1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Demonstranten plaatsen galg ’voor Hugo de Jonge’ op de Dam tijdens coronaprotest

    Demonstranten plaatsen galg ’voor Hugo de Jonge’ op de Dam tijdens coronaprotest

    AMSTERDAM - De eerste actievoerders van de coronademonstratie in Amsterdam zijn rond 15.30 uur weer aangekomen op de Dam. Daar vertrokken ze iets voor 13.30 uur voor een tocht door het Amsterdamse centrum.

    Volgens een ruwe schatting zijn er ruim zesduizend betogers aanwezig, het exacte aantal is nog onduidelijk. De regen heeft weinig mensen ervan weerhouden om thuis te blijven.

    Galg



    Een deken van paraplu’s hangt over de Dam. Er wordt muziek gespeeld. Veel trommels en toeters. Ook staat er volgens Twitter een galg ’voor Hugo de Jonge’. Een Twitteraar merkt op dat tijdens de bestorming van het Capitool ook een galg was neergezet.

    Het is inmiddels zo druk op het nationale plein dat warenhuis De Bijenkorf zijn ingang aan de Dam heeft afgesloten met rolluiken.

    „We voelen nu al een hele week lang de gevolgen van de coronapas”, zegt een betoger. „We mogen niet naar de bioscoop en naar de horeca. Het is natuurlijk een vrijheid om je te vaccineren. Maar als je niet vaccineert raak je veel vrijheden kwijt. Eigenlijk word je gedwongen je te laten prikken. Zo niet, dan raak je een reeks vrijheden kwijt. We voelen ons tweederangsburgers. We zijn vandaag met veel. Maar er moeten nog veel meer mensen komen.”

    .„Ik hou van mijn natuurlijke immuunsysteem”, zegt een demonstrante die de trein naar de hoofdstad nam. „Wij zijn de love soldiers.”

    Tegendemonstratie
    De demonstranten liepen een route van zo’n 5 kilometer, via de Rozengracht, de Marnixstraat en de Haarlemmer Houttuinen. Ter hoogte van de Rozengracht sloeg de sfeer even om, toen een kleine groep demonstranten kort werd ingesloten door de politie. Die vermoedde dat het ging om een groep die een tegendemonstratie wilde houden. Het betrof echter mensen die wel bij de demonstratie hoorden, waarna die hun weg konden vervolgen, aldus een woordvoerder van de politie.

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/7024...-coronaprotest

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Hahahahahahahaha

    „Ik hou van mijn natuurlijke immuunsysteem”,
    Ik ook .. maar dat schijnt tegenwoordig ook een comlot te zijn als je daar op vertrouwd ipv een giftige cocktail uit de Pfizerzionlab
    Helemaal naar de tyfus die gehersenspoelde coronazombies.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Hahahahahahahaha



    Ik ook .. maar dat schijnt tegenwoordig ook een comlot te zijn als je daar op vertrouwd ipv een giftige cocktail uit de Pfizerzionlab
    Helemaal naar de tyfus die gehersenspoelde coronazombies.
    Is dit een suggestieve vraag die je nu stelt?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Die galg is btw door psyOps geplaatst zodat ze de demonstranten kunnen framen...

    Fucking voorspelbare zion tactieken

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Die galg is btw door psyOps geplaatst zodat ze de demonstranten kunnen framen...

    Fucking voorspelbare zion tactieken


    Je bent het al meteen aan het ontkennen... Zo voorspelbaar.

    En dat in een record tijd. Dat verlochenen onder elkaar gaat wel lekker snel.

    Het is allemaal een false flag operation...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.183
    26-03-2016

    Hoezo is dit geen doodsbedreiging?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.552
    12-09-2017

    miljoenen mensen in de wereld vertrouwde, of moesten vetrouwen op hun natuurlijke afweer systeem in de pandemie, maar werden ziek, overleden. Of bleven leven maar zijn niet meer de oude geworden.
    "Immigration laws are the only laws that are discussed in terms of how to help people who break them."

    Thomas Sowell

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Deze man maakt de beste samenvatting van die demo van vandaag daar.

    Het niveau is duidelijk weer gegeven.

  10. #10
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Demonstratie wordt weer gekaapt MSM. Om objectief te beoordelen bekijk de live uitzending van blckbx. Alle lagen van de bevolking waren erbij.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Demonstratie wordt weer gekaapt MSM. Om objectief te beoordelen bekijk de live uitzending van blckbx. Alle lagen van de bevolking waren erbij.
    Klopt .Brengen express die paar debielen onder de aandacht zodat je die andere , gezinnen , ondernemers etc kan wegzetten als WaPpIeS!1!!

    Zou me niks verbazen als die clown hierboven een of andere crisisactor is

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Demonstratie wordt weer gekaapt MSM. Om objectief te beoordelen bekijk de live uitzending van blckbx. Alle lagen van de bevolking waren erbij.
    Blckbx gebruikt foto van geheel andere demonstratie vorig jaar tegen politiegeweld/George Floyd.




    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Demonstratie wordt weer gekaapt MSM. Om objectief te beoordelen bekijk de live uitzending van blckbx. Alle lagen van de bevolking waren erbij.
    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Blckbx gebruikt foto van geheel andere demonstratie vorig jaar tegen politiegeweld/George Floyd.






    Erg pijnlijk allemaal weer...


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Klopt .Brengen express die paar debielen onder de aandacht zodat je die andere , gezinnen , ondernemers etc kan wegzetten als WaPpIeS!1!!

    Zou me niks verbazen als die clown hierboven een of andere crisisactor is
    False flag operation weer...

    Je trucendoos is ook altijd met dezelfde onzin gevuld.

    Is er eens een demo waar jij wel achter staar, nu zie je
    de mensen waar jij de meningen en gedachtes mee deelt.
    En nu verloochen jij ze snel, als jij je naasten ziet.

    Ik lig dubbel van het lachen.
    Hoe vaak moet jij de deksel nog op je neus krijgen?