respect voor onze volkslied of hou je mond gewoon a zwijn
    Verschrikkelijk volkslied , tfoe

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    azuli varkentjes uit eindhoven moet je nooit serieus nemen

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    3.858
    12-06-2016

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    jij bent lachwekkend ..toon beetje respect voor onze volkslied of hou je mond gewoon a zwijn
    wij moslims doen niet aan volkslied.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.753
    25-01-2019

    Niet overdrijven LG

    Is maar een volkslied , wel mooi en krachtig
    Is geen (koran)recitatie dan moet mag je straf opleggen

    Is al heel dat ze hun handen op de borst houden en meedoen.

    Voetbalt telt
    Voeten spreken,

    Sim sala bim ewa kim

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Verschrikkelijk volkslied , tfoe
    je weet niet eens de betekenis

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Duits betekende vroeger Nederlands. Germaans was Duits.

    Waarom denk je dat Duitsland nog steeds Germany is in het Engels en Nederlands Dutch?
    hahaha Germaans is niet Duits, Germaans is heel uitgebreid maar als je pietje precies wilt zijn Nederland was onderdeel van de Germanen inderdaad maar er waren des tijds ook Romeinen en andere rijken in het land. Dat ze niks nieuws kunnen verzinnen is schandalig. Ze moeten de Spanjaarden er ook nog bij betrekken, helemaal geen zelf identiteit beetje zoals jou