1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Ik begrijp het even niet corona vaccin

    Er zijn landen die al praten om kinderen vanaf 5 jaar te gaan verplichten om corona vaccin te nemen anders geen school.

    Maar kinderen lopen toch geen grote risico's voor corona en hebben vaak geen klachten.

    Ow ja maar ze kunnen het wel doorgeven aan wie door geven als de ouderen gevaccineerd zijn.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  2. #2
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Alhamdoelilah kunnen kids thuis via internet goed geleerd worden. Je kunt individuele leraren inhuren, zelf je kids leren, en zo zijn er tig andere manieren. En angst dat kids niet naar de scholen van kuffaar mogen gaan als ze niet gevaccineerd zijn is een vreugde voor mij.

    Kids meer thuis, meer onder het zicht van de ouders, ouders kunnen meer echte tijd besteden met hun kids en hen leren in plaats van hun kids laten mixen met sinterklaas en kerst en kuffaar en hun seks educatie over gays en trannies enz.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Je hebt ook gewoon Islamtische scholen waar kinderen kinderen kunnen zijn en zich sociaal kunnen ontwikkelen
    Niet onderschatten hoe belangrijk dat is.


    Dat kan digitaal onderwijs niet vervangen.

  4. #4
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Je hebt ook gewoon Islamtische scholen waar kinderen kinderen kunnen zijn en zich sociaal kunnen ontwikkelen
    Niet onderschatten hoe belangrijk dat is.


    Dat kan digitaal onderwijs niet vervangen.
    En als ze in die islamitische scholen in NL ook voor jonge kids al die vaccinaties verplichten als voorwaarde om te kunnen studeren? Wat is dan je optie. Of denk je dat islamitische scholen in NL hun eigen staat en regels hebben daar.

    Studie verbod of verbod op doktersbezoek etc als je geen vaccinaties neemt, is uiterst belachelijk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    En als ze in die islamitische scholen in NL ook voor jonge kids al die vaccinaties verplichten als voorwaarde om te kunnen studeren? Wat is dan je optie. Of denk je dat islamitische scholen in NL hun eigen staat en regels hebben daar.
    Eigen scholen creëren.. we krijgen straks sowieso een parallelle samenleving als ze hun duivelse agenda blijven doorvoeren

  6. #6
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Eigen scholen creëren.. we krijgen straks sowieso een parallelle samenleving als ze hun duivelse agenda blijven doorvoeren
    Hoe wil je eigen legale scholen opzetten in een staat waar jij niet over gaat en rechtsgeldige diploma’s geven en certificaten?

    Voor mij is het voldoende als me kids alles leren wat ze nodig hebben om normaal te leven met inzicht en begrip van de zaken en het leven. Dit kan allemaal thuis als je niet een lerares of leraar kunt vinden die zwart werkt bij jou thuis bv.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe wil je eigen legale scholen opzetten in een staat waar jij niet over gaat en rechtsgeldige diploma’s geven en certificaten?

    Voor mij is het voldoende als me kids alles leren wat ze nodig hebben om normaal te leven met inzicht en begrip van de zaken en het leven. Dit kan allemaal thuis als je niet een lerares of leraar kunt vinden die zwart werkt bij jou thuis bv.
    Bedoel niet van de een op andere dag een nieuw schoolsysteem opzetten, gaat zich straks allemaal op een natuurlijke manier ontwikkelen. Maar dat is vooralsnog allemaal speculeren aangezien de situatie komende maanden weer kan veranderen. We weten niet welke script ze weer klaar hebben liggen.
    Een ding is zeker, mensen gaat echt niet stil zitten wanneer ze straks overal worden buitengesloten, zeker niet wanneer je kinderne hebt, is een grote groep.. we moeten door met ons leven.


    Als er geen andere mogelijkheid is dan moet je het beste van maken idd, dan is thuisstudie voorlopig de enige optie.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    9.178
    26-03-2016

    Gewoon verhuizen moslims horen eigenlijk hier helemaal niet te zijn. We worden beïnvloed met hun gedachtegoed.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    16
    02-10-2021

    Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Er zijn landen die al praten om kinderen vanaf 5 jaar te gaan verplichten om corona vaccin te nemen anders geen school.

    Maar kinderen lopen toch geen grote risico's voor corona en hebben vaak geen klachten.

    Ow ja maar ze kunnen het wel doorgeven aan wie door geven als de ouderen gevaccineerd zijn.
    Je begrijpt het niet omdat zelfstandig nadenken, nadat stof tot je is gekomen, te veel gevraagd is voor je als Sisi lover.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16
    02-10-2021

    Ivermectine, zinc, vitamine D,C en

    zwarte zaad olie.

    Bescherm jezelf en je naasten.

    Ga niet in op de uitnodigingen van belanghebbende en investeerders zoals Klaus Schwab en Bill Gates & co.
    Wees geen makke schaap.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.407
    16-02-2014

    Genoeg alternatieve educatievormen
    Check de groep ALIVE

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Hoe wil je eigen legale scholen opzetten in een staat waar jij niet over gaat en rechtsgeldige diploma’s geven en certificaten?

    Voor mij is het voldoende als me kids alles leren wat ze nodig hebben om normaal te leven met inzicht en begrip van de zaken en het leven. Dit kan allemaal thuis als je niet een lerares of leraar kunt vinden die zwart werkt bij jou thuis bv.
    privé scholen !!!!!

    Ik heb ik vaker over gesproken maar de ummah is verdeeld !!!

    Allah heeft ons krachten gegeven maar we weten het niet !!!!

    We hebben 1 miljoen moslims in NL… laten we zeggen dat de helft boven de 18 is

    Als 500.000 elke maand gemiddeld €50 stort in een soort zakaat fonds ten behoeve van de moslims …. Waarmee we scholen kunnen bouwen enz enz enz

    Dat is 25.000.000!!!!! PER MAAND!!!!!!!! 25 MILJOEN PER MAAND !!!!!!!


    Ewa ik hoef jou niet te vertellen wat we daar mee kunnen doen ….

    En dit bedrag zal veel hoger zijn want ondernemers onder ons die kunnen wel wat meer geven …

    Mohim 25 miljoen per maand

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DubbD Bekijk reactie
    Gewoon verhuizen moslims horen eigenlijk hier helemaal niet te zijn. We worden beïnvloed met hun gedachtegoed.
    En toch woon je nog in sodom en gomorra.
    Waarom dan?