1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Er worden steeds meer politici bedreigd.

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Is een normaal gevolg als je het volk, nu alweer anderhalf jaar, onderdrukt.

    Of ze hebben dit weer als excuus verzonnen om strenger te kunnen op te treden.Meer gezag.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is een normaal gevolg als je het volk, nu alweer anderhalf jaar, onderdrukt.
    Jij weet echt niet wat onderdrukking is..

    In je warme huis je mening uiten vleesetend
    Je hebt hier alle vrijheid.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Jij weet echt niet wat onderdrukking is..

    In je warme huis je mening uiten vleesetend
    Je hebt hier alle vrijheid.
    Simpele ziel

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Simpele ziel
    Kijk je mag gewoon je mening uiten
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Haha ik begin ook steeds meer overtuigd te worden dat jij een infiltrant van de overheid bent. Betalen ze goed ?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Haha ik begin ook steeds meer overtuigd te worden dat jij een infiltrant van de overheid bent. Betalen ze goed ?
    Hoe komt dat dan dat je meer overtuigd wordt?

    Nee man de tijd die ik hier insteek kreeg ik er maar geld voor
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Hoe komt dat dan dat je meer overtuigd wordt?

    Nee man de tijd die ik hier insteek kreeg ik er maar geld voor
    Door bepaalde eenzijdige berichtgeving van jou. Berichtgeving die een bepaalde politieke kleur heeft. De waarheid is heilig, of je rechts links of in het midden zit dat zou allemaal niet uit moeten maken als het gaat om waarheidsvinding. Al komt de waarheid van de vijand dan nog is het de waarheid.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    537
    11-05-2020

    “O jullie die geloven! Als een Fasiq (zondaar, leugenaar of slecht persoon) naar jullie toe komt met nieuws verifieër het dan, opdat jullie mensen zullen schaden uit onwetendheid en naderhand spijt krijgen van hetgeen je gedaan hebt.” ( Soerah Al Hujurat 49 vers 6)

    Vergeet niet dat veel nieuwsbronnen die wij raadplegen een geschiedenis van leugens kennen, met name tegen de islam. Dus als moslims dienen wij deze te herkennen. Wat waarheid is in deze tijden van bedrog laten we in het midden want iedereen kent zijn eigen waarheden. Maar bij veel nieuwsbronnen zouden we het nieuws eerst moeten verifiëren.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is een normaal gevolg als je het volk, nu alweer anderhalf jaar, onderdrukt.

    Of ze hebben dit weer als excuus verzonnen om strenger te kunnen op te treden.Meer gezag.
    Mensen in landen waar ze echt keihard onderdrukt worden zouden jou met verbijstering aankijken als jij ze zou vertellen afschuwelijk onderdrukt te worden in Nederland.
    Eerst nog denken dat je, hoewel heel kwalijk, een grapje zou maken......

    Zij hebben geen enkele vrije keuze.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Mensen in landen waar ze echt keihard onderdrukt worden zouden jou met verbijstering aankijken als jij ze zou vertellen afschuwelijk onderdrukt te worden in Nederland.
    Eerst nog denken dat je, hoewel heel kwalijk, een grapje zou maken......

    Zij hebben geen enkele vrije keuze.
    Mentale onderdrukking oa, steeds verdere inperkingen op onze vrijheden , inbreuk op de menselijke integriteit


    Hier een voorbeeld in de praktijk: https://www.google.nl/amp/s/eenvanda...leen-maar-toe/

  12. #12
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Maatschappij staat jaren onder druk, dus tot zover niet vreemd, wanneer je ziet dat er jarenlang bij bepaalde politici niemand of amper iemand wordt gepakt is dat wel een signaal dat het gedoogd wordt.
    Daarnaast is alles tegenwoordig een bedreiging, dus een schepje zout bij zo'n bericht kan ook geen kwaad.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Mentale onderdrukking oa, steeds verdere inperkingen op onze vrijheden , inbreuk op de menselijke integriteit


    Hier een voorbeeld in de praktijk: https://www.google.nl/amp/s/eenvanda...leen-maar-toe/
    Lol. kom op zeg.
    Steeds verdere inperking ook nog zelfs.
    Volgens mij is de inperking de laatste maanden juist steeds minder geworden.

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Is een normaal gevolg als je het volk, nu alweer anderhalf jaar, onderdrukt.

    Of ze hebben dit weer als excuus verzonnen om strenger te kunnen op te treden.Meer gezag.
    Je weet duidelijk niet hoe he is om echt onderdrukt te worden.
    Ik ook niet overigens, dat is het voordeel van hier wonen.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Majid86 Bekijk reactie
    Door bepaalde eenzijdige berichtgeving van jou. Berichtgeving die een bepaalde politieke kleur heeft. De waarheid is heilig, of je rechts links of in het midden zit dat zou allemaal niet uit moeten maken als het gaat om waarheidsvinding. Al komt de waarheid van de vijand dan nog is het de waarheid.

    Wat voor politieke kleur zie jij dan ?

    Ja waarheidsvinding is belangrijk
    Wat ik zie is dat fascisten corona gebruiken om bepaalde wortels aan de grond te krijgen in Nederland.

    Ik zie dat mensen coronavirus ontkennen

    Ik zie dat mensen in zee gaan met fascisten..

    Met fascisten zit je nooit aan tafel
    Vergeet dat nooit!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Nu fascisten het gemunt hebben op Moslims en de straat/markt opgaan om ze af te houden van coronaregels om hun eigen agenda door te voeren.

    Daar zeg ik dus nee tegen!







    Waar zijn de mensen als het gaat om islamofobie?

    Waar zijn de mensen als het gaat om bv toeslagenschandaal 1 van grootste schandalen?

    Etnisch profileren?


    Etc etc
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''