1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    1.183
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    hahahahaha . Als je dat nog niet inziet dan heb je poep in je ogen
    die heb jij in je reet

  2. #47
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door oooojaa Bekijk reactie
    dat moet hij weten het is vrij land hij is goede president voor zijn land dat kan ik niet zeggen van die marokkaanse regime
    hahahahahahahahaha , jij bent pro 9ardash alleen omdat jij arabs haat , zo simpel ben je

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    jij bent pro erdogie, erdogie heeft vanaf begin relatie met isreal, jij hebt geen kritiek op, waarom dan wel op marokko .?

    leg uit ale7mar, je bent altijd hier altijd erdogie op te hemelen .


    zo leg uit waarom mag turkije wel relatie met israel en marokko niet ,
    Ben ik een Turk dat je mij om Turkije vraagt..? Kan je net zo goed vragen waarom Duitsland, Nederland, Amerika met Israel zaken doen. Moet ik voor de hele wereld gaan verantwoorden. Dit is Marokko.nl ik ben Marokkaan en Marokko (mijnland) doet ballen dragen van Israel. Ik ben daar fel op tegen. Maar jij (zionist) houd ervan om eindelijk Dajjal te mogen dienen

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    jullie zijn gewoon ezels , weten totaal niets over politiek laat staan islam,

    mawazine mag niet in marokko, maar gay pride mag wel in istanboel hahahahahaha

    een ezel blijft een ezel

  5. #50
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Ben ik een Turk dat je mij om Turkije vraagt..? Kan je net zo goed vragen waarom Duitsland, Nederland, Amerika met Israel zaken doen. Moet ik voor de hele wereld gaan verantwoorden. Dit is Marokko.nl ik ben Marokkaan en Marokko (mijnland) doet ballen dragen van Israel. Ik ben daar fel op tegen. Maar jij (zionist) houd ervan om eindelijk Dajjal te mogen dienen
    jij hebt je hole al verkocht aan de ottos, jij loopt ze elke dag te promoten ya izzan. jij hebt totaal geen eer

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door oooojaa Bekijk reactie
    die heb jij in je reet
    En jij in je ogen. Zionisten hebben de touwtjes in handen sinds Abraham akkoorden. Ga kennis opdoen ipv van de hele dag aan je leuter trekken..

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    dima dima maghreb en lemgharba ,en azulis dima dima onder de zool

  8. #53
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    jij hebt je hole al verkocht aan de ottos, jij loopt ze elke dag te promoten ya izzan. jij hebt totaal geen eer
    hahaha meskien, ik zei al: het wordt met de dag moeilijker om deze zionisten in bescherming te nemen. Je krijgt het warm van binnen door deze zionisten.

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021


  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    1.183
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    En jij in je ogen. Zionisten hebben de touwtjes in handen sinds Abraham akkoorden. Ga kennis opdoen ipv van de hele dag aan je leuter trekken..
    als het zo is dan heb ik veel respect voor hun jullie domme moslims zijn toch nutteloos

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    33
    03-10-2021

    Jammer, ik wilde nog naar marokko gaan.

  12. #57
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    zelfde met voetbal, azulis zijn altijd voor barca of real, terwijl die spaniool jullie omas en opas hebben vergast in rif, nu gaan jullie klappen voor ze,

    waar is jullie eer ya izzanen

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    1.183
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door Noorelhuda Bekijk reactie
    Jammer, ik wilde nog naar marokko gaan.

  14. #59
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    shame on you

  15. #60
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    think