MVC Lid

Reacties
    1.022
    15-01-2013

Vrouwen van 30+ die nog vrijgezel zijn?

Zijn die hier?

Ik ben 34 en vrijgezel

MVC Lid

Reacties
    184
    09-10-2017

Zullen er genoeg zijn..

Upje voor jou.

MVC Lid

Reacties
    2.461
    01-06-2018

Hoe is het afgelopen bij de kno arts?

MVC Lid

Reacties
    552
    22-06-2010

Nou je bent niet de enige hoor meid. De ene trouwt de ander niet. Heeft echt niks te maken dat je slecht bent zoals mannen denken

MVC Lid

Reacties
    2
    21-10-2021

Ik persoonlijk ben dan wel benieuwd waarom een 30 jarige nog vrijgezel is als die dame goed gesetteld is? (Ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet denigrerend bedoeld)!

MVC Lid

Reacties
    17
    08-10-2021

Citaat Geplaatst door Adviseur020 Bekijk reactie
    Ik persoonlijk ben dan wel benieuwd waarom een 30 jarige nog vrijgezel is als die dame goed gesetteld is? (Ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet denigrerend bedoeld)!
    Omdat het kan zijn dat zij de juiste nog niet is tegengekomen? die ENE die haar die vlinders in haar buik geeft... een aanvulling is op haar
    leven die zij op orde heeft....

MVC Lid

Reacties
    184
    09-10-2017

Citaat Geplaatst door poca_hontas Bekijk reactie
    Omdat het kan zijn dat zij de juiste nog niet is tegengekomen? die ENE die haar die vlinders in haar buik geeft... een aanvulling is op haar
    leven die zij op orde heeft....
    Dat je nog de moeite neemt om op hem te reageren

MVC Lid

Reacties
    869
    23-02-2015

adviseur het heeft geen zin om nieuwsgierig te zijn naar dat er zijn namelijk ook mannen die op die leeftijd vrijgezel zijn.

sommige mensen hebben gewoon iets niet wat een ander aantrekt .

MVC Lid

Reacties
    2
    21-10-2021

Dat jij nog de moeite neemt om hier weer op te reageren, komt op hetzelfde neer toch wijsneus?

high quality power

Reacties
    573
    23-06-2021

Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Nou je bent niet de enige hoor meid. De ene trouwt de ander niet. Heeft echt niks te maken dat je slecht bent zoals mannen denken
    Je laatste zin getuigd van bekrompenheid
    Ik kon geen verrassender onderschrift bedenken dan dit

MVC Lid

Reacties
    552
    22-06-2010

Citaat Geplaatst door Adviseur020 Bekijk reactie
    Die vraag moet je niet stellen. Toen ik begin 20 voor het eerst contact had met iemand kon ie niet geloven dat hij 1e contact was en alleen maar beschuldigen en raar doen dat ik loog. Echt sommige mannen zijn zo moeilijk alles wat je zegt of doet gaan ze toch niet geloven. Kan zijn dat haar mekteb nog niet op haar pad is gekomen. Betekent niet dat ze slecht is of dat je wat achter moet zoeken

MVC Lid

Reacties
    79
    16-11-2010

Ja hoor! 34 ook!
    Just don 't.

Almoravid Córdoba

Reacties
    5.977
    28-07-2010

'Do not regret getting older, it's a privilege denied to many'

'' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A

Broken soul

Reacties
    339
    26-03-2019

.
    Doe je ding, er valt meer te doen in dit leven dan het delen van je leven met iemand. Heb het vertrouwen dat je in dit leven slechts dat wat goed voor je is zult krijgen.
    Ik hoop natuurlijk wel dat indien er iemand die goed voor je is bestaat, dat deze persoon inshallah je pad zal kruisen. Oud worden hoort bij het leven, en des te ouder des te wijzer en sterker een individu is. De persoon die jij nu bent is het resultaat van alle beproevingen die je succesvol hebt doorlopen in het verleden.

Als een zuster stoer doet en je indirect wilt beledigen vraag gewoon of zij bereid is je te accepteren als haar cowife
    Let's keep our crown.

MVC Lid

Reacties
    32
    10-10-2021

Vrouwen boven de 26 zijn al afgelopen