1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.291
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Volle tribunes toegestaan bij Formule 1 in Saoedi-Arabië

    De eerste Formule 1-race in Saoedi-Arabië op 5 december kan verreden worden voor volle tribunes.





    Aanvankelijk was maar 40 procent van de kaarten in de verkoop gegaan voor de race op het circuit in de kuststad Jeddah, maar nu is 100 procent van de tickets beschikbaar, zo laten de organisatoren weten.


    De beslissing volgt op het versoepelen van de coronamaatregelen in Saoedi-Arabië. De eerste grand prix in het Arabische koninkrijk is de voorlaatste race van het seizoen.


    Een week later volgt de laatste race in Abu Dhabi. Max Verstappen en wereldkampioen Lewis Hamilton zijn in een spannende strijd om het kampioenschap verwikkeld.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    Bij F1 tribunes vol met honden, bij ka3ba zie je geen kip lopen

  3. #3
    Worldfamous

    Reacties
    25.416
    15-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Corrupte zooi daar in KSA, ze willen hun 90 miljoen terug verdienen die ze hebben betaald

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door bousekkour Bekijk reactie
    Bij F1 tribunes vol met honden, bij ka3ba zie je geen kip lopen
    honden is je asl

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    Gipsy voelt zich aangesproken

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    waarom noem je alle saoedis honden, ? zou je het ok vinden als iemand berbers honden noemt ?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    A Gipsy, waar staat in mijn tekst dat saoudiers op de tribunes zitten? En waaruit blijkt bij jou dat ik berber ben? Ik zeg toch ook niet dat jij een Spaanse zigeuner bent.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    wie zijn dan de toeschouwers in jeddah ?

    byna f kemmartek

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    Heb jij de tickets verkocht aan de toeschouwers zodat jij weet wie er op de tribunes zit? Algemeen verdenken is haraam.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door bousekkour Bekijk reactie
    Heb jij de tickets verkocht aan de toeschouwers zodat jij weet wie er op de tribunes zit? Algemeen verdenken is haraam.
    heb op zandvoort alleen maar oranje gezien

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    Ik weet niet of jij iets van logica hebt bestudeerd, dat iemand oranje aan heeft wil helemaal niets zeggen over de afkomst van de persoon in kwestie. Het wil toch ook niet zeggen dat ik een goed persoon ben als bloemen op mijn graaf groeien.

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door bousekkour Bekijk reactie
    Ik weet niet of jij iets van logica hebt bestudeerd, dat iemand oranje aan heeft wil helemaal niets zeggen over de afkomst van de persoon in kwestie. Het wil toch ook niet zeggen dat ik een goed persoon ben als bloemen op mijn graaf groeien.
    heel klein deel op de tribunne zal uit het buitenland komen de grootste deel zijn gewoon saoedis ,

    wat probeer je nu eigenlijk te zeggen ?

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    253
    16-11-2015

    Ik probeer te zeggen dat Arabieren beter naar kamelen racen moeten gaan kijken, max verstappen is een stapje te hoog voor huni en zuli

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door bousekkour Bekijk reactie
    Ik probeer te zeggen dat Arabieren beter naar kamelen racen moeten gaan kijken, max verstappen is een stapje te hoog voor huni en zuli
    je doet zo min tegen arabs .

    een kleine jonge arabier kan de hele formule 1 kopen inclusief verstappen en hamilton en gebruiken als speelgoed . met je kamelen race, wat kunnen jullie azulisten kopen ? niets enige waar jullie goed in zijn is oude vrouwen lastig vallen