1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-10-2021

    Vraag over financiën

    Ik wil graag iets aan jullie voorleggen.
    Ik heb een koophuis en mijn man woont bij mij in. Aan vaste lasten exclusief boodschappen ben ik ongeveer € 1300 per maand kwijt. Het meerendeel van de maandelijkse boodschappen betaal ik ook. Mijn man heeft een uitkering van € 1250,00 en ik verdien € 2400,00. Aan mijn man vraag een maandelijkse bijdrage van € 160,00. Nu vindt mijn man het belachelijk dat hij dit moet betalen. Hij vindt namelijk dat hij niets hoeft te betalen. Wat vinden jullie hiervan? Ook is het zo dat hij bij mij ruim € 1800 schuld heeft waar hij € 30,00 per maand aan afbetaald. Dus dat wil zeggen dat het 60 maanden duurt voordat hij dit aan mij heeft terug betaald. Nu wil hij weer € 10000,00 van mij lenen. Ik heb hier weinig zin in aangezien ik 60 maanden moet wachten tot ik die € 1800 terug heb. Als ik dit tegen hem zeg wordt hij boos en scheld mij uit voor de slechtste dingen en negeert hij mij dagen!! Is dit normaal??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Niet gelezen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    119
    26-07-2020

    Wtf. Is this even real?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-10-2021

    Yes this is real. Crazy right?

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Nep verhaal. Iemand heeft een saai leven en probeert zo niet bestaande sensatie te creëren. Triest.

  6. #6
    Temet Nosce

    Reacties
    334
    09-12-2016

    Met alle respect maar je man is geen "man". Eerder een bloedzuiger. Voor wat heeft hij 10.000 nodig? Kan die dat überhaupt verklaren of niet? Meneertje zit als een ordinaire cafebezoeker rustig thuis, geen werk la walou, vrouw werkt voor hem en dan probeert ie nog geld van jou af te persen alsof hij dat niet genoeg heeft gedaan bij de overheid.

    Als ik jou was zou ik heel duidelijk maken dat hij het niet krijgt en jij niet gediend bent van zijn houding wanneer je het hem weigert. Of hij moet maar willen dat je hem aangeeft voor fraude en als dat je te serieus lijkt dan zou ik maar jouw en/of zijn familie inschakelen om hem wat wijzer te maken want hoe hij zich gedraagt is als een kind van wie je snoep weigert te geven.
    Citaat Geplaatst door prinses3arbia Bekijk reactie
    Sub7an Allah die rabijnen hebben vaak zo'n noor op hun gezicht.
    !!!!!



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-10-2021

    Dit is echt niet nep. Maar voor mij wel een bevestiging dat dit niet normaal is.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door Amina1987 Bekijk reactie
    Dit is echt niet nep. Maar voor mij wel een bevestiging dat dit niet normaal is.
    Hierbij de bevestiging dat het mega nep is. Dit verhaal is al 200000 keer misbruikt net zoals jullie. Saai man.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-10-2021

    Bedankt voor je reactie ik waardeer het enorm!

  10. #10
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Is dit een huwelijk of is dit een sociaal experiment?

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5
    14-10-2021

    Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Nep verhaal. Iemand heeft een saai leven en probeert zo niet bestaande sensatie te creëren. Triest.
    Citaat Geplaatst door Rasiel Bekijk reactie
    Met alle respect maar je man is geen "man". Eerder een bloedzuiger. Voor wat heeft hij 10.000 nodig? Kan die dat überhaupt verklaren of niet? Meneertje zit als een ordinaire cafebezoeker rustig thuis, geen werk la walou, vrouw werkt voor hem en dan probeert ie nog geld van jou af te persen alsof hij dat niet genoeg heeft gedaan bij de overheid.

    Als ik jou was zou ik heel duidelijk maken dat hij het niet krijgt en jij niet gediend bent van zijn houding wanneer je het hem weigert. Of hij moet maar willen dat je hem aangeeft voor fraude en als dat je te serieus lijkt dan zou ik maar jouw en/of zijn familie inschakelen om hem wat wijzer te maken want hoe hij zich gedraagt is als een kind van wie je snoep weigert te geven.
    Bedankt voor je reactie. Dit is voor mij een bevestiging dat dit niet normaal is

  12. #12
    ᕦʕ •ᴥ•ʔᕤ

    Reacties
    826
    01-08-2020

    If Dagobert Duck married

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    368
    21-12-2013

    Hahah das een goeie jah..

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    320
    09-10-2017

    Citaat Geplaatst door Amina1987 Bekijk reactie
    Ik wil graag iets aan jullie voorleggen.
    Ik heb een koophuis en mijn man woont bij mij in. Aan vaste lasten exclusief boodschappen ben ik ongeveer € 1300 per maand kwijt. Het meerendeel van de maandelijkse boodschappen betaal ik ook. Mijn man heeft een uitkering van € 1250,00 en ik verdien € 2400,00. Aan mijn man vraag een maandelijkse bijdrage van € 160,00. Nu vindt mijn man het belachelijk dat hij dit moet betalen. Hij vindt namelijk dat hij niets hoeft te betalen. Wat vinden jullie hiervan? Ook is het zo dat hij bij mij ruim € 1800 schuld heeft waar hij € 30,00 per maand aan afbetaald. Dus dat wil zeggen dat het 60 maanden duurt voordat hij dit aan mij heeft terug betaald. Nu wil hij weer € 10000,00 van mij lenen. Ik heb hier weinig zin in aangezien ik 60 maanden moet wachten tot ik die € 1800 terug heb. Als ik dit tegen hem zeg wordt hij boos en scheld mij uit voor de slechtste dingen en negeert hij mij dagen!! Is dit normaal??
    Dat is geen man.

    Scheiden!!!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    134
    26-10-2019

    Je moet hem die 10k geven vind ik.
    En die 1800 kwijtschelden.
    En daarna een knuffel geven en zeggen dat je van hem houdt!

Tags voor deze discussie