1. #31
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ga nu verder rond het kampvuur verhaaltjes vertellen
    Je kan leuk stoer gaan reageren hier maar jij moet als een aapje gaan dansen voor ons. Net als je collega dans-aapje Joker. Die is al lekker bezig geweest op mijn pagina heeft al wat banaantjes meegepikt. Yallah ga naar mijn pagina start dancing net als een hofnarretje hahah. Ik weet dat je kapot graag wilt hahah

  2. #32
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Je kan leuk stoer gaan reageren hier maar jij moet als een aapje gaan dansen voor ons. Net als je collega dans-aapje Joker. Die is al lekker bezig geweest op mijn pagina heeft al wat banaantjes meegepikt. Yallah ga naar mijn pagina start dancing net als een hofnarretje hahah. Ik weet dat je kapot graag wilt hahah
    viespeuk. Ga je hondje smashen ya smerige beest
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    viespeuk. Ga je hondje smashen ya smerige beest
    De ene aapje komt het andere aapje beschermen hahaha. Ga jij terug naar me pagina en je dansje doen. Je was goed bezig Yallah ga danse op me pagina a hofnarretje

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Iran is de enige Islamitische land die haar eigen Islamitisch idealen nastreeft. Daar kan het Westen niet tegen. De sunnitische landen zijn allemaal puppets van het Westen. Schande voor de Islam en hebben geen recht van spreken.
    Ik kan me herinneren dat jij een tijdje geleden nog zat te juichen voor Recep Tayyip Erdogfucker. En nu zit je de cheerleader van de rafida uit te hangen?

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ik kan me herinneren dat jij een tijdje geleden nog zat te juichen voor Recep Tayyip Erdogfucker. En nu zit je de cheerleader van de rafida uit te hangen?
    Je moet niet te veel aan mij denken en een leven zoeken

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    129
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Iran keert donderdag weer terug naar de onderhandelingstafel om met landen te praten waarmee het in 2015 een akkoord sloot over zijn nucleaire programma en een einde aan de sancties tegen het land.





    Minister van Buitenlandse Zaken Hossein Amir-Abdollahian heeft gezegd dat het overleg in Brussel is, nadat het in juni in Wenen was gestopt.


    Het akkoord is feitelijk stukgelopen op het beleid van de Amerikaanse regering, die het onder president Trump in 2018 heeft opgezegd en de sancties tegen Iran alleen maar zwaarder maakte. Iran lijdt al jaren onder internationale, maar vooral onder Amerikaanse sancties die de economie verlammen en onder meer de gezondheidszorg treffen.

    Iran houdt zich dan ook niet meer aan het akkoord, maar China, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Rusland en de Europese Unie proberen er nieuw leven in te blazen. Hun pogingen leken in de lente te slagen, maar ze zijn moeilijker geworden, omdat er met de door het regime aangestuurde verkiezingen in juni een nog radicalere regering aan de macht is gekomen.

    De VS hebben in de jaren zestig Iran geholpen aan nucleaire projecten. Het land zou kernenergie moeten gaan gebruiken om meer olie te kunnen exporteren. De nucleaire geschiedenis van Iran kwam ten einde toen de radicale sjiitische geestelijkheid onder leiding van de ayatollah Khomeini in 1979 de macht greep.


    Pas na zijn dood, tien jaar later, is het Iraanse nucleaire programma weer op gang gekomen. De VS en Israël beschuldigen Iran er nu al decennia van kernwapens te willen maken. Iran heeft dat altijd ontkend. Het stelt nucleair onderzoek te doen en kernenergie te willen opwekken.
    iran is bijna failliet joh, die munt van hun hebben ze helemaal gesloopt, voor elke euro leg je iets van 40000 rial neer, succes met concurreren

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    3.784
    14-10-2008

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Je moet niet te veel aan mij denken en een leven zoeken
    Zou ik ook zeggen als ik op mijn plek gezet zou worden, dogfucker.

    Waarom ben je opeens pro-rafida, omdat je erachter bent gekomen dat Khomeini jouw dogfucking goedkeurt?

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Zou ik ook zeggen als ik op mijn plek gezet zou worden, dogfucker.

    Waarom ben je opeens pro-rafida, omdat je erachter bent gekomen dat Khomeini jouw dogfucking goedkeurt?
    ga toch knutselen of ga naar mijn pagina en daar dansen net als die andere apen collegas van jou zoals Joker. Die is allang al aan het slikken wat die allemaal ingespoten krijgt dance monkey dance

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    1.183
    24-09-2015

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    ga toch knutselen of ga naar mijn pagina en daar dansen net als die andere apen collegas van jou zoals Joker. Die is allang al aan het slikken wat die allemaal ingespoten krijgt dance monkey dance

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Lionmale Bekijk reactie
    De dajjal Arabieren worden weer dubbel en dwars genaaid
    indd

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    indd
    Ewa hondenneu ker
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Ewa hondenneu ker
    Nee nee ik praat nie met fakers. Jij hoort op mijn pagina te gaan dansen. Ik heb meer respect voor Joker (en dan is al nihil) dan voor jou. Joker ging gelijk dansen op me pagina. Jij worstelt nog met je innerlijke gevoelens als hofnarretje

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Nee nee ik praat nie met fakers. Jij hoort op mijn pagina te gaan dansen. Ik heb meer respect voor Joker (en dan is al nihil) dan voor jou. Joker ging gelijk dansen op me pagina. Jij worstelt nog met je innerlijke gevoelens als hofnarretje
    Interessant
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  14. #44
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Ik kan me herinneren dat jij een tijdje geleden nog zat te juichen voor Recep Tayyip Erdogfucker. En nu zit je de cheerleader van de rafida uit te hangen?

    Hij is idd een ErDogFucker ahahahahahahahahhahahaha



    ||
    V
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  15. #45
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Crescent Bekijk reactie
    Zou ik ook zeggen als ik op mijn plek gezet zou worden, dogfucker.

    Waarom ben je opeens pro-rafida, omdat je erachter bent gekomen dat Khomeini jouw dogfucking goedkeurt?



    Crescent
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...