1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Eerst was het 'maar' griep en nu heb je het helemaal gedegradeerd naar een verkoudheidje.

    Dat doe ik niet maar oa Gommers , en het RIVM in Noorwegen

    Virologen gaan ervan uit dat het coronavirus zeker de eerste jaren als verkoudheidsvirus terug gaat komen.

    https://dissident.one/2021/09/23/19700/
    https://www.noordhollandsdagblad.nl/...medium=organic

  2. #32
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    De verwachting is dat het op den duur milder gaat worden ja, maar daar zijn we nog niet.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Mijn immuunsysteem kan een verkoudheidvirus wel aan maat
    Blijven volharden dat het hetzelfde is he
    Niemand zegt dat het ebola is of iets wat ook maar in de buurt komt, maar het vorige verkoudheidsvirus met dit soort lichamelijke consequenties wil ik wel van weten

    Maar het principe blijft dat je indirect vindt dat mensen aangewezen moeten zijn op hun immuunsysteem om het gehele probleem van covid 19 aan te pakken.
    En dat je principieel vertrouwt op jouw eigen immuunsysteem, als je consequent bent doe je dat ook bij dingen waar jij wel last van hebt en anderen niet.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    De verwachting is dat het op den duur milder gaat worden ja, maar daar zijn we nog niet.
    Selectief gebruiken wat je hoort, dan de helft van wat je hebt gehoord wegfilteren, is nog steeds een kunst.
    Is ook precies hoe de mensen die men wappies noemt, zo in de trechter van desinformatie komen.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    De verwachting is dat het op den duur milder gaat worden ja, maar daar zijn we nog niet.
    Jawel joh..zeker nu boven de 70 % ofzo is gevaccineerd

    Het is geen ebola ofzo, kom op

  6. #36
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Jawel joh..zeker nu boven de 70 % ofzo is gevaccineerd

    Het is geen ebola ofzo, kom op
    Niemand, maar dan ook niemand vergelijkt het met Ebola, kom op.

    Gast, het heeft mij gesloopt (letterlijk), jong, fit en gezond. Kun je nagaan wat het kan doen met mensen die ook maar een beetje andere gezondheidsklachten hebben?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Niemand, maar dan ook niemand vergelijkt het met Ebola, kom op.

    Gast, het heeft mij gesloopt (letterlijk), jong, fit en gezond. Kun je nagaan wat het kan doen met mensen die ook maar een beetje andere gezondheidsklachten hebben?
    Waarom ben je nog niet gevaccineerd ..

  8. #38
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Waarom ben je nog niet gevaccineerd ..
    Bewuste keuze, daar heb ik zo m'n redenen voor... moet je gevaccineerd zijn om het serieus te nemen dan? We hebben het hier over het bagatelliseren van dit virus. Niet van onderwerp veranderen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Bewuste keuze, daar heb ik zo m'n redenen voor... maar moet je gevaccineerd zijn om het serieus te nemen dan? We hebben het hier over het bagatelliseren van dit virus. Niet van onderwerp veranderen.
    Was een oprechte vraag omdat je het eerder hebt opgelopen , en maak uit je reacties op dat je het virus serieus neemt.
    Dan kan ik er nog wel inkomen dat je overweegt om een prik te halen , zelf zou ik het niet doen. Iedereen staat dan anders in

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Niemand, maar dan ook niemand vergelijkt het met Ebola, kom op.

    Gast, het heeft mij gesloopt (letterlijk), jong, fit en gezond. Kun je nagaan wat het kan doen met mensen die ook maar een beetje andere gezondheidsklachten hebben?
    Mijn zus ook.
    6 maanden later nu en ze is helemaal kapot als ze anderhalf uur heeft gewerkt.
    Dat lukt nu 2x per week.

    Nogmaals benieuwd welk verkoudheidje dit deed met gezonde mensen.

  11. #41
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Was een oprechte vraag omdat je het eerder hebt opgelopen , en maak uit je reacties op dat je het virus serieus neemt.
    Dan kan ik er nog wel inkomen dat je overweegt om een prik te halen , zelf zou ik het niet doen. Iedereen staat dan anders in

    De besmetting heeft vrij recent plaatsgevonden hè (ik heb gegokt en ben ziek geworden), nu vaccineren mag ook niet, al zou ik willen, pas na 8 weken. Maar is niet nodig, natuurlijke antistoffen bieden betere bescherming. ;o

    Natuurlijke immuniteit lijkt mij sowieso de beste oplossing, voor de lange termijn (zeker als ze verwachten dat het virus op een gegeven moment milder wordt). We moeten het allemaal doorstaan, de bevolking platprikken schiet niet op. Om het halfjaar een prikje daar zit denk ik niemand op te wachten.

  12. #42
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Mijn zus ook.
    6 maanden later nu en ze is helemaal kapot als ze anderhalf uur heeft gewerkt.
    Dat lukt nu 2x per week.

    Nogmaals benieuwd welk verkoudheidje dit deed met gezonde mensen.
    Het is echt een onvoorspelbaar en grillig virus. Sterkte voor je zus.

    Vraag ik mij ook af. ;o

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    De besmetting heeft vrij recent plaatsgevonden hè (ik heb gegokt en ben ziek geworden), nu vaccineren mag ook niet, al zou ik willen, pas na 8 weken. Maar is niet nodig, natuurlijke antistoffen bieden betere bescherming. ;o

    Natuurlijke immuniteit lijkt mij sowieso de beste oplossing, voor de lange termijn (zeker als ze verwachten dat het virus op een gegeven moment milder wordt). We moeten het allemaal doorstaan, de bevolking platprikken schiet niet op. Om het halfjaar een prikje daar zit denk ik niemand op te wachten.
    Het was wel te verwachten dat natuurlijk immuniteit het beste zou werken, echter snappen de meeste mensen niet dat door te vaccineren, je wel een boel mensen weg houdt uit het ziekenhuis en voorkomt dat ze ernstig ziek worden.
    Daarom gaat het argument van, laat iedereen het maar krijgen, zonder vaccineren, niet op.
    Althans niet als je het mensen gunt niet ernstig ziek te worden.
    Mensen die wel gevaccineerd zijn kunnen het nog steeds krijgen, dus natuurlijk immuniteit bouwen zij op een zeker moment ook op.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Ok BaudetLover
    Inhoudloze kul.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  15. #45
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Het was wel te verwachten dat natuurlijk immuniteit het beste zou werken, echter snappen de meeste mensen niet dat door te vaccineren, je wel een boel mensen weg houdt uit het ziekenhuis en voorkomt dat ze ernstig ziek worden.
    Daarom gaat het argument van, laat iedereen het maar krijgen, zonder vaccineren, niet op.
    Althans niet als je het mensen gunt niet ernstig ziek te worden.
    Mensen die wel gevaccineerd zijn kunnen het nog steeds krijgen, dus natuurlijk immuniteit bouwen zij op een zeker moment ook op.
    Ik snap dat het geleidelijk moet hoor en ook dat vaccineren nut heeft, maar het houdt niet op bij twee prikjes, Mike. Hoeveel prikken hebben we nodig om het onder controle te krijgen? We mogen best voorzichtig zijn wat die vaccinaties betreft, we hebben het hier namelijk nog steeds over een nieuwe methode waarvan de langetermijneffecten niet bekend zijn. Zo 'wapperig' ben ik niet, maar ik begrijp waarom mensen huiverig zijn.

    Zou jij een derde nemen?