MVC Lid

Reacties
    1.022
    15-01-2013

Climax in zicht

Ben bang!

Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

Kan dit niet aan.

Vandaag maar vroeg naar bed...

ondertitel?

Reacties
    18.976
    12-01-2009

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nadialovetanger Bekijk reactie
    Ben bang!

Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

Kan dit niet aan.

Vandaag maar vroeg naar bed...
    Het is een onprettig onderzoek, maar dan heb je tenminste uitsluitsel of het iets, onschuldig is of wel iets is. Is het iets dan valt er misschien wat aan te doen, is het niets dan ben je gerustgesteld.
    Wat een arts ziet is niet goed te voorspellen, kan namelijk vrij veel dingen zijn die niet direct voor de hand liggen.
    Veel succes.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

MVC Lid

Reacties
    184
    09-10-2017

Gij spoort niet.