1. #16
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Sabon_Beldi Bekijk reactie
    Heel veel vrouwen en mannen hebben dit niet. Altijd de schuld leggen bij het andere geslacht en dat er geen serieuze mannen of vrouwen bestaan. Het feit is wel dat we allemaal ooit in onze leven iemand zijn tegen gekomen die om ons gaven, serieus waren en echter een doel met je hadden voor een huwelijk.

    Wat heb jij gedaan? Gefriendzoned, misbruikt gemaakt van zijn of haar aandacht, mentale games gespeeld om er zelf voldoening uit te halen.

    Deze persoon bij wie je dit flikt verdwijnt uit eindelijk uit je leven. Wat komt er op je pad? Fboys of dames die getriggerd raken om meer aandacht te krijgen van mannen.
    Het triggert jou gek genoeg om op ze te vallen. Maar vraag jezelf af... wat heb je daarmee bereikt?
    Heb jij dit wel dan over wie heb jij het eigenlijk? Je verhaal rommelt aan alle kanten

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Ze is aan het reflecteren denk ik ze komt denk ik terug met een betoog let op mijn woorden

    Er was hier al eerder een topic over geopend. Zelfreflectie hoort bij de zelfregulatie cyclus. Wat is leven zonder zelfkennis? Wat is communicatie zonder zelfkennis?

    https://forums.marokko.nl/showthread...5774649&page=2

  3. #18
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Er was hier al eerder een topic over geopend. Zelfreflectie hoort bij de zelfregulatie cyclus. Wat is leven zonder zelfkennis? Wat is communicatie zonder zelfkennis?

    https://forums.marokko.nl/showthread...5774649&page=2
    De kracht van vragen stellen aan jezelf

  4. #19
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Heb jij dit wel dan over wie heb jij het eigenlijk? Je verhaal rommelt aan alle kanten
    Lees je eerste zin... het beginstuk al. Ironisch.