1. #1
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Zelfreflectie..

    Heel veel vrouwen en mannen hebben dit niet. Altijd de schuld leggen bij het andere geslacht en dat er geen serieuze mannen of vrouwen bestaan. Het feit is wel dat we allemaal ooit in onze leven iemand zijn tegen gekomen die om ons gaven, serieus waren en echter een doel met je hadden voor een huwelijk.

    Wat heb jij gedaan? Gefriendzoned, misbruikt gemaakt van zijn of haar aandacht, mentale games gespeeld om er zelf voldoening uit te halen.

    Deze persoon bij wie je dit flikt verdwijnt uit eindelijk uit je leven. Wat komt er op je pad? Fboys of dames die getriggerd raken om meer aandacht te krijgen van mannen.
    Het triggert jou gek genoeg om op ze te vallen. Maar vraag jezelf af... wat heb je daarmee bereikt?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    41
    01-05-2021


  3. #3
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Citaat Geplaatst door ronai Bekijk reactie
    ?

  4. #4
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Uiteindelijk wat er ook gebeurd, je weet wat de hollanders zeggen 'bijna weekend'...

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Zoals een kalf uit duizend koeien altijd de moeder terug vindt, zo vindt de daad altijd de dader.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Tja triest. Tegenwoordig kunnen mensen niet eens sorry zeggen.

  7. #7
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Zoals een kalf uit duizend koeien altijd de moeder terug vindt, zo vindt de daad altijd de dader.
    Flower, dit ben ik niet van jou gewend, op zn minst nog een paar regels erbij typen met hoe het nou echt zit.

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Flower, dit ben ik niet van jou verwacht, op zn minst nog een paar regels erbij typen met hoe het nou echt zit.
    Flower is vandaag kort en krachtig.

  9. #9
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Flower is vandaag kort en krachtig.
    Haha ja zo kan het ook, zo zie ik haar het liefst.

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Flower, dit ben ik niet van jou gewend, op zn minst nog een paar regels erbij typen met hoe het nou echt zit.

    Deze herfstganger kan tig woorden wijden aan zelfreflectie, maar zit even in een andere geestesgesteldheid.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door LaVida. Bekijk reactie
    Flower is vandaag kort en krachtig.

    Is niet mijn standaard manier van communiceren, maar gemak dient de mens als je wil bezuinigen met je tijd op een forum.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    2.006
    21-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Is niet mijn standaard manier van communiceren, maar gemak dient de mens als je wil bezuinigen met je tijd op een forum.
    Je hebt gelijk meid. Is het niet waard.
    Hoe is het verder met je? Lang niet gesproken!

  13. #13
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Deze herfstganger kan tig woorden wijden aan zelfreflectie, maar zit even in een andere geestesgesteldheid.
    Wil je erover praten?

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  14. #14
    6 gebruikers

    Reacties
    2.691
    22-02-2013

    Kunnen jullie elkaar niet dm'en of zo?

  15. #15
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Wil je erover praten?

    Ze is aan het reflecteren denk ik ze komt denk ik terug met een betoog let op mijn woorden