1. #1
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium

    Those who say: she’s still not married?!

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Mooi gezegd

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Mooi gezegd. Maar als een dame bijvoorbeeld bezig met snapchat en premium en influencer.. Is het dan Allah swt die haar behoed van een huwelijk, of is zo een dame dan gwn satanisch bezig..?

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Mooi gezegd. Maar als een dame bijvoorbeeld bezig met snapchat en premium en influencer.. Is het dan Allah swt die haar behoed van een huwelijk, of is zo een dame dan gwn satanisch bezig..?
    Er wordt niet gesproken over losbandige vrouwen die zich werpen in verwerpelijke situaties en er blij mee zijn. Er wordt gesproken over vrouwen die kuis zijn en hun awrah beschermen tegen ogen. Zij die willen trouwen maar helaas nog geen geschikte man hebben gevonden. Ze doen doen esbab maar helaas, Allah heeft het nog niet bepaald voor hen.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    confronterend

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    heeft er iemand nog goeie lezingen voor mij?

  7. #7
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Lezingen:

    https://www.an-nasieha.nl/category/audio/

    Of je kiest onderaan bij sprekers, 1 van die studenten van kennis en kijkt wat ze hebben aan lessen daar. Dan zie je bij uitleg van boeken van geleerden etc.
    .

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Lezingen:

    https://www.an-nasieha.nl/category/audio/

    Of je kiest onderaan bij sprekers, 1 van die studenten van kennis en kijkt wat ze hebben aan lessen daar. Dan zie je bij uitleg van boeken van geleerden etc.
    .
    DjazzakAllah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-10-2021

    veel informatie maar zoveel vragen sommige dingen blijven lastig

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Mooi gezegd. Maar als een dame bijvoorbeeld bezig met snapchat en premium en influencer.. Is het dan Allah swt die haar behoed van een huwelijk, of is zo een dame dan gwn satanisch bezig..?
    Goed lezen meneer ipv altijd maar een negatieve wending geven bij vrouwen. Werk een keer aan jullie aglaaq!

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    354
    26-03-2019

    .
    barak Allahoe fiek.
    Mensen mind your business. Ieder volgt zijn pad en maakt zijn keuzes in het leven, en aan Allah de ultieme uitkomsten in het leven.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Ik ben 34, nog nooit relatie gehad of getrouwd geweest etc. Dan denken mensen: Die moet lelijk zijn! Eeeh nee, zeker niet. Maar ik wijs ook veel af. Als een man wispelturig lijkt, houdt het op. Als een man werkloos is en zegt dat die nooit wil werken, want de bijstand is goed, wijs ik af. Als de familiegeschiedenis niet goed is, wijs ik ook af.

    Het is vrij simpel. Je kan niet met jan en alleman trouwen. Oke, kan wel, maar mijn ouders zijn al 40 jaar netjes getrouwd. Dat wil ik ook. Geen scheiden, ruzies, geen gedoe. Als het niet goed voelt houdt het op. En zo word je 34, kinderloos. Ook al wou ik heel graag een gezin. Maar wat is het nut als je ook in een huwelijk niet gelukkig bent? Ik blijf dan maar liever alleen.

  13. #13
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah je voorzien van een goede man waarmee je tevreden bent en hij met jou.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  14. #14
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Up

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”