1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Mijn bruiloft met Abid

    Onze eerste vlog!

    Check hier:

    https://youtu.be/53wnjCfRnx0


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Climax in zicht

    Ben bang!

    Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

    Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

    Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

    Kan dit niet aan.

    Vandaag maar vroeg naar bed...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Climax in zicht

    Ben bang!

    Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

    Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

    Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

    Kan dit niet aan.

    Vandaag maar vroeg naar bed...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Climax in zicht

    Ben bang!

    Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

    Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

    Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

    Kan dit niet aan.

    Vandaag maar vroeg naar bed...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Sterkte! Inchallah zal het meevallen

  6. #6
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nadialovetanger Bekijk reactie
    Ben bang!

    Over minder dan 11 uur weet ik eindelijk wat er mis is met mijn keel. Ik ben zo nerveus en bang. Sowieso dikke slang met camera in je neus en keel is eng, maar los daarvan WAT GAAT DE KNO ARTS ZIEN?

    Een breuk? Een scheur? Verwijst hij me mogelijk ook door naar een gastroscopie (mijn grootste angst!)

    Komt dit ooit nog goed? Wat als mijn klacht juist verergert morgen, doordat hij die keel gaat laten klikken en kraken?

    Kan dit niet aan.

    Vandaag maar vroeg naar bed...
    Het is een onprettig onderzoek, maar dan heb je tenminste uitsluitsel of het iets, onschuldig is of wel iets is. Is het iets dan valt er misschien wat aan te doen, is het niets dan ben je gerustgesteld.
    Wat een arts ziet is niet goed te voorspellen, kan namelijk vrij veel dingen zijn die niet direct voor de hand liggen.
    Veel succes.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    322
    09-10-2017

    Gij spoort niet.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Vrouwen van 30+ die nog vrijgezel zijn?

    Zijn die hier?

    Ik ben 34 en vrijgezel

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    322
    09-10-2017

    Zullen er genoeg zijn..


    Upje voor jou.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Hoe is het afgelopen bij de kno arts?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Nou je bent niet de enige hoor meid. De ene trouwt de ander niet. Heeft echt niks te maken dat je slecht bent zoals mannen denken

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    0
    21-10-2021

    Ik persoonlijk ben dan wel benieuwd waarom een 30 jarige nog vrijgezel is als die dame goed gesetteld is? (Ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet denigrerend bedoeld)!

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10
    08-10-2021

    Citaat Geplaatst door Adviseur020 Bekijk reactie
    Ik persoonlijk ben dan wel benieuwd waarom een 30 jarige nog vrijgezel is als die dame goed gesetteld is? (Ik stel deze vraag puur uit nieuwsgierigheid en niet denigrerend bedoeld)!
    Omdat het kan zijn dat zij de juiste nog niet is tegengekomen? die ENE die haar die vlinders in haar buik geeft... een aanvulling is op haar
    leven die zij op orde heeft....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    322
    09-10-2017

    Citaat Geplaatst door poca_hontas Bekijk reactie
    Omdat het kan zijn dat zij de juiste nog niet is tegengekomen? die ENE die haar die vlinders in haar buik geeft... een aanvulling is op haar
    leven die zij op orde heeft....
    Dat je nog de moeite neemt om op hem te reageren

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    adviseur het heeft geen zin om nieuwsgierig te zijn naar dat er zijn namelijk ook mannen die op die leeftijd vrijgezel zijn.

    sommige mensen hebben gewoon iets niet wat een ander aantrekt .